Re: Korek pod panele drewniane (barlinek)

Data: 2007-04-04 18:36:50
Temat: Re: Korek pod panele drewniane (barlinek)
Od: "[GS]" <g...@n...mdgarts.com>

ZbyszekZ napisał(a):
> [...]

tez sie zastanawiam nad uzyciem korka ale nie moge za bardzo podniesc
podlogi bo mam nisko nadproza... slyszalem, ze taka deske barlinecka
warto jest przykleic do podloza wtedy jest cicha.
Co wiec powiecie na rozwiazanie polegajace na jednoczesne uzycie korka i
kleju? tzn przyklejam korek do posadzki a do korka deske barlinecka. Ile
wtedy +/- bedzie wynosila grubosc mojej podlogi?

pozdrawiam
GS