Re: Kolory Marizy

Data: 2003-04-27 21:56:28
Temat: Re: Kolory Marizy
Od: "Angelina" <a...@o...pl>

Użytkownik ŻabCia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8h72q$ooo$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> sklepie,
> pasuje.podobnie,
> naturalnie
> >

> A gdzie ten sklep? na jakiej ulicy?
>
> Pozdrawiam
>
> ŻabCia

Moja droga. Ja mieszkam w Sosnowcu, na Niwce. Na pewno nie wiesz gdzie to
jest.
Ale mam wskazówkę dla ciebie. Te podkłady można spotkać, choć wybiórczo, bez
pełnego asortymentu i odcieni na tanich, tandetnych stoiskach w sklepach
wielobranżowych, wsród Domestosów i tych innych. Już wczesniej kilkakrotnie
spotkałam Marizę, ale pojedyńcze sztuki i akurat nie matujące, tylko
przeważnie witaminowe.
Tak więc w takich osiedlowych sklepikach trzeba szukać, tudziez na
straganikach.

Pozdrowionka
Anka