Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Date: Mon, 25 Sep 2017 07:18:56 +0200

XL pisze:

> Żałosne jest, kiedy musisz szukać u OBCYCH tego, na co nie jest Cię
> stać wobec najblizszych.

Niczego nie muszę szukać wśród obcych - sami do mnie z tym przychodzą. I
mylisz się co do mojej eks. To jej nie było stać na otwartość, zaufanie,
szacunek,... miłość w stosunku do mnie. To ona wciągnęła dzieci w ślepą
uliczkę nienawiści do mnie. Ale nawet to jej wybaczyłem chcąc
doprowadzić do tego by zaczęła ze mną rozmawiać, byśmy mogli sobie
wzajem wyjaśnić co każdemu z nas leży na wątrobie. Nie chciała podjąć
rozmowy idąc w zaparte, że "prawda leży po jej stronie". Tak się nie da
Ixi. Gdyby miała czyste sumienie to nie obawiałaby się otwartej rozmowy
w rodzinie o problemach rodzinnych. Wtedy, w latach 1994-5 nie
zamierzałem jeszcze upubliczniać naszych problemów rodzinnych. Dopiero
gdy uparcie milczała lekceważąc sobie mnie, i gdy zdałem sobie sprawę z
tego, że problemy rodzinne nie są wyłącznością naszej rodziny, no więc
dopiero wtedy postanowiłem opisać publicznie wnioski do których dotarłem.

> Co? A co mnie to obchodzi. Wyraziłam swoje obrzydzenie tym, co robisz
> - i tyle. Skoro wypisujesz publicznie te wszystkie sprawy, to wolno
> mi wyrazić opinię.

Widać Cię obchodzi skoro zabierasz głos i wyrażasz swoją opinię. Nie
starasz się, natomiast, być obserwatorem obiektywnym lecz zajmujesz się
obroną jednej ze stron konfliktu. Uważasz, ze nie mogę przedstawiać
moich negatywnych odczuć lecz powinienem zaakceptować je gdyż moim psim
obowiązkiem jest uległość wobec kobiety. Stwierdzasz wręcz, że nie wolno
mi jest zwrócić kobiecie uwagi nawet wówczas gdyby tkwiła ona w błędzie,
gdyż będzie to jej groziło zranieniem jej narcyzmu. Jesteś fałszywa i
obrzydliwie obłudna Ixi.

> Twój świat ma się do mojego jak pięść do nosa - ani u mnie
> dominacji, ani przywilejów, ani ofiar. I powiem Ci, że od początku
> wiadomo było, że ich nie będzie. Wystarczy uczciwość, miłość i
> szacunek.

Albo świadomość tego, że partner, co ja gadam: niewolnik, nie podniesie
głowy gdyż tak jest/będzie bezkrytycznie zapatrzony i zniewolony przez
hymen. Wy, kobiety, długo badacie obiekty swoich ochów i achów czy
jesteście w stanie podporządkować sobie bezwarunkowo swoich partnerów,
by przypadkiem któryś nie dał nogi. Ale coraz więcej takich, którym
niespieszno do ołtarza gdyż są coraz bardziej świadomi babskiej woli
powolnego acz systematycznego podporządkowywania sobie wszystkiego co
żywe. Może i było to dobre gdy ludzkość się rodziła ale przestało być
dobre gdy nie musimy już walczyć o fizyczne przetrwanie. Teraz ta żeńska
dominacja stała się zagrożeniem dla trwania, więc i czas z nia skończyć
albo ona wykończy homo sapiensa.

> U Ciebie tego jak widać brakuje - uparcie krzywdzisz nawet swoje
> własne dziecko, żeby bardziej bolało żonę. A przyczyn Waszej totalnej
> porażki szukasz nie tam, gdzie należy.

To nie ja krzywdzę córkę; skrzywdziła ją pierwej Teresa Mierzwiak, która
zmusiła naszą Kasię do działania przeciwko mnie chociaż Kasia chciała i
miała prawo być w naszym sporze, o sposób wychowywania dzieci,
neutralna. Teresa M. zrobiła z niej swoją stronniczkę, która miała ją
wspierać w walce ze mną, W walce o rząd dusz, czyli który model
wychowawczy bardziej im pasuje: zakazowy czy wolny od zakazów. Teresa M.
nie zdała tego egzaminu z uczciwości i otwartości i złamała Kasię
zmuszając ją do kontynuowania tradycji wychowawczej swoich przodkiń. I
to sie obyło bez jakiejkolwiek mojej ingerencji więc mi tutaj nie pieprz
o tym, że ja krzywdzę Kasię opisując z detalami co sie działo w naszej
rodzinie. Kasia została zmuszona do przyznania matce racji i od tego
momentu sama ustawiła się na pozycji mojego wroga. Weszła w buty matki a
więc cierpi razem z nią. I żadna w tym moja wina.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net