Re: Kto wie jak mozna schudnąć??

Data: 2004-07-15 21:39:57
Temat: Re: Kto wie jak mozna schudnąć??
Od: Goha <R...@t...cy>

> Schudlam 32 kg w 2001 roku, teraz walcze, by urzymac wage. Na mojej stronie
> masz dokladnie wyjasnione diety niskoweglowoadanowe Atkinsa, Cos o
> Montignacu, nie sa to diety trudne, a na pewno skuteczne. No i jesc sie nie
> chce :-)))
> http://hafsa.republika.pl/diety/diety.htm
> to link do diet. Pozdrawiam Hafsa

mozesz mi udzielic informacji na temat tch paskow ktore sie tam uzywa
wybacz jesli znajde to na twojej stronie ale moje lacze dzial dosc
wybiurczo i ledwo radzi sobie z wyslaniem 2k poczty, otwarcie ston
internetowych to zbyt wielki klopot i wiesza sie albo w ogole od mawia
posluszenstwa
tak wiec moje pytanie brzmi to jak to sie po polsku dokladnie nazywa
bo paski do ketowy brzmi dziwnie, no ale moze
i ile to cudo orientacyjnie kosztuje?

z gory wielkie dzieki
i pozdrawiam przyszlych obecnych i bylych walczacych z waga
"niech moc bedzie z wami" :-) to tak w ramach dobrego nastroju ktory
mnie zawsze opanowuje przed kolejna dieta

pozdrawiam
goha