Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

191. Data: 2013-05-14 18:54:22

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 00:46, Ikselka pisze:

> [...]
> obowiązków.. Przeciaż taka harówka moglaby powalić i kogoś młodego, a tu
> mamy starca. Po prostu mógł przecenić swoje siły, i dlatego złożył
> rezygnację.
> To zapewne też i to wcale nie zmienia słuszności i odpowiedzialnosci jego
> dezyzji. Jednak jest ciężko chory na wątrobę. Jego brat mówił o tym w
> wywiadzie tv i osobiście to slyszałam wraz z rodziną. To tylko potwierdziło
> moje przypuszczenia, które wyraziłam już dawno do mego męża - od dawna
> przypatrywałam się brązowym cieniom pod oczami u B16.

No skoro padły takie słowa, to nie ma najmniejszych podstaw do
spekulacji w tym temacie:-) .

192. Data: 2013-05-14 18:54:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 00:58, Ikselka pisze:

> A niby dlaczego tylko heteroseksualni mogą być pedofilami, hę?

Tego nie powiedziałem. To zboczenie występuje w obydwu orientacjach.

193. Data: 2013-05-14 18:54:56

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 06:45, LeoTar pisze:

> A jak wyobrażasz sobie wychowanie seksualne dzieci w takiej
> "niekompletnej" parze ?

Normalnie, - tak jak w większości tych "kompletnych". Tak przynajmniej
myślę.

194. Data: 2013-05-14 18:56:23

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 00:47, Ikselka pisze:

> Porządnego człowieka byc może, ale czy ze zdrowymi prawidłowymi wzorcami
> rodziny i wzajemnej relacji płci?
> :->

Tak, jest wiele rodzin gdzie nie porusza się tematów seksualności
człowieka. Tak przynajmniej było w moich rodzinach. Jako dzieciaka nikt
mnie nie informował o tych sprawach, no i jakoś ja wiedziałem że picie
wódki, granie w karty to z kolegami, natomiast kolacje przy świecach,
patrzenie w gwiazdy, w majową noc i spanie to tylko z koleżankami. Ja
też nikogo w to nie wtajemniczałem. W człowieku to samo tkwi, nikogo o
tym nie trzeba uświadamiać.. Jest się takim jakim jest, albo tym innym,
z innymi preferencjami. Zapytałem kiedyś o to znajomego, który jest
gejem. Odpowiedział że jemu od małego już na lekcjach WFu podobali się
koledzy, a nie koleżanki. Tak więc myślę że kompletnie nie ma znaczenia
kto wychowuje dziecko - para homków czy hetero, w kwestii jego
seksualności i tak nic to nie zmieni.

195. Data: 2013-05-14 18:57:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 00:56, Ikselka pisze:

> Ach, tutaj masz na myśli mężczyzn o orientacji homoseksualnej nie
> praktykujacych homoseksualnych zachowań oraz lesbijki :-]

Ależ mam na myśli praktykujących, ale tak samo myślących ze wstrętem o
penetracji męskiego odbytu. I wielka szkoda dla wszystkich że
homoseksualista się kojarzy większości ludzi właśnie tylko z taka
penetracją.

> Wykazywanie zachowań homoseksualnych nie znaczy, że ci więźniowie są
> homoseksualistami. Mogą być biseksualni albo najzwyczajniej sfrustrowani
> brakiem seksu hetero.
> Takie zjawiska też zostały opisane w linkowanym przed chwilą artykule,
> powtarzam link poniżej:
> http://homoseksualizm.chrzescijanin.pl/modules/secti
ons/index.php?op=viewarticle&artid=5&page=3

No właśnie, hetero, brzydzi się "pedałami" a uprawia homo seks. Mało
tego - tacy nigdy nie będą czuli pociągu do facetów, a więc do kogo te
apele kontrmanifestacji dla gejów - "zakaz pedałowania", bo postrzega
ich się tylko przez to?

> Nie widzę tej dyskryminacji (poza marginalnymi przypadkami w małych
> społecznościach lub epizodycznymi ekscesami) - widzę natomiast pederastę
> Biedronia w Sejmie!

Bo myślę że nie chcesz widzieć... i nie chodzi o jakieś ekscesy a, a
ogólną politykę państwa która ich dyskryminuje A Biedroń sam się nie
wybrał do sejmu.

196. Data: 2013-05-14 18:57:52

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 06:28, LeoTar pisze:

> A więc pozostaje jednak zburzyć mosty....
>
> Pozdrawiam

W sumie to i tak to chyba nie ma znaczenia - to nie my kreujemy swój los.

197. Data: 2013-05-14 18:58:42

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-14 06:40, LeoTar pisze:

> To teoria, a praktyka jest jaką widzimy. Fizyczna aplikacja
> chrześcijaństwa czyli Kościół musi być również potęgą materialną by
> przeciwstawiać się innym potęgom świata Materii. Aż do upadku
> materializmu i zastąpienia go Utopią.

Nauki kościoła w tej kwestii są jednoznaczne - skromność to cnota. A to
że niektórzy z jego członkow postepują wręcz odwrotnie niż nakazuje im
ich kodeks, to nie nam to oceniać.

> Kapitalizm to tylko jeden z wielu materialnych przejawów
> nierozwiązanego kompleksu Edypa/Elektry. Chęć "bycia lepszym" od
> ojca/matki gdyż nie dane nam było stać się im równymi w akcie
> inicjacji seksualnej. Błędne wychownie do życia to jedyna przyczyna
> szalejącego materializmu i przemocy z nim związanej. I nikt nie jest
> temu winien gdyż nasi praojcowie byli nieświadomi tego jak wychowywac
> swoje potomstwo. Byli nieświadomi gdyz nie mieli wzorca. No bo i
> skąd...:)
>
> Pozdrawiam

Akurat w tej kwestii bardzo małe znaczenie ma wychowanie. To ta
wszechobecna propaganda kapitalizmu dopiero robi z ludzi wilki. Owszem,
po czesci masz rację, w człowieku tkwią resztki pierwotnych instynktów,
takich które wywytworzyły sie w czasach gdy zrabowana swojemu sąsiadowi
noga mamuta znaczyła być być albo nie być dla osobnika i jego rodziny,
ale dzisiaj takie instynkty nie powinny u ludzi grać pierwszej roli i
mieć przyzwalania społecznego, bo w sumie nie są potrzebne do przetrwania.

198. Data: 2013-05-14 19:03:40

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 18:52, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Dobrze, przyznam Ci racj , ale jak napiszesz jak to krycie zbocze c w
> wygl da od strony technicznej.

Wszyscy wiedzieli że orgie pedofilne funkcjonują w kk, zastraszali
rodziny, ofiary, napuszczali innch aby ofiary zamilkły i ich rodziny,
jak nie dało rady pedofila przenosili w inne miejsce pełne dzieci,
cała organizacja wiedziała i niszczyła ofiary jak ktoś chciał ujawnić,
cała organizacja pokazała się jako zbrodniarze.

199. Data: 2013-05-14 19:55:47

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 18:52, Trybun pisze:

> Mniej więcej właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem... :-(

cieszę się. cieszę się że rozpoznajesz mnie jako osobę nie dającą się
sprowokować takim prowokacjom.

--
Paweł

200. Data: 2013-05-14 20:04:00

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> W sumie to i tak to chyba nie ma znaczenia - to nie my kreujemy swój los.

Powiem z autopsji. Dawno, dawno temu w moim życiu miały miejsce wydarzenia,
które - będąc nieświadomym jeszcze - potraktowałem jako coś przykrego,
stratę. Ale gdy uswiadomiłem sobie jak kręci sie przemoc w naszym świecie
okazało się, że dotarłem do korzenia zła właśnie dzięki tym zdarzeniom. To
było tak jak gdybym je sam dla siebie ustanowił, zaprojektował, by były mi
pochodniami, lub kamieniami milowymi, na mojej drodze ku samoŚwiadomości.
Nie zgadzam sie więc z Tobą że to nie my kreujemy nasz los. Jestem zdania,
że jesteśmy wyłącznymi twórcami naszej drogi ku Świadomości. My sami i nikt
inny. Dlatego zdecydowanie zaprzeczam Twojemu stwierdzeniu. Mogę wreszcie
powiedzieć, że korzystam z Wolnej Woli. Jestem wyłącznym kreatorem własnego
losu. Kiedyś byłem nim nieświadomie a teraz czynię to świadomie.

Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
Moja biblioteczka
http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki