Re: Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry

1. Data: 2009-11-05 21:40:20

Temat: Re: Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lis, 23:37, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> Tylko jak to jeść na wszelki wypadek i do czego. Może ktoś zna jakieś
> przepisy?

Kurkuma jest głównym składnikiem curry. Zatem należy szukać przepisów
np. na kurczaka curry, albo na sałatki z dodatkiem curry.

Od wielu lat przyprawiam pieczone drobiowe udka nacierając je curry.
Często robię też coś takiego: pierś drobiową pokrojoną na kawałki lub
małe paski wkładam do zaprawy z 2 łyżek miodu, łyżeczki vegety i 2
łyżek curry. Niech poleżą chwilę. W międzyczasie podsmażam szybko na
łyżce oliwy pokrojone warzywa ( co jest pod ręką: marchewki, por,
czerwona papryka, różyczki brokułów itp), dorzucam mięso razem z
zaprawą w której tkwiło. Po szybkim obsmażeniu, bez rumienienia,
dolewam trochę wody, przykrywam i jeszcze duszę parę minut, by mięso
nie było surowe, a warzywa mają być półtwarde. Dosalam ewent. do smaku
i na talerz - z pieczywem, ryżem, makaronem, jak kto lubi.

Sałatka żółta:
ugotować 10 dag ryżu w lekko osolonej wodzie z dodatkiem łyżki curry,
odcedzić,ostudzić, połączyć z pokrojonymi w kostkę ananasami z puszki
(ok.pół puszki), małą puszką kukurydzy - ananas i kukurydzę osączyć na
sicie - dodać 2-3 jajka na twardo posiekane w kostkę i wymieszać z
majonezem (2-3 łyżki).
Do smaku dodać soli, pieprzu i ew.cukru. Niektórzy dla zaostrzenia
smaku dodają do tej sałatki zamiast soli - roztarty na papkę z solą
maleńki ząbek czosnku. Zaznaczam - czosnek nie wyciskany w prasce, ale
roztarty z solą na deseczce przy pomocy noża.

To nie jest forum kulinarne, ale życzę smacznego!

mal

2. Data: 2009-11-06 04:00:28

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mal pisze:

> To nie jest forum kulinarne, ale życzę smacznego!

Dzięki, zapisałam sobie. W międzyczasie znalazłam parę przepisów jeszcze.
Nie wiem czy mi to curry będzie smakowało, ale spróbuję. Jeśli chodzi o
kurczaczka, czy same udka to ja posypuję papryką czerwona w proszku i
piekę. Jest przepyszny. Teraz spróbuję Twojego przepisu, tylko nie wiem
kiedy, bo ostatnio przez tą tarczycę stałam się strasznie leniwa.

--
animka

3. Data: 2009-11-06 16:39:39

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> [...]
> piekę. Jest przepyszny. Teraz spróbuję Twojego przepisu, tylko nie wiem
> kiedy, bo ostatnio przez tą tarczycę stałam się strasznie leniwa.

Polecam Currywurst !

4. Data: 2009-11-06 21:37:17

Od: "Magda" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Currywurst !

tylko kaloryczny i niezby zdrowy.

Dynamiczne remodelowanie naczyń w odpowiedzi na potrzeby tkankowe.
Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry
Problem z nadmiernym wypadaniem włosów...
Grupa krwi a grypa
zmiarzdzona ręka