Krem czekoladowy

51. Data: 2014-06-18 22:51:20

Temat: Re: Krem czekoladowy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-06-18 22:41, obywatel Justyna Vicky S. uprzejmie donosi:

> W domu musi być poezja ;) Prozę to moje dziecko ma szkole dostając z
> zachowania "dobry" zamiast "bardzo dobry" i tracąc szansę na pasek na
> świadectwie przy średniej 5,3... Ale przecież oceny z przedmiotów nie
> wpływają na ocenę z zachowania, także przechodzimy na prozę... ;)

A musi być pasek?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

52. Data: 2014-06-18 23:02:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Od-kota?

Od-bajta.

Jarek

--
One w brykach na postoju już drzemią.
Każda bryka malowana w trzy ogniste farbki,

53. Data: 2014-06-18 23:02:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-18 22:41, Justyna Vicky S. pisze:

> [...]
> świadectwie przy średniej 5,3... Ale przecież oceny z przedmiotów nie
> wpływają na ocenę z zachowania, także przechodzimy na prozę... ;)

Właśnie słyszałam i się zdziwiłam. Szkoda, ale to nie jest tragedia. Ja
w czwartej klasie miałam taką samą sytuację. ;)

Ewa

54. Data: 2014-06-18 23:03:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-18 22:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-06-18 22:41, obywatel Justyna Vicky S. uprzejmie donosi:

> A musi być pasek?

Będzie na tyłku. ;)

Ewa

55. Data: 2014-06-18 23:04:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-18 22:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-06-18 22:29, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Od-kota?

I od-palmy.

Ewa

56. Data: 2014-06-18 23:09:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I od-palmy.

Odpalmiacz?

Jarek

--
Była plama, nie ma plamy, bowiem Sil, odplamiacz mamy!

57. Data: 2014-06-18 23:13:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 23:09:34 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Odpalmiacz?
>
> Jarek

Niektórym by się przydał. Jak im odbija.

58. Data: 2014-06-18 23:17:19

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie na tyłku. ;)

Skoro sugerujesz ;)
J.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

59. Data: 2014-06-18 23:18:39

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2014-06-18 22:41, obywatel Justyna Vicky S. uprzejmie donosi:

> A musi być pasek?

Nic nie musi :)
Szkoda tylko, że dziecko zostało ocenione nieuczciwie, moim zdaniem. Owszem
aniołkiem nie jest, ale oceny z zachowania w ciągu ostatnich miesięcy
ciągle "bardzo dobre", a tutaj nagle obniżenie oceny....

--
Justyna Vicky S.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

60. Data: 2014-06-18 23:24:13

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie słyszałam i się zdziwiłam. Szkoda, ale to nie jest tragedia. Ja w
> czwartej klasie miałam taką samą sytuację. ;)

Tragedia to nie jest.
Może trochę rozczarowanie, bo ambicje są - rodzica bardziej, młodego mniej.
Jak młodemu weszłam na ambicję po pierwszym semestrze to potrafił gagatek
się spiąć i oceny podwyższyć ze średniej 4,9 do 5,3. Ja wiem, że go na to
stać, bez większego problemu czy też wysiłku. Bo to leń patentowany jest ;)
Jak mu popuścić cugli to na 4 usiądze, choć to też ocena pozytywna ;) A z
zachowaniem to różnie bywa. Młody był dość mocno rozczarowany. Starałał się
cały semestr, choć różnie to bywało. Największe rozczarowanie wynika z
faktu, że większość nauczycieli oceniła jego zachowanie na "bardzo dobre", a
pani wstawiła mu "dobre".
Co nie zmienia faktu, że nadal musimy pracować nad zachowaniem i reakcjami
na pewnego kolegę z klasy ;)

--
Justyna Vicky S.

---