Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu

1. Data: 2005-04-17 18:00:55

Temat: Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu
Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Juz od jakiegos czasu w momencie wyprostowywania sie, przeciagania "strzela"
mi kregoslup, nieraz zdarza sie to tez w momencie gdy odchylam glowe do
tylu.
Wydaje mi sie to kregi tak glosno przeskakuja.
Czy moze to byc objawem jakies choroby?

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

2. Data: 2005-04-19 12:51:56

Temat: Re: Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glowe do tylu.
> Wydaje mi sie to kregi tak glosno przeskakuja.

poczatki dyskopatii np. Powinienes zaczac cwiczyc miesnie grzbietu i
"miesnie krotke szyi".
Nie daj sie nabrac na zadne mascie bo to bzdura w przypadku zmian w
kregoslupie.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

3. Data: 2005-04-19 18:42:10

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d42utc$8d2$1@inews.gazeta.pl...
> poczatki dyskopatii np. Powinienes zaczac cwiczyc miesnie grzbietu i
> "miesnie krotke szyi".
> Nie daj sie nabrac na zadne mascie bo to bzdura w przypadku zmian w
> kregoslupie.

Dzieki za odpowiedz. To jest mozliwe w wieku 21 lat?

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

4. Data: 2005-04-19 18:54:49

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
> wiadomości news:d42utc$8d2$1@inews.gazeta.pl...
>>

> Dzieki za odpowiedz. To jest mozliwe w wieku 21 lat?

jak najbardziej.

P.

5. Data: 2005-04-19 19:46:15

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl> napisał w
wiadomości news:d43k5r$pcl$1@inews.gazeta.pl...
> jak najbardziej.

Jakimi objawami w przyszlosci moze to sie objawic?
Googlalem, ale w sumie nic ciekawego nie znalazlem.

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

6. Data: 2005-04-21 07:19:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):

> Dzieki za odpowiedz. To jest mozliwe w wieku 21 lat?

u mnie wykryto dyskopatię, gdy miałam niespełna 17 lat...

chociaż nie powiem, zrobiłam furrorę u chirurga i wśród rehabilitantów...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

dziwne objawy, trochę się boj
Efekty uboczne po naswietlaniu nowotworu
Wirus ROTA i silne bule brzucha.
Stany lękowe .... długie ale jak wiesz coś to pomóż... proszę
opieka zdrowotna nad matka i dzieckiem