Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi

11. Data: 2010-07-24 20:41:54

Temat: Re: SprawA oto wyniki śledztwa
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o komęntarze

Aleś się dał nabrać.
W zdrowym ciele zdrowy duh, nie odwrotnie.

A obecna pora roku, jak i pogoda (brak wilgoci w powietszu)
nie powinny zaostszać wżodu żołądka, ani dwunastnicy,
jedynie nieświeża żywność,ewentualnie nieprawidłowo pszyżądzona,
co w wakacje jest prawdopodobne,
może dawać objawy podobne do refluksu (drobne zatrucie),
ale mi się to nie klei z tymi bulami w klatce piersiowej.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

12. Data: 2010-07-24 23:56:17

Temat: Re: Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> Mądry człowiek.

> Można wykitować w wyniku powikłań tego badania.
> Wystarczy nieopatszny ruh badającego.

demagogia....nieopatrzny ruch na pasach na czerwone i tez smierc
- to lepiej umrzec na zapalenie otrzewnej z powodu braku diagnozy????

plumke

13. Data: 2010-07-24 23:58:12

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> Aleś się dał nabrać.
> W zdrowym ciele zdrowy duh, nie odwrotnie.
>
> A obecna pora roku, jak i pogoda (brak wilgoci w powietszu)

...akurat ostatnio wilgoci jest ponad norme .... przewaznie ponad 60%
....rozumiem ze blablasz ot tak bo ci sie wydaje

plumke

14. Data: 2010-07-25 17:55:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> demagogia.......
> - to lepiej umrzec na zapalenie otrzewnej z powodu braku diagnozy????

A to jedyna możliwa metoda diagnozy?
Bezpieczniejszej nie ma?

15. Data: 2010-07-25 17:58:06

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...akurat ostatnio wilgoci jest ponad norme .... przewaznie ponad 60%
> ....rozumiem ze blablasz ot tak bo ci sie wydaje

Zależy gdzie kto mieszka.
Tu w Wołominie, jeszcze wczoaj wieczorem było koło 30 stopni,
ale dziś rano już łagodny powiew 16 stopni.
Deszczu jak na lekarstwo, ale wilgotność faktycznie się podniosła,
ale dopiero dziś, no może w nocy.

16. Data: 2010-07-25 18:55:17

Temat: Kręgosłup
Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pisałem jest to od kręgosłupa potwierdziii to mój ossobisty lekarz ,chirurg
i neurolog
Co do żołądka uspokoiło się są to problemy somatyczne
A kręgosłup dziś znowu napierdala ze tak powiem
ból jest promieniujący do klatki piersiowej od jednego kręgu który czuje
Oczywiście mam diclak w czopkach ale na razie urzyłem go dwa razy
i miałem kilka dni spokoju
niestety dziś byłem w kościele był wiatr przeciąg i zaraz to odczułem

I jeszcze jedno co do zapalenia otrzewnej
gdyby było takie zapalenie to objawy są szkoda gadać i nie da się poruwnać
a basen może już od przyszłej soboty tylko muszę się skonsultować w tej
sprawie z moim lekarzem

17. Data: 2010-07-25 21:14:57

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> A to jedyna możliwa metoda diagnozy?
> Bezpieczniejszej nie ma?

skoro nie masz tak elementarnej wiedzy po co zabierasz glos w dyskusji?

...by pod pseudo medycznym preteksem podlinkowac strone z wypocinami na
temat ortografii???

plumke

18. Data: 2010-07-25 21:17:31

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> ale dziś rano już łagodny powiew 16 stopni.
> Deszczu jak na lekarstwo, ale wilgotność faktycznie się podniosła,

...tak sie sklada ze znane mi sa dane z tego powiatu i po raz kolejny
piszesz wszystko co wiesz - a nie wiesz co piszesz
....kup sobie hygrometr i nie bedziesz banialuk wypisywac

plumke

19. Data: 2010-07-25 21:21:21

Temat: Re: Kręgosłup
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> Jak pisałem jest to od kręgosłupa potwierdziii to mój ossobisty lekarz
> ,chirurg

> I jeszcze jedno co do zapalenia otrzewnej
> gdyby było takie zapalenie [ciach]

czy polska mowa jest ci obca?

pisalem o niebezpieczenstwie przy chorobie wrzodowej pekniecia wrzodu co
skutkuje zapaleniem otrzewnej....aby stwierdzic owrzodzenie przewodu
pokarmowego niezbedna jest gastroskopia
...gdybys mial zapalenie otrzewnej to pisalbys juz z lodowki

plumke

20. Data: 2010-07-25 21:52:32

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plumke <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> pokarmowego niezbedna jest gastroskopia
> ....gdybys mial zapalenie otrzewnej to pisalbys juz z lodowki

Ha ha
Gdyby coś takiego było to nie byłoby takie objawy
ból byłby nie do wytrzymania
do tego wymioty i inne bzdety

Wytłumacz mi jedną sprawę
dlaczego po diclaku ból od razu mija ?

zniszczona plyta i dwa kremy - jak?
sok noni
astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia
uzupełnienie braku nabiału
Jak mierzyć ciśnienie