Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

11. Data: 2019-08-31 23:36:17

Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Aug 2019 13:11:06 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <b...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>Dr Hanna Labrenz Weiss, cytowana w dniu 01.07.2013 na portalu Fronda.pl stwierdza:

Nawet wypocin anonimka z Frondy nie potrafisz rozumieć.
Klasyczne GIGO.

>,,Donald Tusk to płatny współpracownik STASI o pseudonimie OSCAR. Dokumenty znajdują
się w niemieckim urzędzie o nazwie BstU".

12. Data: 2019-09-07 02:07:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 23:36:19 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
om>
> od j...@o...pl :

> Nawet wypocin anonimka z Frondy nie potrafisz rozumieć.

PEWNIE dla tego, że mam ponoć IQ 141, a jest to liczba parząca:)
przecież Olaf Frikiov Skiorvensen ma je powyżej 160 nawet, toteż z takim
głupkiem jak ja nie potrafi rozmawiać i musi uciekać się np. do nazwania
anonimkiem doktorki podanej z nazwiska i imienia.
natomiast Olaf Frikiov Skiorvensen jest cłowiekiem, o zgrozo, podającym swoje
prawdziwe imię i nazwisko.

> Klasyczne GIGO.

otóż to.

13. Data: 2019-09-07 12:09:54

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Sep 2019 17:07:57 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <5...@g...c
om>
od j...@o...pl :
> [...]
>anonimkiem doktorki podanej z nazwiska i imienia.
>natomiast Olaf Frikiov Skiorvensen jest cłowiekiem, o zgrozo, podającym swoje

Pokaż mi palcem, w którym miejscu pani Dr Hanna Labrenz Weiss wypowiedziała/napisała
słowa, które jej przypisujesz.
Będzie proste, prawda?

14. Data: 2019-09-07 22:31:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 06:43:13 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> przecież piszę o tym od lat.
> tusk, putin i merkelowa,
> tajni-nie tajni przedstawiciele "służb" zawichrowanych i chorych
> samych z siebie, pocztylionie.

Putin może i tak.
W sprawstwo Tuska i Merklichy wątpię, za dużo tracili w perspektywie na takim
przebiegu zdarzeń.

15. Data: 2019-09-10 03:48:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 12:09:56 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
> słowa, które jej przypisujesz.
> Będzie proste, prawda?

znajdują się w niemieckim urzędzie o nazwie BstU".

przecież ci napisałem, że m.in. cytował to portal Fronda, ale nie tylko.
wkleję może tekst z jednego z nich.

"
Nazwisko jakie pada w sprawie wspólnego agenta NRD-owskiej STASI i PRL-owskiej SB, to
nazwisko premiera Donalda Tuska. Choć nikt nie jest w stanie przedstawić dowodów na
piśmie, to jednak informację tę potwierdza każdy były funkcjonariusz zarówno STASI
jak i SB poproszony o komentarz.

Cała sprawa ma związek z ukazaniem się w Niemczech książki Ralfa Georga Reutha i
Günthera Lachmanna ,,Pierwsze życie Angeli M." poświęconej działalności w NRD obecnej
kanclerz Angeli Merkel.
"

i nie jest prawdą, że na portalu Fronda, jak i w innych publikacjach,
piszą, jak to określiłeś "anonimki", bo zawsze, a zwłaszcza już sądownie
bezproblemowo można dojść, kto z imienia i nazwiska dany tekst napisał.

Wiesz, dlaczego Tusk ani Merkelowa nie wytoczyły procesu autorom książki,
ani nie pozywali cytujących te, czy inne publikacje?
Jedynym powodem jest to, że w przypadku procesu akta ich przestępczej działalności
mogły by być odtajnione, a to mogłoby skutkować więzieniem dla w/w osób.

Zauważ, że z tego też powodu np. Lech Wałęsa nie wytacza procesu osobom
jawnie nazywających go TW Bolek, bo został, przez brak na dany czas pisemnych
dowodów, pozytywnie zweryfikowany, a ułomne prawo narzucone przez zwykły układ
przestępczy mówi, że powtórnie z urzędu nie można go weryfikować, chyba że sam
podejmie działania to umożliwiające. Stąd też w każdym procesie, który wytoczyłby
komukolwiek, obrona przedstawiłaby powszechnie już znane dowody pisemne
i osoba nazywająca go TW Bolkiem byłaby uniewinniona, a on uznany
za współpracownika SB przez sąd.

Zresztą na podobnej zasadzie Pan Wojciech Sumliński na łamach swej ksiązki,
jak też w publiczych wypowiedziach na YT, w TVP i innych telewizjach,
może bezkarnie nazywać przestępcą Komorowskiego, byłego prezydenta tzw. III RP,
bo ma na to niezbite i już nawet zweryfikowane sądownie dowody.

pozdrawiam,
jacek

16. Data: 2019-09-10 04:16:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 22:31:41 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Putin może i tak.
> W sprawstwo Tuska i Merklichy wątpię, za dużo tracili w perspektywie na takim
> przebiegu zdarzeń.

