Kraków - "zakupowe" miejsca

1. Data: 2004-01-14 22:36:40

Temat: Kraków - "zakupowe" miejsca
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do osób z Krakowa...
Muszę sobie kupić kilka ubrań, buty, dodatki itp. Poszukuję miejsc z
odzieżą o fasonach klasycznych, uszytą z materiałów wysokiej jakości, w
większych rozmiarach (ok.42 i więcej ), z wielkim wyborem fasonów,
kolorów. Muszą to być rzeczy porządnie uszyte (czyli sklepy indyjskie
odpadają), nowe (czyli ciucholandy też odpadają), w rozsądnych cenach
(wszelkie max mary też odpadają), z zakrytym brzuchem, majtkami i
plecami (sklepy z "modą młodzieżową" odpadają), zgrabne (większość
sklepów xxl odpada), nowoczesne (dziuple przy zakładach krawieckich
odpadają). I odpadają hipermarkety (dopóki dzisiaj nie przeszłam się po
zwykłych sklepach, nie wiedziałam jak się męczę w huku muzyczno-tłumnym
hipermarketów). Najlepiej żeby obsługa była kompetentna... Co do
odległości od centrum nie mam żadnych wymagań, także co do wystroju
miejsca (może to być blaszak, hala produkcyjna, ziemianka) - byle było
by wygodne miejsce do mierzenia. Gdzie jest duży wybór ubrań o
interesujących mnie parametrach? - komisy (z nowymi ubraniami), fabryki,
targowiska, sklepy??? Gdzie mam iść na zakupy?

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-14 23:13:49

Temat: Re: Kraków - "zakupowe" miejsca
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bu4gad$b0j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> targowiska, sklepy??? Gdzie mam iść na zakupy?
>
> --
>
> DominikaNM

Moze po prostu na Rynek Głowny i ulice w jego okregu? I na Zwierzynieckiej
Teranova. Kurcze z takich sklepow, o ktorych piszesz to wpadl mi do glowy
Simple ale jest on w Plazie. A i jeszcze na Grodzkiej prawie ze na samym
koncu po prawej stronie idac od Rynku jest taki fajny sklep... kurcze nazywa
sie... Yoshe czy jakos tak. Polecam zreszta Grodzka, wczesniej Fabryka Mody,
zaraz przy wylocie na Rynek. I w GC sa przeceny :)

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2004-01-15 09:22:52

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze po prostu na Rynek Głowny i ulice w jego okregu? I na Zwierzynieckiej
> Teranova.
Nie wiem czy zauwazylas, ze chodzi o duze rozmiary. Sama jestem
posiadaczka takowego i w terranowie zdecydowanie takich nie maja. 42 to
tylko niektore rzeczy, a numeracja jest zanizona. Co wiecej ubrania tam
szyte sa na osoby b. wysokie, z malym biustem itd. Nie te proporcje za
zwyczaj.

ZG

1. Data: 2004-01-15 12:18:28

Temat: Re: Kraków -
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ <i...@w...pl> napisał(a):

> Moze po prostu na Rynek Głowny i ulice w jego okregu?

Wólczanka na rogu Floriańskiej, Szafa (Szata?) przy Gołębiej, Vanita przy
Stolarskiej. Ale na zbyt wiele bym nie liczyła.

> I na Zwierzynieckiej
> Teranova.

Przecież to klasyczne młodzieżowe badziewie typu wytarte dżinsy robociarza i
bluzki w falbanki do pępka, w rozmiarach dla anorektyczek.

> Kurcze z takich sklepow, o ktorych piszesz to wpadl mi do glowy
> Simple ale jest on w Plazie.

Simple jest przy Dominikańskiej. Ale w Simple trzeba ostro polować na
rozmiary jakiekolwiek powyżej 38, i są one mocno zawyżone. No i siostrom
Simple jednak okresowo odpierdziela w kierunku mody młodzieżowej (młodzież
kupująca t-shirty za 150 zł, dobre sobie), a kiedyś robiły takie świetne
ubrania dla osób koło 30, niekoniecznie superformalnie się ubierających.

> A i jeszcze na Grodzkiej prawie ze na samym
> koncu po prawej stronie idac od Rynku jest taki fajny sklep... kurcze nazywa
> sie... Yoshe czy jakos tak.

A to owszem, można tam trafić coś ciekawego, ale to raczej młodzieżowy styl.

>Polecam zreszta Grodzka, wczesniej Fabryka Mody,
> zaraz przy wylocie na Rynek. I w GC sa przeceny :)

Od jakiegoś czasu też głównie młodzieżowy badziew, niestety.

JoP

1. Data: 2004-01-15 12:20:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jan 2004 00:13:49 +0100, Izis_ <i...@w...pl> wrote:
:
: Moze po prostu na Rynek Głowny i ulice w jego okregu? I na Zwierzynieckiej
: Teranova. Kurcze z takich sklepow, o ktorych piszesz to wpadl mi do glowy
: Simple ale jest on w Plazie.

obawiam sie, ze zarowno w terranowie, jak i w simple rozmiary powyzej 38 sa
rzadkoscia. a terranowa ma imho nienajlepsza jakosc.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-15 12:23:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 23:36:40 +0100, DominikaNM
<dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote:
[...]

dokladnie to samo pytanie moglabym zadac i ja, odnosnie warszawy. obawiam
sie, ze mamy zbyt duze wymagania - ja jeszcze takiego sklepu nie znalazlam.

kasica

1. Data: 2004-01-15 13:11:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jan 2004 12:18:28 +0000 (UTC), Jolanta Pers <j...@g...pl> wrote:
: Izis_ <i...@w...pl> napisał(a):
:
[...]

im juz dawno odpierdzielilo, i to totalnie. juz jak zaczelam miec ochote cos
u nich kupic, to sie okazalo, ze nie ma co, bo wszystko nagle jest w skosne
paski bialo-bezowo-czerwone. teraz zdaje sie dominuje landrynkowy roz, do
ktorego mam wprawdzie wiele sentymentu, ale bez przesady. ciekawe, ze ich
billboardy, ktore widuje na miescie sugeruja cos zupelnie innego.

: Od jakiegoś czasu też głównie młodzieżowy badziew, niestety.

no wlasnie zastanawiam sie, czy mlodziez jest w stanie to wszystko wykupic,
3/4 sklepow teraz jest dla uczennic gimnazjow. a moze to ja jestem
staroswiecka, ze nie chce dzinsow z wielka biala plama na tylku, i nie chce
sie odchudzac do 34?

BTW niedawno widzialam Zjawisko - Zjawisko bylo sklepem o nazwie Miss Sixty
(chyba powinno byc Miss Sixteen, albo jeszcze lepiej Six) i miescilo sie w
warszawskim Wola Park. takiego "mlodziezowego badziewia" chyba w zyciu nie
widzialam - wytarte portki w kolorze rozdyzdanych pierogow z jagodami, do
tego cos, co zapewne bylo kiedys tiszertem, ale ktos mu tepymi nozyczkami
odcial prawy gorny rog lacznie z rekawem i fragmentem dekoltu, w kolorze
bialym, z jakims wielkim numerkiem w kolorach teczy (moze to bylo Sixty?),
trudnym do zidentyfikowania, bo tez obcietym. i nie towarzyszyl temu zaden
napis "dekoracja tymczasowa" albo "remont, zamkniete do odwolania". oni sie
naprawde spodziewaja, ze ktos takie cos kupi i zalozy!

kasica

1. Data: 2004-01-15 13:40:06

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote in message
> BTW niedawno widzialam Zjawisko - Zjawisko bylo sklepem o
> nazwie Miss Sixty
> oni sie naprawde spodziewaja, ze ktos takie cos kupi i zalozy!

hehe u nas (UK) to jest bardzo poularna mlodziezowa marka :)
podobnie, jak www.topshop.co.uk, czy fcuk http://www.frenchconnection.com/
dostalam kilka gift vouchers pod choinke i nie wiem, czy z nich
skorzystam -> tam nie ma NIC co chcialabym miec w swojej szafie...

Marlene

1. Data: 2004-01-15 13:43:26

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a terranowa ma imho nienajlepsza jakosc.

dokladnie. pamietam, jak chcialam sobie kupic jakies 4 lata temu w
Terranovie skorzanopodobne spodnie, ale nie znalazlam w sklepie zadnej pary,
ktorej wykonanie byloby do zniesienia.

Marlene

1. Data: 2004-01-15 13:47:50

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:

>dokladnie. pamietam, jak chcialam sobie kupic jakies 4 lata temu w
>Terranovie skorzanopodobne spodnie, ale nie znalazlam w sklepie zadnej pary,
>ktorej wykonanie byloby do zniesienia.

To moze mialam szczescie, bo kiedys kupilam wlasnie w Terranovie takie spodnie
co to byly nie do zdarcia (ale dawno to bylo).

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

jak to z tym allegro...?