Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu

From: ptoki <s...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
Subject: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
Date: Wed, 6 Oct 2010 08:29:08 -0700 (PDT)

On 6 Paź, 12:53, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
> On 6 Paź, 09:46, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> [...]
>
> Juz po pierwszym zdaniu wiedzialem, ze reszta nie bedzie zbyt madra :)
[cut twoje zaoszczedzenie 2,5kzl/rok w stosunku do pradu.]
A jakbys policzyl porownanie do wegla/brykietow/gazu?

Bo wiesz, ja dzis zaoszczedzilem 40kzl bo sobie wesela nie urzadzilem.
I jutro tez tyle zaoszczedze bo drugiego wesela nie urzadze. Az kreci
mi sie w glowie ile zaoszczedze w przyszlym tygodniu :)

A tak powaznie.
U mnie dom 100-letni ale utrzymany i z grubsza ocieplony to koszt
opalu na poziomie 2,5kzl/rok. Plus piec (jakies 3kzl raz na (nie wiem
szacuje) 10 lat. daje jakies 3kzl rocznie na grzanie i wode do mycia.

Wiec twoja pompa ciepla zwracala by mi sie, no wlasnie, nie zwracala
by sie chyba wcale :)