Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.

Data: 2010-05-17 09:50:24
Temat: Re: Komunikat dla ludnosci tubylczej.
Od: Stalker <t...@i...pl>

Druch wrote:

> [...]
> ktorzy potrzebuja tozsamosci w tym wspolczesnym swiecie.
>
> Problem pojawia sie wtedy gdy zwolennika Dawkinsa
> pytam o rzecz podstawowa, jaka jest istnienie wolnej woli.
> Juz to zasadnicze pytanie wprawia w zaklopotanie
> (Dawkins twierdzi ze nie ma wolnej woli).
>
> ---
> Natomiast Dawkins jest korzystny. Po prostu to kolejna proba
> zrozumienia tego swiata. Proba intelektualnego zrozumienia
> tego kim jestesmy. A to mozna osiagnac m.in. poprzez polemike
> z tezami Dawkinsa. Od razu uprzedzam ze to trudne,
> poniewaz Dakins stosuje szczwane techniki.

Nooooo.... np. logikę :-)

> np. mowi: ludzie nie maja wolnej woli a wszystko to urojenia.
> Natomiast SAMEMU SOBIE juz tych urojen oczywiscie nie przypisuje,
> tylko stawia sie w pozycji wszechwiedzacego.

Duchu ponieważ jak widzę znajomość tematu nie komplikuje Ci twórczosci,
a i logika... znaczy muzyka Ci w tańcu nie przeszkadza, to ja Cie muszę
ostrzec :-)

Chodzą plotki, że są na Ciebie różne doniesienia. Może być Duchu, że
będzie za Tobą list gończy...

Otóż do prokuratora zgłosiła sie niejaka Logika i zeznała, że ją
wielokrotnie gwałciłeś* i to w dodatku ze szczególnym okrucieństwem :-)
Ale żeby tylko tyle.

Później zeznania złożyła pani Erystyka, że ją bezwstydnie wykorzystałeś,
a później porzuciłeś, brzemienną w fałszywe wnioski, a poparła ją
Dyskusja, bo podobno ją też oszukałeś stosując wobec niej różne chwyty,
tym razem podobno do spółki ze znanym w pewnych kręgach Sofizmatem...

A w kolejce przed prokuraturą czeka jeszcze niejaki Sens, że mu
naubliżałeś i Rozsądek, który podobno jeszcze niedawno był zdrowy, a po
tym jak Cię spotkał to się teraz dziwnie czuje...

* Trzeba uczciwie przyznać, że logika sama nie wie czy pogwałcileś ja,
czy też jej prawa, może wizja lokalna cos wyjaśni :-)

Stalker, prokurator :-D