Koniecznie fluid?

11. Data: 2006-12-29 15:41:48

Temat: Re: Koniecznie fluid?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:27:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> "Baza" to to samo co podkład? O co chodzi z tymi wygładzającymi? Sorry
> za dziwne pytania - mnie to nigdy jakoś specjalnie nie interesowało...

Baza to coś co nakładasz pod podkład - wyrownują cere, rozswietlają, i
takietam.
No i podkład dzieki nim lepiej sie nakłada i dłuzej trzyma.

> Dobre czyli jakie (chodzi mi o firmy)?

Średnia pólka - Max Factor, Loreal - ale nie kazde maja dobre opinie, noi
musza byc dobrane do rodzaju cery.
Wyższa polka - te wszystkie Diory, YSL, Lauder... Z tych lubie podkłady
Lancome'a - bo one są w wiekszosci leciutkie i niewidoczne.

> I kłaść to tylko na twarz czy na szyję i dekolt też?

Co najmniej na szyje tez, zacierajac granice kolororystyczna. Przy duzych
dekoltach - puder i np rozświetlacz.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2006-12-29 15:43:53

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Baza to coś co nakładasz pod podkład - wyrownują cere, rozswietlają, i
> takietam.
> No i podkład dzieki nim lepiej sie nakłada i dłuzej trzyma.

O kurna, to trzy warstwy trzeba na twarz kłaść? Bazę, podkład i puder?
To jak skóra oddycha przez to?

> Co najmniej na szyje tez, zacierajac granice kolororystyczna. Przy duzych
> dekoltach - puder i np rozświetlacz.

A rozświetlacz to...

--
Elske
z pracy

13. Data: 2006-12-29 15:46:39

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> Wystarczy sam dobry fluid, a róznica jest kolosalna;-)Znikaja
> cienie, zaczerwienienia koło nosa, cera robi sie nieskazitelna, zdrowa.

Ja używałam przez pewien czas takiego wynalazku Avonu (nie pomnę nazwy
teraz) ale czułam się dość paskudnie w tym. Teraz kładę tylko jasny po
oczy i pod brwi, żeby zlikwidować cienie, do tej pory myślałam, że to
wystarcza :/.

--
Elske
z pracy

14. Data: 2006-12-29 15:51:05

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:43:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> O kurna, to trzy warstwy trzeba na twarz kłaść? Bazę, podkład i puder?

Nie trzeba. Mozna tylko jedna, mozna dwie :)

> To jak skóra oddycha przez to?

Bo ja wiem, czy oddycha ;)))
Teraz to nawet chyba lancoem wypuscił puder, który jest wodoodporny - w
sensie nie wypuszcza wilgoci ze skory, ponoc swietny dla suchych skor :)
Cuda niewidy normalnie :]

> A rozświetlacz to...

Najczesciej puder... który powoduje błyszczenie skory (ale nie jak brokat).
Kosmetyk wielofunkcyjny - na wieczor mozemy stosowac w duzej ilosci gdzie
sie da, na dzien sprawdza sie w wewnetrznym kąciku oka, pod brawiami, na
kosciach policzkowych, na obojczyku. Sephora ma fajne trzykolorowe - w
dwoch odcieniach, rozowym i brązującym. Subtelny efekt daje.

15. Data: 2006-12-29 15:54:22

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-29 16:46:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elske* skreślił te oto słowa:

> Ja używałam przez pewien czas takiego wynalazku Avonu (nie pomnę nazwy
> teraz) ale czułam się dość paskudnie w tym.

Nie dziwie sie...
(i nie bede tu dyskutowac z fankami Avonu czy Oriflame)

> Teraz kładę tylko jasny po
> oczy i pod brwi, żeby zlikwidować cienie, do tej pory myślałam, że to
> wystarcza :/.

Do tego korektor. Z tym, ze do likwidowania cieni i rozjaśniania bruzd
nosowych stosujemy płynne korektory tzw rozświetlacze. Do reszty twarzy
(jakies wypryski, zaczerwienienia) korektory bardziej stałe (a i tu mozna
sie pobawic w kilka kolorów tychże, rozowe, zielone, bezowe - wyzsza szkoła
jazdy).

16. Data: 2006-12-29 15:55:08

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Bo ja wiem, czy oddycha ;)))
> Teraz to nawet chyba lancoem wypuscił puder, który jest wodoodporny - w
> sensie nie wypuszcza wilgoci ze skory, ponoc swietny dla suchych skor :)
> Cuda niewidy normalnie :]

To nie lepiej foliową torebkę na głowę? ;)

> Najczesciej puder... który powoduje błyszczenie skory (ale nie jak brokat).

A-ha. Widziałam takie cudo.

> [...]
> kosciach policzkowych, na obojczyku. Sephora ma fajne trzykolorowe - w
> dwoch odcieniach, rozowym i brązującym. Subtelny efekt daje.

No właśnie w Sephorze widziałam, ale nie kupiłam, bo nie byłam pewna jak
tego używać.

--
Elske
z pracy

17. Data: 2006-12-29 15:57:48

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Do tego korektor. Z tym, ze do likwidowania cieni i rozjaśniania bruzd
> nosowych stosujemy płynne korektory tzw rozświetlacze.

No mam takie coś - też Avonu, ale ten podkład (jakiś w sztyfcie marka
się już dawno zmazała) lepiej się rozprowadza i dłużej się trzyma.
Niestety została końcóweczka...

> [...]
> sie pobawic w kilka kolorów tychże, rozowe, zielone, bezowe - wyzsza szkoła

A słyszałam coś, że kolory dopełniające niby mają być. Ale z wypryskami
i zaczerwienieniami na szczęście nie mam zbyt często do czynienia.

--
Elske
z pracy

18. Data: 2006-12-29 16:04:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Dobre czyli jakie (chodzi mi o firmy)?
> I kłaść to tylko na twarz czy na szyję i dekolt też?

Lia juz napisała, ja dodam ze mi tylko 2 pasują. Lancome Tient Idole
Ultra i Divinora. Do Divinory wracam juz chyba od 3 lat. Pieknie
pachnie, ładnie kryje, długo sie trzyma na buzi. Baze mam Sephory i
Daxa, ale Sephory lepsza. Divinora troszkę cięzko przy suchej cerze moze
sie rozprowadzac,a le to jedyny jej imo minus

--

Gosia

19. Data: 2006-12-29 20:19:41

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en3d4m$sn1$4@atlantis.news.tpi.pl>
Elske <k...@o...pl> pisze:

> O kurna, to trzy warstwy trzeba na twarz kłaść? Bazę, podkład i puder?

Cztery, bo jeszcze krem ;-)

> To jak skóra oddycha przez to?

Spokojnie ;-)
Dzisiejsze podkłady i pudry to nie to samo, co w minionej epoce.

--
Nixe

20. Data: 2006-12-29 20:21:41

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:en3caj$gij$1@news.onet.pl>
caramilla <k...@p...onet.pl> pisze:

> Ja jeszcze nie trafiłam na idealny podkład - nawet z najwyższej
> półki. Mam w domu dwa Cliniki, jeden YSL i jeszcze przeróżne
> sephorowe próbki. I nic, żaden mi nie pasuje. Żaden nie potrafi
> zmatowić mojej cery, wyrównać kolorytu i nadać ładnego, aksamitnego
> wykończenia.

Spróbuj podkładu True Match L'Oreala.
I tegoż samego pudru (nie jest sypki, tylko taki trochę pastowaty)

--
Nixe

kosmetyczka i facet?
Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?
Krem FABERLIC
Uroda i moda w gazetach
Haniu dzieki - moje paznokcie sa znowu mocne