Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender

211. Data: 2013-05-14 20:57:42

Temat: Re: Ks. Dariusz Oko - Brońmy się przed ideologią gender
Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 20:44, Ikselka pisze:

> Koledzy mu wytłumaczą, pytając gdzie jest mamusia i dlaczego ma dwóch
> tatusiów - albo odwrotnie.

koledzy mu wytłumaczą, bo jeden z nich będzie wnukiem ikselki. a ikselka
już zadba o to żeby wnuk wiedział co jest bezbożne.

--
Paweł

212. Data: 2013-05-14 20:58:03

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie!

Niezbadane są powiązania tronu z ołtarzem. Spokojna głowa o los duchownych.
Władzuchna, która jest uzależniona od kleru nie pozwoli mu zrobić krzywdy bo
inaczej straciliby politycy głosy wyborców, którzy słuchają nie głosu
rozsądku lecz ksiedza z ambony. Ważne co ksiadz powie, jak zagłosować. I już
nie ma polityków, którzy nie chcą sie podporządkować dyktatowi książąt
koscioła.

Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
Moja biblioteczka
http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

213. Data: 2013-05-14 20:59:46

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 20:49, Ikselka pisze:

> Owszem, zmieni - wpadłszy bez pukania do sypialni "tatusiów" stwierdzi, że
> jest zboczone, bo podoba mu się przeciwna płeć :-]

albo będzie wiedziało że są różni ludzie, a orientacja seksualna nie
jest najważniejszą cechą po której można ich oceniać.

--
Paweł

214. Data: 2013-05-14 21:00:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 20:56:05 +0200, Paweł napisał(a):

> tak z ciekawości, z jakim odłamem chrześcijan się identyfikujesz?

Z katolami - jak dla Ciebie.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

215. Data: 2013-05-14 21:00:30

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 20:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ale ty jesteś potępiona , homofobia jest zaburzeniem psychiczym, złym
ludziom bozia odbiera rozum.

216. Data: 2013-05-14 21:01:43

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 20:39, LeoTar pisze:

> Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal> napisał w wiadomości

> Jak dwie lesbijki albo dwóch gejów vędę pokazywać dziecku akt płciowy.
> Uważam, że każde dziecko powinno się zaznajomić z aktem płciowym swoich
> rodziców. Rodzice nie powinni wstydzić sie pokazaćdziecko zbliżenia

ok, to już dla mnie za wiele. to jest chyba nawet karalne. możesz się
przedstawić imieniem i nazwiskiem, i podać swój adres?

--
Paweł

217. Data: 2013-05-14 21:03:01

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafię Ci teraz zacytować dokładnie. Ale bardzo często w TV czy
> radio słychać ten głos kościoła. I to niekoniecznie w "Trwam" czy "RM".

A ja myślę, że "czarni" podpowiadają politykom co ci ostatni mają robić, na
co głosować, aby zachowac swoją szansę na nastepny sukces wyborczy. Politycy
tozdrajcy narodu...

218. Data: 2013-05-14 21:04:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2013 20:57:42 +0200, Paweł napisał(a):

> koledzy mu wytłumaczą, bo jeden z nich będzie wnukiem ikselki. a ikselka
> już zadba o to żeby wnuk wiedział co jest bezbożne.

Mój wnuk będzie miał naturalne środowisko domowe heteroseksualne, podobnie
jak jego koledzy. Więc wiesz, niczego mu imputować nie będę musiała, sam
będzie wiedział, że norma to mama i tata. I będzie wiedział, że właśnie to
jest norma - bo cała klasa ma tak samo :->

219. Data: 2013-05-14 21:04:54

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2013 21:00, Ikselka pisze:

> Z katolami - jak dla Ciebie.

nie wstydź się. naprawdę jestem ciekawy. twoje poglądy są dalekie od
katolickich. Watykan przesiąknięty zepsuciem, z którym nie da się
walczyć, słabości swoje należy akceptować a nie z nimi walczyć. bardzo
wygodnie.

--
Paweł

220. Data: 2013-05-14 21:05:21

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 20:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Nie, będzie wiedziało że jest różnorodność, że tych od bozi bardzo
skrzywdzono psychicznie i trzeba takich leczeć, bo dzieci patrzą jak
wam mózg gnije od propagandy nienawiści. Już teraz wychowuje się
dzieci że to wy jesteście zboczeńcami i bardzo chorymi osobami, bo
taka jest prawda. Dzieci się od was izoluje i tłumaczyć że babcia
dziadek mają bzika.

Tradycyjna rodzina
Intensyfikacja frustrum
Nie upadła moja wiara w polskie kobiety:-D
"Przyszkoleni do jedzenia."
W polsce najczęściej usuwają ciąże prawicowe katoliczki