Koty - problem!

21. Data: 2005-05-31 07:10:22

Temat: Re: Koty - problem!
Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koty, psy, krety, wilki, lisy, sarny ... kochani nie jesteście sami na tej
planecie! Czy nasi potomkowie muszą egzystować na betonowej pustyni,
przecież rośliny też kwitną i wydzielają wonne substancje, a alergików coraz
więcej. Ryby w wodzie ilu z was (nas, nich) nie lubi dotyku ryby w czasie
letnich kąpieli. Zapytajcie dziadków (naszego też :-) ) jak się należy
zabrać za naukę dostrzegania piękna otaczającego nas świata bez niszczenia
go. A co do kotów w ogródku, poszukaj ulubionego przez nie miejsca i
zastosuj preparat odstraszający je. Po pewnym czasie systematycznych
oprysków przestaniesz narzekać na koty. Mam nadzieję :-)

--
_________________________________
Pozdrawiam

22. Data: 2005-05-31 08:02:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:

> Bardzo lubię koty,ale gdybyś miał takie zniszczenia ,inaczej byś mówił ,
> zwłaszcza kiedy zniszczą Tobie dość drogie rośliny ,
> nie tylko w kwesti pieniężnej
> (-:

Koty zniszczyły mi tylko kiwi. I tak sobie myślę, że jakbym się
zastanowiła, to mogłam im to uniemożliwić - on go nie jadły, tylko
się ocierały. Wystarczyło otoczyć ciasno patyczkami.

> Skimiami cieszę się chyba ostatni rok.
> Teraz upodobały sobie Rhododendron "Lachsgold".
> W oczku ryby z uszkodzonymi grzbietami..

Oczka nie mam, tu może być problem - ale znam domy z kotami i akwariami,
jakoś umieli zabezpieczyć ryby.

> Pozwalane gniazda ptaków z małymi.
> Nie złości cię to ?
> Gdyby polowały bo głodne ,ale dla zabawy.

Polowanie leży w kociej naturze. Nie mniej, kotów przychodzi do mnie
mnóstwo, właśnie dwie panie kot urodziły kociaki w komórce za kuchnią,
zeszłoroczna młodzież też przychodzi i dwa wielkie kocury na dodatek.
Gniazd żadnych nie znajduję, a plagę wróbli dopiero sroka jakoś
"wyregulowała". Słowik wieczorami śpiewa i koty mu nie przeszkadzają.

> Ile można robić zasiek i osłon ,
> jeden kot nie narobi takich szkód ale jeżeli osiedle, a tam co domek kotek,
> albo więcej(-:

Może u mnie nie szkodzą, bo wiedzą że je lubię? Widok pięciu - sześciu
kotów wygrzewajacych się na wrzosowisku jest wspaniały :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

23. Data: 2005-05-31 08:10:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa wrote:
(...)
> Jest tyle piękniejszych stworzeń na świecie ,czy wszyscy muszą podziwiać
> koty??

Piękniejsze od kotów? Naprawdę uważasz, że ryby są piękniejsze od kotów?

Krycha co ryby lubi jeśc, prawie jak kot;)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

24. Data: 2005-05-31 19:46:13

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
Widok pięciu - sześciu
> kotów wygrzewajacych się na wrzosowisku jest wspaniały :)
>
> --
A jeszcze wspanialszy jest widok moich kotów, które wygrzewają się
a to pod brzózkami, a to pod sosnami, a to na moim autku.
Sorry za tę nieogrodową dygresję ale koty w ogrodzie to jest to !!!

Pozdrawiam - Zosia

25. Data: 2005-05-31 20:24:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a to pod brzózkami, a to pod sosnami, a to na moim autku.
> Sorry za tę nieogrodową dygresję ale koty w ogrodzie to jest to !!!

Mój jeden z kotów Mutek upodobał sobie miejsce przy furtce pod tują.
Wszyscy teraz mówimy na niego "s_tójkowy" ;-)

Serdecznie Miłka

26. Data: 2005-06-02 20:32:02

Od: jozefgr <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam piękny ogród z oczkiem wodnym i kilkoma rybkami.....resztę wyłowiły
koty sąsiada który obok na działce dokarmia je a one z wdzięczności
mnożą się w sposób zupełnie niekontrolowany. Norniki zeżarły moje piękne
lilie ...bo kotki akurat wolą rybki. I niech mnie ktoś przekona do
kochania kotków...

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

27. Data: 2005-06-03 06:19:17

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest niby oczko wodne? Czy nie jest to kawałek przyrody w naszym
ogródku? Przecież chodzi o to żeby wyglądało jak najbardziej naturalnie. A
jak przyroda to wiadomo, że koty będą łowić rybki, bo to takie błyszczące i
tak ucieka jak się pacnie łapką w wodę...Jezuniu jak ja kocham koty!

Robert

28. Data: 2005-06-03 11:01:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h3t5n2-hht.ln1@slacker1.ifactory.pl jozefgr
<u...@d...idealny.pl> napisał(a):

> zasłyszane.............koty są spoko ...tylko długo się gotują.......

Hejka. I fatalnie się je skubie. :-D
Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

29. Data: 2005-06-03 11:32:21

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. I fatalnie się je skubie. :-D
> Pozdrawiam mozolnie Ja...cki

Ech, ja tam nic nie skubię
http://www.n-com.home.pl/m27/view_photo.php?set_albu
mName=Oto-ja&id=HPIM0270_640_x_480
pozdrawiam
objedzona
michalina

30. Data: 2005-06-03 11:36:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, ja tam nic nie skubię

> [...]

Powiesić takiego kota, zabójcę ptaków !!!
Za ogon, na drzewie i obedrzeć ze skóry !!

Uzupełnianie wody w oczku
Pomocy! Agrest
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ
opryski eksperymentalne