Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

61. Data: 2019-08-28 20:13:27

Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 01:20, j...@o...pl pisze:

> ooo, to właśnie szczyt wykształcenia, jenteligencji i jedukacji teraźniejszej
> opozycji; uczyć ludzi tego, co samoistnie od lat młodzieńczych wiedzą:)
> może jeszcze nauczcie nas jak wodę pić lub że ognisko, przy którym tak świetnie
> się bawi, parzy:)
> zresztą tylko ludzie jeszcze niezbyt dużo wiedzący o doznaniach mogą polecać
> całowanie przez szkło; przecież to takie bezpieczne:)
>
> pozdrawiam,
> jacek

ty jestes pierdolniety, mimo to wyjasnie, to Izaura wielu imion
napierdala takimi tekstami, mnie ciekawilo jak odpowie na tekst, ktorego
sam non stop uzywa, reasumujac, chuja ty jestes wyksztalcony, a nawet
jak byles to zostalo to zezarte, i musisz z tym zyc, i bardzo mnie to
cieszy, nie nadajesz sie na Atenczyka w radzie, nic ci sie nie zroslo

--
gazebo

62. Data: 2019-08-28 20:16:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 00:50, j...@o...pl pisze:

> ale nie w więziennym:)
> tak tylko piszę, bo przecieŻ nie napisałem Donald K.

nie wiedzialem, ze siedzisz

> czym niby? tym, co wiem od dawna, a co inni powinni sobie wreszcie uświadomić:)
>
> Miły altanko, jeśli ludzie nie pojmą, że większość tej obecnej, światowej elyty,
> to zwykli przestępcy, nigdy nie zrozumieją dlaczego-dlaczego postępowanie danych
> osób jest takie, a nie inne i dlaczego wydarzenia na świecie są takie, jakie są.
> Ani nawet dlaczego muszą np. przez 30 lat tyrać na jako takie mieszkanie.
>
> pozdrawiam,
> jacek

sa pustynie, chatke sobie postaw, badz przenies sie w czasie i wez
kredyt dla mlodych malzenstw
--
gazebo

63. Data: 2019-08-28 20:17:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 01:02, j...@o...pl pisze:

> tylko wówczas, gdy jest to wielka Troska.

imie to imie, nazwa wlasna

> natomiast Nadzieja jest zawsze Wielkas, choćby nikła była.
> zresztą zależy w jakim kontekście tych słów i w jakim przypadku się używa.
> tu, moim zdaniem, isaura dobrze napisała, zwłaszcza że to podkreśliła.
>
> pozdrawiam,
> jacek

zdecydowanie z duzej litery, Izaura jak najbardziej tez

--
gazebo

64. Data: 2019-08-31 03:11:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:13:28 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> ty jestes pierdolniety,

ty zdaje się uważasz, że jak kilka razy coś powtórzysz, to to będzie prawdą:)

i to co ci chłopcze, pewnie z tej ciekawości, to co niżej się napisało:)

ktorego
> sam non stop uzywa, reasumujac, chuja ty jestes wyksztalcony, a nawet
> jak byles to zostalo to zezarte,

nigdy nie byłem, w twoim rozumieniu, wykształcony.

> i musisz z tym zyc,

czy np. ty, jaśnie oświecony człowieku, znasz np. pojęcie "telomeraza żelowa":)
albo fumkcję switch, if lub goto, przy czym tej ostatniej zaleca się nie używać,
co jest czystą głupotą:)

> i bardzo mnie to
> cieszy, nie nadajesz sie na Atenczyka w radzie, nic ci sie nie zroslo

wszystko się spełni, co napisałem; PiS jest po prostu opóźniony, ty jeszcze
bardziej:)

to widać, słychać i czuć.

jacek

65. Data: 2019-08-31 04:10:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:16:12 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> nie wiedzialem, ze siedzisz

zazwyczaj jak piszę leżę, niekiedy siedzę, na stojąco nigdy nie pisze.

> sa pustynie, chatke sobie postaw, badz przenies sie w czasie i wez
> kredyt dla mlodych malzenstw
> --
> gazebo

a może to tak was wygnać do tych chatek, które skądinąd bardzo lubię,
i pustyń, które są równie wspaniałe:)

jacek

66. Data: 2019-08-31 04:13:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:17:18 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> imie to imie, nazwa wlasna

> zdecydowanie z duzej litery, Izaura jak najbardziej tez

naucz się wreszcie czytać słowa i ich znaczenie.

67. Data: 2019-08-31 07:22:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 02:11, j...@o...pl pisze:

> [...]
> co jest czystą głupotą:)

> wszystko się spełni, co napisałem; PiS jest po prostu opóźniony, ty jeszcze

pomodl sie, albo umyj

--
gazebo

68. Data: 2019-08-31 07:23:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 03:10, j...@o...pl pisze:

> zazwyczaj jak piszę leżę, niekiedy siedzę, na stojąco nigdy nie pisze.

> a może to tak was wygnać do tych chatek, które skądinąd bardzo lubię,
> i pustyń, które są równie wspaniałe:)
>
> jacek

zebys sobie przy tym kulasow nie pogubil

--
gazebo

69. Data: 2019-08-31 07:24:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 03:13, j...@o...pl pisze:

> naucz się wreszcie czytać słowa i ich znaczenie.

jak skonczysz z belkotem

--
gazebo

70. Data: 2019-09-02 05:53:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-23 17:11, Trybun wrote:

> Nie mogę się zgodzić z twierdzeniem że to "Naród" ich wybrał. Wobec
> braku możliwości głosowania na NIE takie oświadczenia to zwyczajne
> łgarstwa.

Tak właśnie manifestuje się działanie organizacji 'bez organizacji'.

//i takich coraz więcej, jak ten #Czarna Limuzyna.
https://www.facebook.com/pg/prazonacebula/photos/
https://twitter.com/_nazimno/
https://twitter.com/AnitaSchelde
https://twitter.com/Immanuela_Kant
https://twitter.com/ajensenjien/
https://twitter.com/katarzyna_ts
https://twitter.com/BratWodza
itd...

Osobowość autorytarna >>osobowość faszystowska
i sie troche wyjasnia bungee
za co? za jajco
"Gazeta Polska" musi wycofać z dystrybucji naklejki "strefa wolna od LGBT".
Nie mogą wydostać się z posesji. Sąsiedzi zagrodzili im drogę