Koniec z kuchnia! Dziewczyny - to dla was :-)

1. Data: 2001-05-04 05:59:20

Temat: Koniec z kuchnia! Dziewczyny - to dla was :-)
Od: Maxii <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.monalisa.pl

Zapraszam do nowego numeru magazynu dla kobiet - Mona Lisa.
Blisko 20 dzialow - Mnostwo ciekawych tekstow nigdzie
nie publikowanych. Miedzy innymi:

- Sladem dzieci Mickiewicza - wieszcz wielkim erotomanem byl ?
- Polecamy - kino, wideo, ksiazka, kosmetyki
- Zwierzenia telemarudera czyli rzecz o telewizji
- Jest takie miejsce - kawiarnia z antykwariatem ?
- Nie tylko palcem po mapie - gdzie jest Stronie Slaskie ?
- i wiele wiele wiecej

kliknij: http://www.monalisa.pl

1. Data: 2001-05-04 10:11:07

Temat: Re: Koniec z kuchnia! Dziewczyny - to dla was :-)
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem, czemu koniec z kuchnią - czy strawa duchowa zastąpi tę dla
ciała?

1. Data: 2001-05-04 10:27:09

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxii napisał(a) w wiadomości: <3...@p...com>...
>http://www.monalisa.pl

Baaaardzo zle trafiles. Baaaardzo. Kula w plot. Nie jest to najlepsza
reklama dla pisma ;-)

Otoz, moj drogi, kuchnia - to wyraz zyciowej filozofii. Odzwierciedlenie
cech osobowosci znajdziesz w sposobie przyrzadzania potraw i w ulubionych
smakach. Bardzo ciekawie na ten temat pisala Malgorzata Musierowicz w
"Lasuchu literackim" (goraco polecam!)

Zatem, moje panie i panowie troszke mniej moi (nie chce sie narazac...) NIE
DAJMY SIE ODCIAGNAC OD KUCHNI!

Kuchmistrze wszystkich krajow laczcie sie!

Margolla Podkuchenna

1. Data: 2001-05-04 11:42:11

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz, moj drogi, kuchnia - to wyraz zyciowej filozofii.
Zgoda, dlatego gotowanie przez 30 lat dwa razy dziennie dla mrukow i
brudnozercow zamienia kazdego w medrca ;-)

> Kuchmistrze wszystkich krajow laczcie sie!
A propos, mam ochote zaproponowac na forum kuchni fr. typowy polski obiad
co Ty na to? (ale bedzie klotnia! z gory sie ciesze)

> Margolla Podkuchenna

Paulus Zarciolubus Garkolizus

1. Data: 2001-05-04 11:59:56

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul napisał(a) w wiadomości: <9cu4kf$io8$2@plonk.apk.net>...

>A propos, mam ochote zaproponowac na forum kuchni fr. typowy polski obiad
>co Ty na to? (ale bedzie klotnia! z gory sie ciesze)

Hehe, a tos mi zadal! Ja gotuje kuchnie margolowa, czyli laczaca wszelkie
mozliwe smaki i potrawy z rozmaitych kuchni. Typowo polski obiad w
zaleznosci od regionu bedzie zawieral modra kapuste, rosol, rybe.... no i co
ja mam w tej westii powiedziec???? Wiem tylko, ze gdy frune do znajomych
Baskow, nie mam co sie pokazywac bez kiszonej kapusty (pichconej "a la
bigos", bo nie ma tam wszystkich koniecznych skladnikow) i zelaznym punktem
programu sa ruskie pierogi (tak, tak, jezdze na wakacje i gotuje, prosze
Panstwa!)

POzdrawiam

Margolla

1. Data: 2001-05-04 12:49:33

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu tez rzucilem pytanie o rdzennie polskie potrawy i okazalo
sie, ze takowych nie ma.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-05 00:11:24

Temat: Re: Koniec z kuchnia! Polskie danie
Od: y...@g...pl (Y) szukaj wiadomości tego autora

Paul [p...@p...ch] napisał/a, m. in., że:

> A propos, mam ochote zaproponowac na forum kuchni fr. typowy
> polski obiad co Ty na to? (ale bedzie klotnia! z gory sie
> ciesze)

Zrob im bigos i poczytaj do tego fragmenty kulinarne z "Pana
Tadeusza"... Jakis francuski przeklad oczywiscie :)

1. Data: 2001-05-05 15:31:16

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Zrob im bigos i poczytaj do tego fragmenty kulinarne z "Pana
> Tadeusza"... Jakis francuski przeklad oczywiscie :)

Swietny pomysl, poszukam w Panu Tadeuszu i poddam forum do zatwierdzenia!!
--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2001-05-07 08:52:18

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Malgosia Sularczyk

> Wiem tylko, ze gdy frune
> do znajomych
> Baskow,

[cut]

O Mamma, a gdzie konkretnie jesteś?

Bo ja będę we francuskiej cześci Kraju Basków pod koniec
lipca/początek sierpnia, można by się może spotkać?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-05-08 16:07:32

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisał(a) w wiadomości: ...
>From: Malgosia Sularczyk

>[cut]
>
>O Mamma, a gdzie konkretnie jesteś?
>
>Bo ja będę we francuskiej cześci Kraju Basków pod koniec
>lipca/początek sierpnia, można by się może spotkać?

Jak Cie lapac na priva? koniecznie chce wiedziec cos o francuskich Baskach.
Ja lece do Vitorii (Gasteiz) w hiszpanskiej czesci.

pisz do mnie na adres widniejacy w polu nadawcy

Margola

Blikle
dynia
baklazan