Re: Komu karta parkingowa?

Data: 2005-12-20 13:35:18
Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

We wtorek 20-grudnia-2005 o godzinie 12:43:08 Michal ´Orr´ Daszkowski
napisał/a

>A ich przestrzeganie znacząco by się poprawiło, gdyby zostały
>wprowadzone (i były egzekwowane!) przepisy pozwalające na odholowywanie
>pojazdów bez uprawnień, które parkują na takich miejscach. Z tego,
>co wiem, na zachód od Odry to sie całkiem dobrze sprawdza. :>

Zależy gdzie. We Francji nie.

Ale za to w Londynie zabrali mi samochód z oznakowanego miejsca, bo
nie miał znaczka inwalidzkiego i nie było przeproś! 130 funtów
zabuliłem! Po takiej przygodzie jak sądze ludziom się odechciewa
stawania na oznakowanych miejscach

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl