Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

Data: 2019-09-25 03:46:56
Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 25 września 2019 01:55:32 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> PS. Nie mam wyboru innego niż glosować na tych leserów, aby zachować w Polsce
> choć resztki oświeceniowego liberalizmu. Tym nie mniej z wielkim obrzydzeniem,
> szczególnie do antytalentu Schetyny, który doprowadził "Koalicję Obywatelską"
> do ruiny. Polsce jest potrzebny jednak w mojej opinii nowy anty-PiS, który
> stając do wyborów w 2013 r. nie miałby nic wspólnego z tą nieudolną opozycją.

Jakubie, to nie są leserzy, tylko zwykli przestępcy, wywodzący się z przestępczego
układu miedzy postkomunistami a SB-kami zawartego przy okrągłym stole. Takie partie
jak PO czy PSL (czytaj: ZSL), są niejako naturalnym pokłosiem tej "grubej kreski", bo
ludzie spod tej kreski, które dzięki tejże kresce wskoczyli nad nią, nic a nic nie
zmienili swych wiernopoddańczych zachowań, czy to wobec Niemiec, czy Rosji, a jedynym
co pozostało u nich niezmienne, jest chęć zniszczenia nowej Polski; kraju, w którym
"za karę" nagle przyszło im żyć w niepodległości i społeczeństwie, które nie darzy
ich posłuchem ani estymą, do czego tak niedawno jeszcze byli przyzwyczajeni.

jacek