O czym Ty Jakubie mówisz? Najmniej zyskiwała tu Putin właśnie,
bo jego kraj zyskiwał tylko osłabienie Polski, jakieś drobne i "prestiż" swoisty,
natomiast kraj tych 2 pozostałych łobuzów czerpał z Polski przez 8 lat niewyobrażalne
korzyści majątkowe i strategiczne; zresztą im wszystkim jest na rękę stworzenie
imeprium od Lizbony po Władywostok i tym samym ponowne zawłaszczenie Polski.

Wcześniej też tak myślałem, że być może to tylko Rosja, i że zakłócili po prostu
przyrządy wysokościowe w samolocie własnej produkcji, ale np. drzwi, które wbiły się
zamiast bodajże na 30-40 to na 80 cm w grunt, dobitnie świadczą o tym,
iż tylko ładunek wybuchowy mógł im nadać taką prędkość, by było to możliwe.

Dodatkowo późniejsze działania całej tej tuskowo-merkelowo-timmmermansowej zgrai
dokladnie to potwierdzają.

pozdrawiam,
jacek

17. Data: 2019-09-10 19:01:00

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 9 Sep 2019 18:48:04 -0700 (PDT)
> [...]

Günthera Lachmanna ,,Pierwsze życie Angeli M." poświęconej działalności w NRD obecnej

Pytanie było wyraźne, odpowiedzi brak, w zamian jakieś cytaty z anonimków.

>Wiesz, dlaczego Tusk ani Merkelowa nie wytoczyły procesu autorom książki,
>ani nie pozywali cytujących te, czy inne publikacje?

Równie dobrze można by wytaczać procesy obalaczom QM, STW i OTW oraz płaskoziemcom,
sensu
w tym nie ma(chyba, żeby wytoczyć im procesy myślowe).

> [...]
>może bezkarnie nazywać przestępcą Komorowskiego, byłego prezydenta tzw. III RP,
>bo ma na to niezbite i już nawet zweryfikowane sądownie dowody.

Pan Sumliński kilka razy już został podsumowany:
https://kompromitacje.blogspot.com/2016/01/sumlinski
-plagiator-patologiczny.html
Taki człowiek ma wiarygodność wiadra tasiemców uzbrojonych(a może i nie).

18. Data: 2019-09-10 20:04:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 04:16:34 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
>
> Dodatkowo późniejsze działania całej tej tuskowo-merkelowo-timmmermansowej zgrai

Z tym wybuchem to Pan Antoni próbował szukać, szukać i się nie doszukał.
Jednak wersja z zakłóceniem instrumentów bardziej IMHO prawdopodobna.
Jeżeli jakieś elementy poszły bardziej w grunt to albo grząski, albo np.
mniejsza lokalna eksplozja jakiegoś zbiornika z paliwem czy olejem czy jakimś
płynem chłodzącym czy piernik wie czym, nawet beczki ze spirytusem.
Po co Tusku miałby wysadzać prezydenta, który nadchodzących wyborów i tak by nie
wygrał ze względu na chwilową niepopularność? Drugą kadencję jego rząd
na bank miał w kieszeni. W najgorszym wypadku, to Ryży i Komór mogli dostać
jakiś mało potwierdzony cynk, z którym się nie podzielili dalej (bo trzęśli
portkami przed Wołodią), ale wątpię w ich aktywny udział w całych zajściach
i aby mieli w tym coś w ogóle do gadania.

19. Data: 2019-09-15 03:19:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 19:01:21 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
kanclerz Angeli Merkel.

> Pytanie było wyraźne, odpowiedzi brak, w zamian jakieś cytaty z anonimków.

Przeczytaj książkę o której wspomniałem; autor, powszechnie znany i podpisany
z imienia i nazwiska, nie jest "anonimkiem", jak starasz się przedstawić.
Także cytujący na Frondzie, czy innych portalach, żadnym "anonimkami" nie są.

> Równie dobrze można by wytaczać procesy obalaczom QM, STW i OTW oraz płaskoziemcom,
sensu
> w tym nie ma(chyba, żeby wytoczyć im procesy myślowe).

Pomijając twoje zwichrowane "porównania", sensu dla nich w tym nie ma tylko
dlatego, że to wszystko o czym wspomniałem jest prawdą.

> Pan Sumliński kilka razy już został podsumowany:
> https://kompromitacje.blogspot.com/2016/01/sumlinski
-plagiator-patologiczny.html
> Taki człowiek ma wiarygodność wiadra tasiemców uzbrojonych(a może i nie).

Wszelkie cechy tasiemców to mają owsiki, i wiem to dokładnie, ale pomińmy.

Co tam napisali na podanym przez ciebie blogu, nawet czytać się nie opłaci,
bo po co mam nadal sprawdzać np. wiadomości podawane przez TVN czy Wyborczą,
skoro zawsze wychodzi, że w sprawach nie po ich linii politycznej piszą
wierutne bzdury i kłamią bardzo nieudolnie, choć w pełni świadomie.

Natomiast Pan Wojciech Sumliński był przez dekadę peowską ciągany po sądach
i wygrał wszystkie, DOKŁADNIE WSZYSTKIE, wytoczone mu procesy.

