Krem matujacy dla faceta

1. Data: 2005-01-23 13:51:56

Temat: Krem matujacy dla faceta
Od: "socrates" <n...@p...TOTEZ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie juz bylo, ale prosze o podsumowanie, co ekspertki polecaja?

1. Data: 2005-01-23 17:04:10

Temat: Re: Krem matujacy dla faceta
Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "socrates" <n...@p...TOTEZ.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie juz bylo, ale prosze o podsumowanie, co ekspertki polecaja?

Chyba eksperci, bo wydaje mi sie , że kobiety nie używają kremów dla panów;)

1. Data: 2005-01-23 17:54:23

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm ja kupilam mojemu mezczyznie w zeszlym roku zestaw cliniqua.nie pamietam
dokladnie jak ten krem sie nazywal,co byl w zestawie ale On byl bardzo
zadowolony.wybredny typ,takze kosmetyki chyba warte polecenia,zwlaszcza ze
sama ich uzywam-tylko dla kobiet :)

1. Data: 2005-01-23 19:15:00

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

socrates w aktach news:ct0adp$5be$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a) co
następuje:
> Pewnie juz bylo, ale prosze o podsumowanie, co ekspertki polecaja?

A moze cos z Vichy ? Ale to nalezy sie udac do apteki i
popytać...wypuscili serie dla mężczyzn :)
Pozdrawiam,
Arcole

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

nauka strzyzenia meskiego
Promocja kosmetyków
Podklad dla cery dojrzalej