"Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski

1. Data: 2004-10-03 11:03:49

Temat: "Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do ściągnięcia tutaj: http://www.lato.interia.pl/

Miłego czytania, czy też słuchania ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

2. Data: 2004-10-03 18:09:08

Temat: Re: "Kod Leonarda daVinci" czyta Piotr Fronczewski
Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi się podobało :)))
Czy ktoś jeszcze ma dostęp do czytanych lektur ???
Bardzo bym prosił o jakiś użyteczny adres.
Pozdro.

--
Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."

3. Data: 2004-10-03 20:24:37

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bizon" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo mi się podobało :)))
> Czy ktoś jeszcze ma dostęp do czytanych lektur ???
> Bardzo bym prosił o jakiś użyteczny adres.
------------------------------
Mam w formacie mp3 Gombrowicza "Ferdydurke" 13 odcinków po ok. 18 min.
[czyta Piotr Fronczewski], ponadto całość "Pana Tadeusza" [recytacja
Krzysztofa Globisza], a także I tom cyklu Maurice Druona "Królowie
przeklęci" zatytułowany "Król z żelaza". To niestety czytam sam i nie jestem
wcale z owego czytania zadowolony [nie sięgam do pięt aktorom, choć czytam
dość płynnie]. Z tego powodu, a także dlatego, że w PZN można wypożyczyć
kasety z nagraniem całego tego cyklu powieściowego - poprzestałem na
przeczytaniu i zarejestrowaniu [strona po stronie osobne pliki mp3] tylko 1
tomu.
Mam jeszcze recytacje tak świńskich utworów Aleksandra hrabiego Fredry, że
nie podaję nawet tytułów, ale tych nikomu nie zalecam, choć recytuje je sam
Rafał Olbrychski.
Udostępnić te utwory mógłbym jedynie na płycie CD, bowiem "wagę" posiadają
taką, że nie sposób ściągać tego przez Sieć...
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

4. Data: 2004-10-03 20:54:03

Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesze się bardzo, się odpisałeś. Od pewnego czasu szukam książek mówionych
i widzę, że nie jest łatwo ...o ile się nie chce płacić. "Cała Polska czyta
dziecią" a mnie nikt nie chce poczytać ;( żartuję sobie troszke, jestem ON
ruchowo, ale pracując, czy jadąc samochodem po mieście z chęcią posłuchał
bym miłej książki. Powiedz mi proszę Zbyszek, czy nie prubowałeś przesyłać
tych plików FTP'em ??? Jeśli nie możesz postawić i udostępmić serwer FTP, to
może ja postawię, a Ty "wrzucisz" książkę lub dwie, co Ty na to ?

zdrufko

5. Data: 2004-10-04 06:00:19

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych plików FTP'em ??? Jeśli nie możesz postawić i udostępmić serwer FTP,
> może ja postawię, a Ty "wrzucisz" książkę lub dwie, co Ty na to ?
Serwer ftp mógłbym postawić, nie ma z tym najmniejszego problemu. Jednak jak
zauważyłeś nie mam tego zbyt wiele i dlatego nie widziałem takiej potrzeby.
Dodatkowo zniechęcał mnie brak programu do odtwarzania plików mp3 takiego,
który umożliwiałby odtwarzanie od miejsca zakończenia odsłuchiwania, a nie
od początku. Próby z winampem nie wypadły pomyślnie. Mam na myśli coś
takiego jak słuchanie kaset. Wyłączasz magnetofon, kiedy masz dość
słuchania, a potem kontynuujesz bez problemu słuchanie od miejsca w którym
czytanie zostało zatrzymane. W przypadku płyt CD i plików mp3, po wyłączeniu
programu albo komputera trzeba dodatkowych manipulacji by uzyskać to samo,
co w przypadku słuchania taśm. Wiem, że są takie programy "zaznaczające"
miejsca w odtwarzaniu plików mp3 , ale nie mam do nich dostępu. Dla
człowieka zdrowego nie ma z tym problemu, ale ja chciałem coś zrobić dla
osób nie widzących i pozbawionych możliwości ruchowych w b. wysokim stopniu.
Tobie mogę zrobić płytę i przesłać listem. Nie ma z tym żadnego problemu.
Skontaktuj się ze mną na priva. Oczywiście nie ma mowy o pieniądzach. Gdyby
chętnych była większa ilość, to pomyślę o postawieniu serwera ftp [komputer
i tak "chodzi" 24/24].
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

6. Data: 2004-10-04 06:41:49

Od: WM <a...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:
> brak programu do odtwarzania plików mp3 takiego, (...)

Moze w tym przypadku nie jest idealnym rozwiazaniem, ale jesli ktos nie
zna, nie uzywa, albo czuje niechec do uzywania programu iTunes - to
goraco polecam.

http://www.apple.com.pl/products/itunes/

Mozna m.in. na belce recznie przesunac wskaznik, od ktorej minuty ma sie
zaczac odsluch pliku.

Jest to darmowy program do zarzadzania plikami mp3 (i nie tylko),
odsluchu, kopiowania z CDs, wypalania, itd.

Ale niech juz kazdy sam poeksperymentuje i sie przekona.

--
wm

7. Data: 2004-10-04 07:27:39

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze w tym przypadku nie jest idealnym rozwiazaniem, ale jesli ktos nie
> zna, nie uzywa, albo czuje niechec do uzywania programu iTunes - to
> goraco polecam.

Tez go mam. Faktycznie jest niezly

Leszek

8. Data: 2004-10-04 11:12:27

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WM" <a...@t...de> napisał w wiadomości

> [...]
>
> http://www.apple.com.pl/products/itunes/
>
> Mozna m.in. na belce recznie przesunac wskaznik, od ktorej minuty ma sie
-----------------------------------
Serdeczne dzięki za podpowiedź. Program jest sporym ulepszeniem w porównaniu
z winampem, jednak nie rozwiązuje (chyba?) problemu dla osób niewidomych, a
i dla upośledzonych ruchowo nie będzie najwygodniejszy.
Nadal poszukuję programu, który spełniłby oczekiwania osób niewidomych i
niedowidzących, oraz tych, którzy posługują się najprostszymi środkami w
posługiwaniu się komputerem [oczywiście problem znika, jeśli któraś z
wymienionych przeze mnie osób ma zapewniona pomoc...].
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

9. Data: 2004-10-04 12:15:17

Od: Tomasz Przybysz <u...@f...pcp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> pisze:

> [...]
>takiego jak słuchanie kaset. Wyłączasz magnetofon, kiedy masz dość
>słuchania, a potem kontynuujesz bez problemu słuchanie od miejsca w którym
/.../

Zbyszku, a próbowałeś maleńki odtwarzacz 1by1? Jest dostępny na
stronie http://www.mpesch3.de i posiada taką funkcję - w przypadku
zastopowania odtwarzania potrafi wznowić je od tego samego miejsca
gdzie zastopowaliśmy.

--
Pozdrawia... Tomek
Strona prywatna: http://www.fop.skonet.pl (26.08 - update)

10. Data: 2004-10-04 14:48:47

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Przybysz" <u...@f...pcp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stronie http://www.mpesch3.de i posiada taką funkcję - w przypadku
> zastopowania odtwarzania potrafi wznowić je od tego samego miejsca
----------------------------------
Powtarzam raz jeszcze moją odpowiedź, bo nie wiadomo czemu zmieniło mi się
kodowanie na UTF-8 i wyprodukowałem tyle śmiecia, że chyba master tego nie
przepuścił....

Tomku, to jest to ! Super! Dobrze byłoby, gdyby osoby niewidome mogły ten
program przetestować. Chodzi o to, czy jest możliwość odszukania przycisku
"stop/kontynuuj" przy pomocy oprogramowania dla osób niewidomych [nie mam w
tym względzie żadnych doświadczeń...].
Programik jest malutki sto kilkadziesiąt kB, pewnie dlatego, że nie ma
bajerów potrzebnych w programach muzycznych i co najważniejsze, zatrzymanie
czytanie może być wznowione nie tylko po wyłączeniu i ponownym włączeniu
programu, ale także po restarcie komputera. Program nie wymaga instalacji,
wystarczy "odpalić" .exe. Domyślam się, że potrzebne dane zapisane są w
pliku "1by1.ini" który "produkuje się" po pierwszym użyciu programu.
Zacząłem widzieć sens mojego działania i mogę Wam obiecać, że postaram się o
większą ilość pozycji książek czytanych, które będzie można pobrać z serwera
ftp, który uruchomię.
Ze zrozumiałych względów zasoby udostępnię tylko ON, jeśli to w jakiś sposób
umili i wypełni pożytecznie życie ludziom, którzy nie mogą czytać zwykłych,
papierowych książek.
Serdecznie Ci dziękuję Tomku w imieniu swoim i tych, którzy będą z tego
programiku czytającego korzystać!
--
Zdrówko!

PS Jak żona mi wreszcie sprowadzi tę gosposię Ukrainkę [prawie to samo co
Rosjanka, a może i lepiej...] i zobaczę, że ma dobry charakter , to Ci
odstąpię :))) [ma ona mieć nie więcej jak 17 lat i wszystko potrafić, ale
moja żona nie wiedzieć czemu na razie upiera się, że nie i nie...].

Zbig A Gintowt

MPD a gra na gitarze :)
Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
NFZ
zamienie lub sprzedam wozek elektryczny
Jeździmy z włączonymi światlami...