Konserwacja przedmiotów z mosiądzu

1. Data: 2010-05-30 12:32:38

Temat: Konserwacja przedmiotów z mosiądzu
Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mój numer domu (jak i inne przedmioty) z mosiądzu po pewnym czasie
pokrywa się śniedzią (tlenek miedzi). Oczyszczam go drobnym papierem
ściernym ale to pomaga na niedługo. Czy znacie jakiś sposób na
trwalsze zabezpieczenie mosiądzu przed korozją?
Pozdrawiam
Janek

2. Data: 2010-05-30 13:25:16

Temat: Re: Konserwacja przedmiotów z mosiądzu
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j@nek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

A może pomalować bezbarwym lakierem?

3. Data: 2010-05-30 14:08:51

Od: "Rura" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:httovu$jb2$1@news.onet.pl...

> [...]
> ściernym ale to pomaga na niedługo. Czy znacie jakiś sposób na
> trwalsze zabezpieczenie mosiądzu przed korozją?

dokładnie.Wypolerować i na to lakier bezbarwny

4. Data: 2010-05-30 19:05:32

Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 16:08, "Rura" <r...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:httovu$jb2$1@news.onet.pl...

l.googlegroups.com...

> dokładnie.Wypolerować i na to lakier bezbarwny

Już próbowałem - pod lakierem też czernieje, może nieco dłużej, ale za
to jest to później bardzo pracochłonne bo lakier i korozję trzeba
ściagnąć. Nie wiem na czym to polega ale obecnie sprzedawana tego
rodzaju galanteria jest błyszcząca i ciągle wyglada jak nowa np w
sąsiedztwie.

5. Data: 2010-05-31 07:16:00

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j@nek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...
> [...]

Nie wiem na czym to polega ale obecnie sprzedawana tego
rodzaju galanteria jest błyszcząca i ciągle wyglada jak nowa np w

Może jest polerowana elektrochemicznie lub galwanizowana. Mosiądzowanie
wychodzi całkiem ładnie.
--
Jackare

6. Data: 2010-06-03 19:26:36

Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-31 09:16, Jackare pisze:
> [...]
> sąsiedztwie.
>
> Może jest polerowana elektrochemicznie lub galwanizowana. Mosiądzowanie

pogoogluj
chromianowanie Stefan Sękowski

Instrukcja serwisowa do pralki
Instrukcja serwisowa do pralki