Re: Kto poważnie traktuje JP II?

Data: 2022-12-05 20:10:24
Temat: Re: Kto poważnie traktuje JP II?
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

On 4.12.2022 23:50, XL wrote:

> Nic dodać, nic ująć.
Że jak się w kościele zlikwiduje sodomię, gomorię i pedofilię to się ją
automatycznie legalizuje poza kościołem?
Nie wpadłby na to najbardziej ociężały umysłowo, a klakierka ikselka od
razu wpadła i podchwyciła, brawo bystrzaki!

A pomyślało jedno z drugim, że to właśnie SPOZA tej ostoi zepsucia
wyszła krytyka i niezgoda na te haniebne zwyczaje?

A to, że tumanowi jednemu z drugim tożsamym się wydaje _manifestowanie
prawa_ do swojej własnej seksualności z _promowaniem homoseksualizmu_ to
już wina tylko niezbyt stykających klepek, którym się wszystko zlewa w
jeden prosty obraz, bo gdy za dużo detali to puste łby nie ogarniają.

Na zdrowie!

--
pzdr
Roman