Kto ma SUPER pralkę?

11. Data: 2007-09-22 21:16:40

Temat: Re: Kto ma SUPER pralkę?
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:fd194s$gl8$1@inews.gazeta.pl...
> Cena nie gra roli.
No to tylko Miele :)

12. Data: 2007-09-22 21:25:13

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaQbek" <j...@s...eu> wrote in message
news:fd40nn$em6$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> news:fd194s$gl8$1@inews.gazeta.pl...
> > Cena nie gra roli.

> No to tylko Miele :)

Jedno pytanko, zanim sprawdzę, ile kosztuje pralka Miele... Czy jej cena
jest odzwierciedleniem jej jakości? :))
Anka

13. Data: 2007-09-23 07:51:14

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno pytanko, zanim sprawdzę, ile kosztuje pralka Miele... Czy jej cena
> jest odzwierciedleniem jej jakości? :))
> Anka
Nie wiem, bo nigdy nie używałem - nie stać mnie na pralkę za 5 - 6 tys. zł. Ale
jak przejrzysz niemieckie magazyny dotyczące urządzania mieszkań, to w 90% tych
dobrze wyposażonych stoi sprzęt wyłącznie od Miele. O czymś to chyba świadczy

14. Data: 2007-09-23 10:45:20

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sat, 22 Sep 2007 22:12:23 +0200, name: miranka:

> Ładowany od góry? I nie ma grzyba? I nie wyczyniasz extra-cyrków z suszeniem
> i czyszczeniem go po każdym praniu? To podaj, pliz, jakieś szczegóły. Model
> na przykład?

Co do grzyba to się nie przygladałem, bo pralka jest u rodziców.
Dużo daje niezamykanie pralki po wyjęciu prania, co niestety
nie odpowiada m.in. właścicielom kotów :)
Ładowana od góry, jakiś prosty model 1000 obr

Pozdrawiam
Miroo

15. Data: 2007-09-23 13:27:07

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> No to tylko Miele :)

Miałem Miele. Spełnia wszystkie wymagania pytającej. Po 25 latach wyzionął ducha
jakiś moduł. Nowy kosztował ponad 1000 zł. To poszła do huty. Teraz mam AEG za
prawie 2,5 tysiąca. Z perspektywy czasy widzę ze trzeba było dać tysiączka za
ten moduł. Tomek

16. Data: 2007-09-23 14:08:33

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miele jest popularna w Niemczech ,ale w firmach i u bogatych ludzi,takie
jest moje wrazenie ,a mieszkam tu juz sporo lat.
Idealnym rozwiazaniem jest Siemens ladowany z gory.Moi rodzice kupili cos
takiego uzywane(jakies 4 latek) maja juz 8 lat i oczywiscie zero awari i
problemow,zawsze zadowoleni.Raz przyszedl fachowiec bo cos bylo z woda nie
tak ,to na wstepie powiedzial ,raczej nie wyjeliscie jakis przedmiotow z
kieszeni i cos sie zapachalo ,bo te modele bardzo zadko sie psuja.I
faktycznie taka byla prawda.
Niestety pralki te tez nie sa tanie,wteddy nowa,czyli 12 lat temu kosztowala
1400 DM,rodzice odkupili ja za 400 DM.

17. Data: 2007-09-23 14:27:45

Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> dobrze wyposażonych stoi sprzęt wyłącznie od Miele. O czymś to chyba świadczy

O tym że mają za duzo kasy. za 2 kPLN masz nową pralke Bosch a reszte pakujesz w
fundusz inwestycyjny. Po 5 latach wyjmujesz polowe kasy i masz kolejną nową pralke
Bosch. po kolejnych 5 latach zabawe powtarzasz i znowu masz nowa pralke i jeszcze ci
zostaje na opicie zakupu :)

MaW

18. Data: 2007-09-23 14:46:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <z...@p...onet.usunto.pl> wrote in message

[...]

I przez 4 z tych pięciu lat walczę z grzybem???? No, thanks.
Anka

19. Data: 2007-09-23 16:59:25

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ja w Whirlpoolu mam grzybek jedynie w pojemniczku na płyn do płukania, gdyby nie
uzywać zmiękczacza, to pewnie i grzybka
by nie było.
Warto od czasu do czasu zastosować bielinkę czy inny chlorek, przy praniu białej
bawełny.
ale faktycznie, coraz mniej białej bawełny, przykładowo kto jeszcze lubi białą
poscieL?
JaC

-----

20. Data: 2007-09-23 17:00:33

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie.
JaC

-----

> Czy jej cena jest odzwierciedleniem jej jakości?

obtłuczona wanna
[W-wa] Gdzie / jak baner z napisem ?
Okap do zabudowy
mechanizm wypychajacy na zewnatrz kosz na smieci
Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?