Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.

Data: 2002-09-26 21:47:08
Temat: Re: Kryzys wieku czterdziestolatka ??? Zdrada cd.
Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

Marsel <i...@w...pl> writes:

> w poprzednim art. <amukkl$2s9v$1@news2.ipartners.pl>,
> szanowny kol. TheStroyer pisze, ze:
> <...>
>
> why?

po pierwsze po to, zeby miec na alimenty dla swojej poprzedniej
rodziny (jesli sie ja ma), lub ja utrzymywac (jesli decyduje sie na
uklad zona i kochanka)
po frugie po to, zeby miec na przyjemnosci z ta nowa mloda panienka.

chyba nie sadzisz, ze dziewczyna nastoletnia czy dwadziescia pare lat
bedzie fundowala wszystkie przyjemnosci czterdziestolatkowi? przeciez
czesc tego magnesu, ktory przyciaga to wlasnie to, ze taki facet jest
juz "ustawiony", wie czego chce i umie pokazac ta bardziej wyszukana
strone zycia - a ta kosztuje.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net