Kto zgłaszał wkupne arabskie z dzintoirą?

1. Data: 2001-10-18 10:28:13

Temat: Kto zgłaszał wkupne arabskie z dzintoirą?
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
KToś zapodał mięsne kulki z fasolką, pomidorami, kuminem, i tak dalej. Właśnie kończę
warzyć - rewelacja. Oczywiście bez piwa nie
razbieriosz bo plomby skwierczą w zębach a kamień nazębny lasuje się jak wapno
niegaszone. ALe w deseczkę. Dzięki.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

<<<<<<<<<<<
---<<<< ZAPRASZAM DO WIZYTY: www.debski.art.pl <<<<<<<<<<<

<<<<<<<<<<<

1. Data: 2001-10-18 11:14:05

Temat: Re: Kto zgłaszał wkupne arabskie z dzintoirą?
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> wrote in message
> [...]
> razbieriosz bo plomby skwierczą w zębach a kamień nazębny lasuje się jak
wapno niegaszone. ALe w deseczkę. Dzięki.

To ja, to ja, to ja. Ale sie ciesze, ze smakuje. Staralam sie wejsc w grupe
z klasa, moze sie wiec to udalo. Tylko dlaczego wyszlo ci to takie ostre?!
Nie przesadziles przypadkiem z chili? Albo z pieprzem? Hmm, to nie jest
ostra potrawa w/g mnie. Dzieki za komplement ))))))))), M-gosia

Wyslij gratis SMS z site'u mojego 15-letniego synusia
http://go.to/plussms

1. Data: 2001-10-18 11:43:31

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Stołowa łyśka chili to stołowa łyżka chili. Ja stosuję tylko to najmocniejsze. MOże
dlatego. Do tego pieprz, tu też się nie
oszczędzałem.
Już jestem po posiłku, spocony jak mysz kościelna ;-))
zalewam się herbatą, na szczęście mam kubeik takiej przestudzonej.
Nie wiem, co to znaczy małe kulki, zrbiłem takie o średnicy 3 cm. I dodałem 1
marchewkę, bo mi się pętała po lodówce i więdła, a ja
nie znoszę marnowania się czegokolwiek. Zrobiłem więc z niej zapałeczki i smażyłem
wraz z cebulą i czosnkiem.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

<<<<<<<<<<<

1. Data: 2001-10-18 13:54:23

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Stołowa łyśka chili to stołowa łyżka chili. Ja stosuję tylko to
najmocniejsze. MOże dlatego. Do tego pieprz, tu też się nie oszczędzałem.

To najmocniejsze czego uzyles to pewnie HOT CHILI
i do tego pieprz, hmm, nic dziwnego...Tak ogolnie innym grupowiczom w takim
razie radze, aby przy uzyciu hot chili nie dawali pieprzu w ogole. Przy
normalnym chili jednak musi byc pieprz.

> Już jestem po posiłku, spocony jak mysz kościelna ;-))
> zalewam się herbatą, na szczęście mam kubeik takiej przestudzonej.

ty chyba naprawde przesadziles...

> Nie wiem, co to znaczy małe kulki, zrbiłem takie o średnicy 3 cm.

takie 1- 2 cm srednica

I dodałem 1 marchewkę, bo mi się pętała po lodówce

tez bym dodala jakby mi sie petala
)), M-gosia

smietana i oshin
Odp: sos winegret