Re: Krzewy ozdobne

Data: 2017-03-29 10:00:52
Temat: Re: Krzewy ozdobne
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie, oczywiście że nie. Posadziłem zgodnie z sugestią sprzedawcy - co
> metr jedna roślina (Pęcherznica). Forsycje i jaśmin w jeszcze większym
> rozstawieniu.

E, nie, na żywopłot to za rzadko. Albo jeden rząd co pół metra, albo lepiej
ci metr, ale DWA rzędy w " mijankę".

> A tak w ogóle jak u Ciebie w ogrodzie, prace w warzywniaku rozpoczęte? U
> mnie start ogłoszony wczoraj - skopałem fragment ogródka i wstawiłem
> inspekt.

Ja jeszcze kopię - pozimowa akcja "Figura" :-)) Mąż oczywiście sam się rwie
do tego, ale mu dziękuję, bo kopanie ziemi pod uprawy to dla mnie jedyny
trening na odchudzanie, który ma jakiś sens - spalanie kalorii następuje w
tempie kosmicznym, bez nudy, no i jakie pole (w przenosni i dosłownie) do
popisu uzyskuję przy tym pod uprawy! Bezmyślne przebieranie nogami na
bieżni/rowerku/orbitreku ma się do tego nijak - katowanie się w dusznych
pomieszczeniach z widokiem na czyjeś spocone plecy, pachy i opony to nie
dla mnie :-)))

Wracając do upraw - papryka w doniczkach już spora, pomidory wysiane, za
chwilę sieję korzeniowe i groszek, kwiaty itp. Wczoraj przyszła paka z 40
odmianami dalii.
Jak widzisz baaaaaaardzo dużo kopania przede mną :-D

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.