Kody kulinarne

101. Data: 2007-09-24 17:46:13

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2007 13:51:28 +0200, BBjk <b...@q...pl> wrote:

>Marcin E. Hamerla pisze:

[ciach co pisze]

A musicie karmić tego trolla?...

--
Maciej Bójko
m...@g...com

102. Data: 2007-09-24 17:48:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
wiadomości news:f2tff3plmrgnujuvevt4g01ooe5kkt507t@4ax.com...

> Bzdura. Nie wypada nie poprosic tesciowa o dokladke.

To nadal mówimy o kodach? A nie o chęci przeżycia? ;-)

Qra

103. Data: 2007-09-24 17:54:30

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Bojko napisal(a):

>[ciach co pisze]
>
>A musicie karmić tego trolla?...

Wyglada na to, ze kolega wyjechal z oftopikiem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

104. Data: 2007-09-24 18:00:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
wiadomości news:fduff3de3gfq3kpec84rdlc9t2k8r9k7vn@4ax.com...

> Wyglada na to, ze kolega wyjechal z oftopikiem.

Nieeee... ciągle jest o jedzeniu i kulturze :-P

Qra

105. Data: 2007-09-24 18:03:04

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Jaki snobizm wlasciwie? Biedni waza za duzo, zamozni i wyksztalceni sa
> szczupli.

I gdzie tak jest? A zauważyłeś może, że nie wszyscy są szczupli, ze względu na
budowę ciała, metabolizm itp.?

> Odzywiajac sie codziennie frytkami na fabryce, jak zauwazyla Cherokee, trudno
> utrzymac wlasciwa wage.

Jak siedzisz na dupie i ubijasz pchły na peruce to choćbyś jadł bułkę przez
bibułkę fit raczej nie będziesz. :)

--
+ ' .-. .
, * ) )

106. Data: 2007-09-24 18:07:18

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Lia <i...@p...org> wrote:

> Niom. A unikanie frytek to IMO snobizm.

> Ja np snobistycznie unikam kontaktow przez GG. Bo inteligentni ludzie nie
> korzystją z gaduszitu, prawda. Bo to tylko rUsZoFe PoKeMoNy go używają.

A Windows często używają proste typy wykonujące nudne niekreatywne prace. ;)))

> Wiesz, mozna chciec sie zdrowo odyzwiać. Mozna wiele rzeczy. Ale jak się
> nagle okazuje, ze bogaci i wykształceni unikają czegoś bo coś tam. To jest to
> jedynie snobizm. Nic wiecej. Nic mniej.

Za to z pewnością nieelegancko jest określać ludzi z pogardą jako sprzątaczki
czy imigrantów. Normalne jest, że w społeczeństwie są tacy ludzie, inaczej nie
byłoby komu sprzątać.

--
+ ' .-. .
, * ) )

107. Data: 2007-09-24 18:09:49

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
>wiadomości news:fduff3de3gfq3kpec84rdlc9t2k8r9k7vn@4ax.com...

>Nieeee... ciągle jest o jedzeniu i kulturze :-P

Alez skad. Kolega Bojko popisal sie bezczelnym oftopikiem. I nawet
tego w zaden sposob nie zaznaczyl. Juznet schodzi na psy.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

108. Data: 2007-09-24 18:10:50

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>I gdzie tak jest? A zauważyłeś może, że nie wszyscy są szczupli, ze względu na
>budowę ciała, metabolizm itp.?

To bardzo ciekawe, ze 100 lat temu metabolizm nie istnial.

Bzdura.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

109. Data: 2007-09-24 18:12:34

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Za to z pewnością nieelegancko jest określać ludzi z pogardą jako sprzątaczki
>czy imigrantów. Normalne jest, że w społeczeństwie są tacy ludzie, inaczej nie
>byłoby komu sprzątać.

Ale gdzie Ty wypatrzyles pogarde? Czy w konstatacji, ze zawod
sprzataczki nie wymaga wybitnego wyksztalcenia i nie jest zbyt
intratny finansowo?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

110. Data: 2007-09-24 18:17:08

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Dominik Jan Domin <d...@g...com> wrote:

> To analogicznie ja ze spódniczkami mini. Niektóre panie je noszą, bo moga
> pokazać swoje walory, a inne dlatego, że jest to modne, mimo, ze ich walory
> raczej odstraszają wystając spod mini.

O LoL. A takie, które mają totalnie głęboko to, że nie są jak z żurnala i im po
prostu w danym typie ubrania wygodnie i "swojo" to nie istnieją?

> Jest moda na sushi i wiele osób je to dlatego, żeby byc "trendy" (czy jak to
> się teraz określa). I to jest snobizm.

Jakie są przejawy tej mody? Bo nie bardzo rozumiem, może Ty nie rozumiesz co to
jest moda? :)

> Z drugiej zaś strony: są proste, tradycyjne dania.

Takie jak?

> Wiele osób je je, bo tylko to zna. Wiel, bo to lubi. Ale tez pojawia się moda
> na "chłopskie jadło". I jesli ktoś to wybiera, bo to jest modne, to jest to
> snobizm. Mimo, ze jedzenie teoretycznie "z niższej półki".

Właśnie praktycznie nie jest to jedzenie z niższej półki - jest to jedzenie z
normalnej półki, tak samo jak sushi. W sensie to co oferują w lokalach typu
"polskie jadło" to nie jest to co Polacy (tzn. tak mi się wydaje) jedzą na co
dzień. Właśnie to są *tradycyjne* dania, nie pierogi z tacki, mielone czy
schabowy z ziemniakami. Tzn. chodzi mi o to, że w lokalach typu "polskie jadło"
sporo rzeczy z jadłospisu jest takich, których ludzie na co dzień jednak NIE
jedzą.

Jestem w stanie zrozumieć snobowanie się szampanem na śniadanie, sushi nie
rozumiem, normalne powszechnie dostępne jedzenie.

--
+ ' .-. .
, * ) )

NA SCP