Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?

Data: 2017-09-30 18:29:16
Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

XL pisze:

> Miarą miłości jest zdolność do poświęcenia swojego bytu dla dziecka
> i do ataku w obronie dziecka.

Jest miarą bezmyślnego uzależnienia. Cóż z tego, że poświęcisz swoje
życie w obronie dziecka skoro ono pozostawione bez opieki i tak zginie?

> Jak najbardziej uprawnione - vide wyżej.

Przyznajesz więc sama, że jako kobieta nie wyrosłaś jeszcze ze świata
zwierząt i myślisz macicą...

> Człowiek nie zatracił wszystkich zwierzęcych instynktów i odruchów -
> wystarczy spojrzeć na zachowania ludzi w sytuacjach zbiorowego
> zagrożenia życia. A najbardziej widać to wtedy u matek - tzn. w ich
> zachowaniach.

Kobiety są uzależnione od dzieci i tego samego oczekują od dzieci. Nie
potraficie spuścić dziecka z uwięzi zaborczej matczynej "miłości".

> Nie chodzi tu o miłość - miłość ludzka do pewnego momentu steruje
> instynktami, ale od pewnego granicznego poziomu zagrożenia popuszcza
> im cugli zupełnie, pozostawiając tylko instynkty - żeby działać
> skuteczniej, trzeba wyłączyć myślenie=konwenanse+opory+uczucia. Tak
> działa matka ratując dziecko. Poświęci siebie i innych. Jak zwierzę.

I wykańcza dziecko psychicznie ale juz nie jak zwierzę lecz jak
nieświadoma samica.

> Nie rozumiesz mnie, ale po prostu nie możesz :-)

To mu to wyjasnij. Albo mnie - ja zrozumiem. :-)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net