Re: Kosiarka elektryczna Kabit...

Data: 2004-07-28 12:28:49
Temat: Re: Kosiarka elektryczna Kabit...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ce85gc$t3t$1@korweta.task.gda.pl...
> W wiadomości news:ce7vot$rm1$1@polsl.gliwice.pl Basia Kulesz
> <b...@i...pl> napisał(a):

> Hejka. A konkretnie Basiu, o co Ci chodzi? :-) Moja wypowiedź w
> żadnym wypadku nie była w opozycji do Twoich twierdzeń na temat
> kosiarki, której notabene sam jestem posiadaczem. :-)

To były uwagi ogólne w odpowiedzi na posty Twoje i Kasi, które ukazywały
wady kosiarki bębnowej. Wydało mi się po przeczytaniu, że wymieniane wady
wynikają z niedopasowania kosiarki bębnowej do konkretnego typu murawy, na
której próbowaliście ją stosować - stąd moje doprecyzujące przemyślenia,
kierowane już naturalnie do OP:-)

> A tak na marginesie, czy jesteś posiadaczką trawnika?;-)

Nie. Wg ostatnich ustaleń, mam chwastnik nad chwastnikami (obejrzałam po
prostu powierzchnie zielone u osób, które się zarzekały, że właśnie
chwastniki posiadają. Moja zielona płaszczyzna zawiera znacznie więcej
chwastów, jest znacznie bardziej nierówna i znacznie wyżej koszona). :-D

Pozdrawiam, Basia.