Re: Kolory Marizy

Data: 2003-04-28 07:51:51
Temat: Re: Kolory Marizy
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl>

Użytkownik "Angelina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b8h3ao$goa$1@news.onet.pl...
> No cóż, zrozum, że ważne jest to, że jak sie jest brunetką to potrzebny
jest
> ciemniejszy odcień podkładu. I tyle.

Oj, nie zawsze :) Jesli masz ciemna cere, to tak. Ja jestem brunetka
(siostra sie smieje, ze ja i moj pies mamy taki sam kolor siersci - prawie
czarny), a jednak musze miec jasne podklady, bo mam bardzo jasna cere.
Wszystkie ciemniejsze wygladaja na mnie okropnie (probowalam), postarzaja i
wygladaja maskowato.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "