Re: Kto lepszy: Jaruzelski czy Franciszek?

Data: 2016-12-09 19:01:48
Temat: Re: Kto lepszy: Jaruzelski czy Franciszek?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 9 grudnia 2016 18:18:18 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A mógłbyś streścić? Jest tu masa tekstów po angielsku, za dużo jak na mnie.

Że towarzycho od celebrejt dajwersity z punktu widzenia ateistycznego to są
chrześcijanie - przebierańcy tylko że zsekularyzowani.

Powodem tego, iż ukrywają, że są kościołem chrześcijańskim (i to w postaci
Purytanów, których są fizycznymi, a często i duchowymi potomkami) jest rozdział
Kościoła od państwa, który jest hipokryzją. Ultrakalwiniści pozują na ateistów
z jednego powodu: ponieważ chcą utrzymać realną władzę.

W ten sposób ustawili sobie imperium amerykańskie, które jest imperium kastowym:
Z Ivy League i hipsterami w roli braminów, Murzynami i gangami przestępczymi
w roli Czandalów, białą klasą średnią, chłopami i arystokracją klasy pracującej
w roli Wajsiów, klasą robotniczą i imigrantami w roli Siudrów, milionerami
i arystokracją dawnego Południa (potomkami byłych właścicieli niewolników)
w roli Kszatrijów. Ten porządek powstał po wojnie secesyjnej (tylko wtedy
Bramini należeli do partii Republikańskiej, a nie Demokratycznej) i został
wzmocniony przez New Deal Roosevelta oraz przez the Civil Rights Movement.

Władza opiera się na tym, że Bramini ustawiają się jako opiekunowie Siudrów
i Czandalów (łącznie budując obecną Partię Demokratyczną) przeciwko Partii
Republikańskiej (Kszatrija czy Wajsia) podburzając ich przeciwko tym ostatnim.
Wiele ruchów buntowniczych włącznie z hippiesami lat 60-tych i CRM Moldbug
uważa za instrument "utrwalania" władzy Jankesów z Massachussets nad resztą
Stanów, ponieważ były skierowane przeciwko Optymatom (vel Kszatrijom)
i Wajsiom, a nie przeciwko Braminom. Wspólczesny uniwersytet Moldbug
dekonstruuje jako instytucję janczarską, która odbiera zdolną młodzież
Kszatrijom i w mniejszym stopniu Wajsiom, inicjując ich, kształtując
i "awansując" na narybek klasy rządzącej Braminów.

Napisałem "awansując" w parentezie, bo czego Moldbug nie mówi - tak w Indiach,
jak i w Ameryce prawdziwa hierarchia społeczna (nie deklarowana) jest
następująca: 1. Kszatrija, 2. Wajsia, 3-4. aex-aequo Bramin & Siudra,
5. Czandala (vel Dalit) (ciekawe, czemu ta siostrzyczka, która tak jechała
na kastowość tego faktu nie zauważyła i nie podkreśliła, nieźle by się
przysłużył jej propagandzie).

Ten "pas transmisyjny" miał oczywiście obejmować i wajsiów, ale tu zawodzi.
I w tym fakcie Moldbug widzi szansę na rozwalenie systemu.