Korzysci zdrowotne z DO

61. Data: 2002-03-28 07:19:57

Temat: Re: Korzysci zdrowotne z DO
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <K...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7te4r$14$...@n...onet.pl...
> Ale nie zaspokajasz wszystkich potrzeb organizmu w składniki odżywcze.
> Warzywa w swym składzie bardzo się różnią od składu ciała człowieka.

Tak to jest jeden z ulubionych stwierdzen
lekarza Jana Kwasniewskiego.
Niestety twierdzenie jest bezpodstawne.
W przyrodzie jest to zjawisko powszechne,
ze organizmy odzywiaja sie pozywieniem
kompletnie roznym od ich budowy.
I ma to swoj sens.
Istnieje bariera gatunkowa dzieki, ktorej
zatrzymywane sa choroby. Ciezko nam,
ludziom zarazic sie np. od zboza.
Mozna takze zobaczyc 2 strone medalu
czyli zwierzeta karmione szczatkami innych
zwierzat.
Sa choroby ktore spontanicznie
pojawiaja sie powiedzmy 1/1000000.
Jezeli natomiast chore zwierze zostaje
przeznaczone na pasze to zaczyna sie
to prawdopodobienstwo zwiekszac.
I powstaje efekt lawinowy.

pozdrawiam Chaciur

62. Data: 2002-03-28 07:46:37

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
>
> Może i nie obaliłam, ale u mnie to działa bez problemu.
> Hej, optymalni a jak jest u Was z wieczornym jedzeniem?
Jem wtedy, kiedy mam ochotę -zdarza mi się wieczorem. Problemów z
zasypianiem nie mam żadnych, tym bardziej, że ostatnio moja córeczka o 6
rano chce "Shreka" oglądać ;-))))

> ??? Nie mam pojęcia... :(
185 cm, waga krąży w okolicach 87kg, 18% tkanki tłuszczowej

pozdr
Grzegorz

63. Data: 2002-03-28 07:48:19

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7uh84$lv3$...@n...tpi.pl...
> Jeśłi chodzi o nadmiar tłuszczu, to nie może być on wchłonięty przez
> organizm - organizm ma określoną zdolność wchłaniania tłuszczu, nadmiar
> jest wydalany. Dlatego też te kupki tłuszczowe u niemowląt.

Ale ten prog wchlaniania nie pokrywa sie z progiem
zluzycia, mysle ze wiesz o czy mowie?

> Poza tym mówiąc o nadmiarach nie mówimy o DO - tu nie istnieje spożywanie
> nadmiaru białka tudzież węglowodanów.

Tego nigdy nie wiesz, mozesz byc blisko ale
w punkt nie trafisz

salut Chaciur

64. Data: 2002-03-28 07:49:48

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty tylko o glukozie. Co się dzieje z nadmiarem białka? Przecież też będzie
> przerobione na tłuszcz.
> Co się dzieje z nadmiarem tłuszczu?
Błąd - ja nie o glukozie, tylko o kaloriach. Nie zauważyłeś trzeciego
pytania?

65. Data: 2002-03-28 08:02:06

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadmiar glukozy magazynoway jest w postaci glikogenu
> w watrobie i kom miesni szkieletowych, trzeba niezle przegiac
> obzerajac sie :-)) zeby powstal tluszczyk :-))

czyli jednak z cukru powstaje tłuszczyk ?;-)

> troglicerydy to jak sama nazwa wskazuje 3 kwasy tluszczowe i jedna
> czastezka glicerolu, kw tluszczowe dostarczane sa z tluszcy
> a glicerol z glukozy.
Zdaniem mojej biochemii : "Zarówno komponent glicerolowy, jak i reszty
kwasów tłuszczowych syntetyzowanych w wątrobie trójglicerydów mogą w całości
pochodzic z glukozy. Intensywna lipogeneza odbywa się w wątrobie ludzi na
diecie bogatoweglowodanowej oraz w cukrzycy."

> ketoza, czyli powsatnie cial ketonowych.
Co jest sytuacją normalną w organiźmie, pomijając nadmierną ketogenezę,
która np. w cukrzycy doprowadza do nadmiernego zakwaszenia krwi.

Chodziło mi raczej o to, ze nadmiar gukozy nie zaowocuje powstaniem nadmiaru
tłuszczyku np. wokół bioder ;-)))))

pozdr
Grzegorz

66. Data: 2002-03-28 08:08:18

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taka odpowiedz znajdziec w dietetyce.
Wybacz mi, ale nie znalazłem tam tej odpowiedzi.
A dietetycy, którzy udzielają się w kolorowych pisemkach, niestety tak samo
jak Ty dietetykę traktują w oderwaniu od biochemii.

popatrz zresztą a Jana Werbińskiego - naczytał się jakiejś "Tiny" i potrafi
tylko te bzdury powtarzać, ale żeby samemu pomyśleć, poszukać, to już nie ma
komu. Pasuje mi też cytat od niego: "Dla tych, którzy
czerpią wiedzę z historyjek polecam wróżki i inne zabobony."

pozdr
Grzegorz

67. Data: 2002-03-28 08:14:40

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7uj46$8mh$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> dyskusyjnych napisał:a7uh84$lv3$...@n...tpi.pl...

> Chyba zlizywania ;-)))))

Ooo nie! znowu, jestem niepoprawnym
dysmozgowcem. Ale co do meritum nie masz
zastrzezen?

> spożywanie

> To racja, ale moge próbować ;-)
> Zakładam tylko, że sytuacja w której nie chudnę ani nie tyję, mam dobre

ten sam efekt da glodowka od czasu do czasu

> wyniki i chce mi sie żyć /tylko cholera wiosna idzie, a na rolkach jeszcze
> dobrze nie umiem - inna sprawa stary koń na rolkach ;-))))/ jest sytuacją, w
> której te proporcje są mniej więcej dobre.

Powodzenia! Moj ociec z nami jezdzil na wrotkach
a to bylo kiedys a teraz to jest luz.

salu Chaciur

68. Data: 2002-03-28 08:21:50

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

69. Data: 2002-03-28 08:24:40

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:a7uj46$8mh$...@n...tpi.pl...

> Ooo nie! znowu, jestem niepoprawnym
> dysmozgowcem. Ale co do meritum nie masz
> zastrzezen?
Co Ty mi tu suponujesz ?;-)))))))

> ten sam efekt da glodowka od czasu do czasu
Kiedyś myślałem o tym, ale teraz mnie to trochę nie przekonuje - to byłaby
taka sytuacja, że najpierw trochę jesz, dziebko utyjesz, potem głodówka i
tak w kółko... Nie wiem jak to jest u Ciebie, popraw mnie w razie co. A
jeśli mogę mieć stan zadowolenia nie przerywany okresami niezadowolenia
/czyt. głodówek - przyznasz, że nie zawsze zapewne jest to przyjemne - no
chyba że dochodzisz już do stanu kiedy halucynacje czynią te życie
przyjemnym ;-)/ to wolę takie rozwiązanie.

pozdr
Grzegorz

70. Data: 2002-03-28 08:47:04

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Wasiak <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7ujvj$g62$...@n...tpi.pl...

> Kiedyś myślałem o tym, ale teraz mnie to trochę nie przekonuje - to byłaby
> taka sytuacja, że najpierw trochę jesz, dziebko utyjesz, potem głodówka i
> tak w kółko... Nie wiem jak to jest u Ciebie, popraw mnie w razie co.

Ja nie uwazam sie za speca od glodowki,
poczytalem troche, porozmawialem z praktykami,
wyprobowalem i polecam z czystym sercem.

> [...]
> chyba że dochodzisz już do stanu kiedy halucynacje czynią te życie
> przyjemnym ;-)/ to wolę takie rozwiązanie.

Glodowka wbrew pozorom nie jest takim wielkim
fizycznym doswiadczeniem jak sie to teoretykom ;)
wydaje. To jest naturalny tryb zycia wbrew pozorom.
A jezeli robisz to z wyboru to przyznaj, ze sytuacja jest
komfortowa. Zaden lekarz Ci nie powie ile dzisiaj
zluzyles BTW - pewno za jakis czas wymysla
urzadzenia, ktore to beda badac lepiej lub gorzej,
ale wierz mi, ze jest prostrza droga wolna od
technokratycznych uniesien.

pozdrawiam Chaciur

Podjadactwo (krytycznie).
Ile spale kalorii( albo kg) ?