Wynika to TYLKO i WYŁĄCZNIE stąd, że, jak sam powiedział, mówi publicznie
tylko to, na co ma niezbite dowody, choć jego wiedza z prywatnych rozmów
z różnymi osobami jest o wiele większa.

pozdrawiam,
jacek

20. Data: 2019-09-15 04:49:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 20:04:16 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Z tym wybuchem to Pan Antoni próbował szukać, szukać i się nie doszukał.
> Jednak wersja z zakłóceniem instrumentów bardziej IMHO prawdopodobna.

Jakubie, żebyśmy się dobrze zrozumieli.
Od początku uważałem, że jak np. ja miałbym tak Polskę załatwić, to wybrałbym
zakłócenie instrumentów, bo tego w żaden sposób udowodnić się nie da.
Jednak skoro piszą, że drzwi od samolotu wlazły w grunt 2 razy głebiej,
niż było to możliwe bez dodatkowej siły umożliwiającej, to biorę to za prawdę,
choć taki obrót spraw jest dla mnie trochę dziwny; jednak z faktami
nie będę się przecież, jak choćby peowcy czy eseldecy na tym portalu, spierał.

Opowiem ci coś, choć to trochę oderwane i nieoderwane od tematu jednocześnie.

Wracaliśmy z Marysią z Białegostoku i jest taki bar dla tirowców w okolicach
Suchowoli, gdzie można kupić wspaniałe, domowe ich wyroby wędliniarskie
i nie tylko. Marysia zapytała m.in. o chleb, to jej mówią, że mamy 2 bochenki
z żurawiną i jeden zwykły jeszcze. To ona mówi, że że te 2 z żurawiną proszę,
a ja w tym czasie poszedłem do oszklonej lady z wędlinami, choć kontent
nie byłem, bo wolałbym, aby ten z żurawiną i "zwykły" poprosiła.
Przyjechaliśmy do domu, kroję, wędliny nakładam, no tak, chleb jest z żurawiną,
smakuje średnio, choć bardzo dobry, i trochę ubolewam nad tym, że wspaniały
przecież być powinien; ale za którymś razem kroję inny bochenek i okazuje się,
że jest to ten, tak bogato uposażony ziarnami, chleb zwykły.
I wówczas w myśl zachodzę, że skoro jednak wzięła chleb zwykły i niezwykły,
to już całkiem nie mogę sobie wierzyć, bo przecież słyszałem,
jak mówiła: to ja te dwa z żurawiną poproszę.
Pytam się więc jej, a ona mówi, że ona przecież taki i taki prosiła.
Więc mam dowody na stole i chociaż mógłbym przysiąc, że prosiła o 2 z żurawiną,
to z dowodami przecież sprzeczał się nie będę; tym bardziej więc chodzą myśli
mi takie po głowie, że po prostu nie mogę wierzyć w to, co wiem i słyszę.
Oczywiście, że wiele razy już tak było, że sam sobie przestałem dowierzać,
jednak zawsze okazywało się, że to ktoś inny się pomylił, jeśli chodzi
o sprawy w których ma pewność.
Też oczywiście mogę się mylić w sprawach przypuszczalnych, co już ze 3 razy
w życiu mi się zdarzyło, więc wiadomo, że jest to możliwe.

Wczoraj byliśmy w Ełku, i tak przy obiedzie wspomniałem coś na temat
tego zdarzenia z bochenkami, a ona mi mówi, że jak poszedłem po te wędliny,
to powiedzieli jej, że jest tylko jeden bochenek zwykły i jeden niezwykły,
więc wzięła oba.

Później, gdy jej opowiedziałem rozterki, nawet trochę się żachnęła dobrodusznie
chyba, że jednak może nie powinna mi o tym wspomnieć, i wiadomo, dlaczego.

> Jeżeli jakieś elementy poszły bardziej w grunt to albo grząski, albo np.
> mniejsza lokalna eksplozja jakiegoś zbiornika z paliwem czy olejem czy jakimś
> płynem chłodzącym czy piernik wie czym, nawet beczki ze spirytusem.

Jakubie, co ty znowu? Przecież mierzy się właśnie biorąc pod uwagę spoistość
gruntu. I oczywiście mogła nadać wymaganą prędkość eksplozja paliwa w samolocie,
jednakże, wedle tego co suponujesz, musiałaby nastąpić po zderzeniu z brzozą,
przy samiutkiej ziemi, a co za tym idzie pod zgoła innym kątem; dodatkowo
nigdy, ale to nigdy, pod "brzozowy" kątem drzwi samolotu nie mogłyby się wbić
przy takiej eksplozji na głębokość, na jaką się, ponoć, wbiły.

> [...]
> portkami przed Wołodią), ale wątpię w ich aktywny udział w całych zajściach
> i aby mieli w tym coś w ogóle do gadania.

Jakub!!! obudź się, kochany. Tusk to polityk niemiecki, zrozum proszę wreszcie
najprostsze z najprostszych faktów; wówczas PO z ZSL miało w swych łapach
parlament, a jedyną przeszkodą przed grabieniem Polski był tylko prezydent
Lech Kaczyński.

jacek

Who is Owsiak.
Jak pokonać depresję