Re: Komorowski powinien by? przebadany psychiatrycznie.

Data: 2015-03-05 12:28:10
Temat: Re: Komorowski powinien by? przebadany psychiatrycznie.
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:
> [...]
net...

> Ale chyba nawet na tych zdj?ciach wida?, z lewej strony, ?e wystaje tam
> taki ja?niejszy stopie?. Wi?c raczej nie s?u?y? do siedzenia.
>
> Ewa

Bowiem do siedzenia sluza tylko ciemne - coby sladow nikt nie
zostawil w chwili emocji? Uff! Tym samym problem zachowania
Bronia dzieki Panstwa starannym wyjasnieniom odnosnie charakteru
mebla mamy rozwiazany.
- teraz zajmijmy sie strojem: czy aby
slusznie malemu Broniowi zalozono ten garnitur zamiast krotkich
spodenek? Sugerowalabym spioszki... Panstwu takze.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/