Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu

Data: 2010-10-06 19:53:56
Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

Dnia Wed, 6 Oct 2010 21:11:27 +0200, tarnus napisał(a):

> Geniuszu! Wyraźnie napisałem o bateriach termostatycznych a nie o zaworach
> mieszających do których opisu link podajesz.

No patrz, różnica w działaniu katastrofalnie inna. Posypuję głowę popiołem
i idę do kąta.

> Druga sprawa, napisałem 55-80 a nie tak jak ty geniuszu próbujesz mi wmówić
> 65-90 więc po raz kolejny udowadniasz że masz problemy z rozumieniem
> pisanego tekstu. Co do zakresu 55-80 to najczęsciej z bateriami o
> dopuszczalnym takim zakresem miałem do czynienia, mam nawet w domu takie

Nie trzeba było takich kupować.

> Wiec jeszcze raz powtórzę specjalnie dla ciebie:
> Bateria termostatyczna do prawidłowego działania potrzebuje zakresu
> temperatur najczęsciej 55-80stopniC.

Masz tu dane prosteo od producenta:
http://www.ferro.pl/dokumentacja/pliki/DZ_1119_Bater
ie_termostatyczne%20TE_NI_LAZIO_VARESSE.pdf

Polecam skupić się na słowie "zalecana".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl