Re: Kordianka - winorośl

Data: 2008-02-28 09:33:19
Temat: Re: Kordianka - winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl>

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fq5q14$lep$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Skonsultowałam to Myśliwcem, u którego kupowałam.
> Podejrzewa on, że to Schuyler. Tego co uważam za Schulera (na mojej
> działce) na inny smak.
> Oto zdjęcie tego krzewu z owocami, który miał być Kordianką.
> http://picasaweb.google.pl/kkrycha/WinoroLia/photo#5
168989220319346626

> Pozdrawiam Krycha

Faktycznie. Kodrianka to na pewno nie jest. :-(
Do Schuylera to podobne, ale czy na pewno to Schuyler tego Ci nie powiem.
Schuyler ma bardzo soczyste jagody o cienkiej skórce i przyjemnym smaku.
Liście mu się ładnie na czerwonawao przebarwiają jesienią.

Sztobrów Kodrianki niestety nie mam by Cię poratować.
Spróbuj zapytać na naszym forum - Kodrianka to dość popularna juz odmiana, a
tam są bardzo życzliwi ludzie. Poratują Cię.
Pozdrawiam
Janusz
PS
A co Myśliwiec? Sprzedał byleco i nie chce naprawić błędu?
J.