Kolejny problem z jądrem

1. Data: 2002-08-22 20:34:06

Temat: Kolejny problem z jądrem
Od: "Alivio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Od kilku miesięcy obserwuje niepokojący wygląd mojego lewego jądra.
Mianowicie : znajduje się ono poniżej drugiego i wygląda tak jakby było
"oberwane" i swobodnie opadało w dół. Na jądrze nie wyczuwam żadnych
zgrubień czy guzów i raczej nie różni się od drugiego budową. Od kilku
tygodni wszystkiemu zaczął towarzyszyć pojawiający się nieregularnie
(zależny od pozycji ciała) delikatny ból w okolicach brzucha po lewej
stronie. Kiedyś ból występował po wysiłku fizycznym, teraz jest coraz
częstszy. Czy ktoś z szanownych grupowiczów/czek mógłby wypowiedzieć się co
mi może dolegać i do jakiego lekarza powinienem się zgłosić.

Dzięki za poświęcony czas.

Pozdrawiam. Darek.

2. Data: 2002-08-22 21:48:51

Temat: Re: Kolejny problem z jądrem
Od: "Marwro" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alivio <a...@w...pl> napisał(a):

> Od kilku miesięcy obserwuje niepokojący wygląd mojego lewego jądra.
> Mianowicie : znajduje się ono poniżej drugiego i wygląda tak jakby było
> "oberwane" i swobodnie opadało w dół.

Lewe jadro jest zawsze polozone nizej niz prawe. Widocznie wczesniej nie
zwrociles na to uwagi. Tak wiec, nie ma powodu do niepokoju. "Urwac jaja",
kurcze, to sie na prawde zdarza ;)

> delikatny ból w okolicach brzucha po lewej
> stronie.

Nie sadze zeby to mialo jakis zwiazek z jajcami :)
No chyba, ze je tak wymietosiles :)

> Kiedyś ból występował po wysiłku fizycznym, teraz jest coraz
> częstszy. Czy ktoś z szanownych grupowiczów/czek mógłby wypowiedzieć się co
> mi może dolegać i do jakiego lekarza powinienem się zgłosić.

Moze na poczatek idz do Internisty...

Pozdr.
M.

3. Data: 2002-08-23 10:09:03

Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alivio wrote:

> Od kilku miesięcy obserwuje niepokojący wygląd mojego lewego jądra.
> Mianowicie : znajduje się ono poniżej drugiego i wygląda tak jakby było
> "oberwane" i swobodnie opadało w dół.

ZTCW to jądra chyba na ogół różnią się nieco wielkością i normalne jest, że
jedno jest wyżej a drugie niżej.

> Na jądrze nie wyczuwam żadnych

[...]

> częstszy. Czy ktoś z szanownych grupowiczów/czek mógłby wypowiedzieć się co
> mi może dolegać i do jakiego lekarza powinienem się zgłosić.

Kurczę, dziwne. Ale moim zdaniem powinieneś iść do internisty, potem do urologa
i na USG jądra. Jeśli internista nie skieruje Cię do urologa, poproś o to i
poproś o USG. Ból to uciążliwa sprawa i lepiej się z nim nie męczyć, trzeba
poznać jego przyczynę.
To pewnie nic poważnego, ale coś może się dziać wewnątrz jądra, stąd mogło ono
zrobić się cięższe.

--
Konrad Bagiński
http://kbaginski.republika.pl

4. Data: 2002-08-23 12:26:13

Od: "Stilnox" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze mala przepuklinka?
warto to pobadac. dobry internista lub chirurg
pozdrawiam

5. Data: 2002-08-25 21:13:07

Od: "WD" <w...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze mala przepuklinka?
> warto to pobadac. dobry internista lub chirurg

zgadzam sie w 100% ze to najprawdopodobniej przepuklina -idz do chirurga
( nie do internisty) , inne mozliwe przyczyny to np zapalenie

Hormoment
Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?
Mirena
Przeciwciała anty Rh w ciąży
Re: Torbiele na jajnikach