Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

11. Data: 2019-07-28 09:31:27

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2019 o 01:57, Izaura pisze:

> Jeszcze troche i zaczną dyskusje o tym, czy w ogóle jesteś człowiekiem,
> czy już tylko koniem?

Przecież faszyści od dawna dyskutują, czy człowiekiem jest tylko
faszysta, czy może ktoś jeszcze inny zasługuje na to miano.
Oczywiście o tym, kto zasługuje na to miano, będzie mógł zdecydować
tylko faszysta.

> //mówie to z troską!

Z troską o ludzi czy o faszystów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-07-28 09:42:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2019 o 02:00, Izaura pisze:
> :)
>
> a kondona potrafisz prawidłowo założyc?

Nie jesteś w moim typie. Wiem, że to dla ciebie trudne, ale kiedyś w
końcu będziesz musiał się z tym pogodzić. Lepiej pozostań przy swoich
lalkach, unikniesz kolejnych rozczarowań.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-07-28 09:52:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2019 o 19:07, Sundajska pamięć kwantowa pisze:
> Postawy zwolenników partii opozycyjnych wobec zwolenników PiS są
> bardziej negatywne niż postawy zwolenników PiS wobec zwolenników
> opozycji

To co, zastanowimy się nad przyczynę takiego stanu rzeczy? Mają powody
aby nienawidzić bardziej niż inni czy to tylko zwykła ślepa nienawiść?

14. Data: 2019-07-28 17:10:14

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 lipca 2019 09:26:42 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Czyli zdajesz sobie sprawę, co sobą reprezentują wyborcy pisu.
> To dobrze.

29% z wyższym poparło pisy
27% poparło PO
czyli twój argument o ciemnocie popierającej jednych i wykształconych
popierający drugich poszedł w piach.
Załącznik:
https://i.wpimg.pl/O/625x613/i.wp.pl/a/f/jpeg/35866/
infografika_wyksztalcenie_wp_.jpeg

> Miało być lepiej, a nie gorzej.

Alternatywa panie, alternatywa. Twoje lepiej/gorzej nic nie znaczą, są subiektywne:)
Są tacy którym jest gorzej i tacy którym jest lepiej.

> Ale to nie ja muszę kretyńsko uzasadniać obecne przekręty przekrętami
> poprzedników.

Konkrety panie, kon kre ty.

15. Data: 2019-07-28 17:17:25

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Trybun napisał:

> To co, zastanowimy się nad przyczynę takiego stanu rzeczy? Mają powody
> aby nienawidzić bardziej niż inni czy to tylko zwykła ślepa nienawiść?

Skoro są wykształceni, powinni używać argumentów.
Jednak argumenty nie działają, to już wiemy, nienawiść natomiast daje odwrotny
efekty od zamierzonych.

16. Data: 2019-07-28 19:48:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Nie czytasz uważnie. Napisałem:
"są bardziej wykształceni i inteligentni, bardziej świadomi rzeczywistości"
A nie, że są tylko wykształceni.

> czyli twój argument o ciemnocie popierającej jednych i wykształconych
> popierający drugich poszedł w piach.

Wręcz przeciwnie. Najlepszym dowodem jest m.in. Pawłowicz. Ma jakiś
papier, ale nie jest inteligentna i nie ogarnia rzeczywistości. Poseł
Suski też ma jakieś wykształcenie pomaturalne, coś z teatrem, a ktoś
uznał, że nadaje się na szefa gabinetu politycznego prezesa rady
ministrów. Pewnie dlatego, że jego wykształcenie ma z tym ścisły związek.

> Alternatywa panie, alternatywa. Twoje lepiej/gorzej nic nie znaczą, są
subiektywne:) Są tacy którym jest gorzej i tacy którym jest lepiej.

To tak jak poprzednio. Tylko że teraz dodatkowo bezczelnie olewają prawo
i szczują faszystów i kiboli na innych ludzi.
A miało być lepiej.

> Konkrety panie, kon kre ty.

A których przekrętów pislamistów nie zrozumiałeś? Tych z leśnymi ludkami
przez pomyłkę nazywanymi wojskami obrony terytorialnej? Tych ze
SKOKami? Z dotacjami dla obrzydliwej propagandy w TVpis? Słomianych
inwestycji z rdzewiejącymi stępkami? Dotacji dla Rydzyka? Biznesów
Kaczyńskiego? Zdewastowanie lasów i stadniny o światowym poziomie?
"Sukcesów" na arenie międzynarodowej?

Tu masz konkrety w telegraficznym skrócie, bo materiału wystarczy na
niejedną pracę doktorską z zakresu prawa, ekonomii i psychiatrii:
https://wiadomo.co/wizje-kaczynskiego-czyli-jak-pis-
urodzilo-mysz/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-07-28 19:55:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.07.2019 o 17:17, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Skoro są wykształceni, powinni używać argumentów.

A których nie zrozumiałeś?

> Jednak argumenty nie działają, to już wiemy,

No trudno żeby działały, skoro fakty nie są przyjmowane do wiadomości.

> nienawiść natomiast daje odwrotny
> efekty od zamierzonych.

Powiedz to posłom pisu, panu Oko i jego kolegom w sukienkach, biskupom i
faszystom rzucającym kamieniami i kopiącym ludzi. Na ulicach i w
komunikacji miejskiej.
Ale nie sądzę, że to zrozumieją, skoro do tej pory samodzielnie na to
nie wpadli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2019-07-28 20:07:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> 29% z wyższym poparło pisy
> 27% poparło PO
> czyli twój argument o ciemnocie popierającej jednych i wykształconych
> [...]

Oczywiście przez przypadek zapomniałeś wspomnieć, że wyborców z wyższym
wykształceniem, którzy NIE głosowali na pis było: 70,2%.
Z litości odejmę kukiza i korwina: 56,9%

Tu coś bardziej świeżego:
https://natemat.pl/274029,ipsos-sprawdzil-wyksztalce
nie-wyborcow-pis-i-koalicji-europejskiej
https://wiadomosci.radiozet.pl/Eurowybory-2019/Wiado
mosci/Eurowybory-2019.-Najslabiej-wyksztalcenia-glos
owali-na-PiS
https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1414465,kto-glo
sowal-na-pis.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-07-28 20:17:45

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Nie czytasz uważnie. Napisałem:
> "są bardziej wykształceni i inteligentni, bardziej świadomi rzeczywistości"
> A nie, że są tylko wykształceni.

Bełkoczesz i podajesz argument którego nie da się sprawdzić.
Ogólnie piszesz o jakichś farmazonach, odczuciach, nastrojach

> Tu masz konkrety w telegraficznym skrócie

Weź się ogarnij, najpierw piszesz o wałkach. Kiedy proszę o konkrety
dajesz mi wizje. Dno.

20. Data: 2019-07-28 20:29:34

Od: Sundajska pamięć kwantowa <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> A których przekrętów pislamistów nie zrozumiałeś? Tych z leśnymi ludkami
> przez pomyłkę nazywanymi wojskami obrony terytorialnej?

Już Ci pisałem, o obronie pisano od co najmniej 15 lat, każdy chciał
wprowadzić.

> Tych ze SKOKami?

OK. Zgadza się.

> Z dotacjami dla obrzydliwej propagandy w TVpis?

Za peło tez pozyskiwali kasę, między innymi ze sprzedaży gruntów
i nieruchomości należących do TVP. Mogę się zgodzić. Doili wcześniej,
doją i teraz.

> Słomianych
> inwestycji z rdzewiejącymi stępkami?

Nie słyszałem.

> Dotacji dla Rydzyka?

Zgodnie z prawem. Peło dawała swoim, pis daje swoim.

> Biznesów Kaczyńskiego?

W wawce stoi mnóstwo wieżowców.

> Zdewastowanie lasów

I wiewiórki mordują i dziki zabijają. Piszesz o przekopie mierzei?
To samo co z OT, peło też chciała kopać, na chciejstwie się skończyło.

> i stadniny o światowym poziomie?

OK, pijarowo porażka.

> "Sukcesów" na arenie międzynarodowej?

Nieweryfikowalne.
Jak weźmiesz prasę prawicową, tam Kaczkę chwalili.
A że w europce prasa należy w większości do lewicy to wydźwięk jest jaki jest.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Aj waj!

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę