Kto zlecił zamach w Smoleńsku.

41. Data: 2019-09-26 04:19:20

Temat: Re: Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 08:55:46 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Nigdy nie brałem tego w takich kategoriach, że społeczeństwo polskie eksploatowane
jest przez społeczności zagraniczne, a tym bardziej w większym
> stopniu od innych społeczeństw.

Polska obiektem nielegalnego drenażu kapitału. Ekspert: Potrzebujemy klauzuli
obejścia prawa podatkowego
25.01.2016, 07:44; Aktualizacja: 26.01.2016, 12:18
W wielu opracowaniach można przeczytać, że Polska jest obiektem nielegalnego,
legalnego i na wpół legalnego drenażu kapitału. Niejaką trudnością jest precyzyjne
zdefiniowanie tych trzech kategorii. Global Financial Integrity (GFI) określa, jako
nielegalne transfery finansowe, płatności unikające podatku dochodowego, VAT, cła i
innych obciążeń prawno-podatkowych - podkreślił Reszka, menedżer z firmy
Relacje.com.pl
Według GFI - podał ekspert - "szkody, z tytułu nielegalnych transferów wynoszą około
90 mld zł rocznie, czyli około 5 proc. PKB." Żeby unaocznić skalę problemu, należy
dodać , że jesteśmy w rankingu na osiemnastej pozycji, jako jedyny kraj z UE, swoisty
,,reprezentant" brudnych interesów UE" - powiedział Reszka.
Zgodnie z raportem, ponad 80 proc. transferów to oszustwa fakturowe w wymianie
handlowej. "Głównymi beneficjentami tych praktyk są korporacje międzynarodowe, w tym
firmy niemieckie z szacunkiem około 30 mld zł rocznie, czyli 33 proc. wszystkich
nielegalnych transferów.
https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/919434,klau
zula-obejscia-prawa-podatkowego-w-polsce.html

> Ale jeżeli, to świadczy o nieudolności
> ekonomicznej i niekompetencji tamtego rządu, który to starał się ukryć
> i zapewne ten drugi aspekt masz za powód do przypisywania mu szujostwa oraz to,
> że zagraniczni złodzieje ukrywali dla własnych korzyści ich niekompetencje.

Zagraniczni i polscy złodzieje nie mogliby prowadzić tego procederu bez, nie tyle
przyzwolenia, co wprost parasola ochronnego zapewnionego im przez Donalda Tuska i
jego ekipę. I nie ma tu mowy o jakiejś nieudolności czy niekompetencji, a wprost
przeciwnie; było to z góry zaplanowane, metodyczne działanie ówczesnej władzy
ukierunkowanie na jak największe osłabienie państwa polskiego.

Tych zeznań panicznie bali się Tusk i Rostowski! Szef celników przed komisją VAT:
"Urzędnicy na zlecenie grup przestępczych kształtowali przepisy"
opublikowano: 17 lipca
Porażające zeznania Sławomira Siwego, przewodniczącego Związku Zawodowego ,,Celnicy
PL" przed komisją śledczą ds. VAT. Siwy ujawnił, że celnicy już od 2009 roku
alarmowali najważniejszych ludzi w Polsce o nieprawidłowościach i ewidentnych
przekrętach, których dopuszczali się wysoko postawieni urzędnicy ministerstwa
finansów i służby celnej. Minister Jan Rostowski, premier Donald Tusk, a także inni
ministrowie, a nawet Marszałkowie Sejmu i Senatu byli głusi na apele i alarmujące
raporty celników".
W 2013 w postawiono mi zarzut za to, że alarmowaliśmy, iż minister finansów wprowadza
,,ułatwienia dla przemytu". To był jeden z zarzutów, po którym wyrzucono mnie ze
służby. Drugi zarzut dotyczy mojego udziału w protestach celników w 2012. Zwolnienie
ze służby doszło do skutku. Wróciłem do pracy po wyroku WSA
- mówił przed komisją Sławomir Siwy.
Szef związku zawodowego celników ze szczegółami relacjonował też ile pism i do kogo
przesłano w sprawie ujawnienia oszustw i przekrętów. **Pisma takie otrzymywał premier
Donald Tusk oraz jego następczyni Ewa Kopacz. Wszystko na marne. Temat nikogo nie
interesował. Kogo wtedy ścigali więc celnicy? Zwykłych, drobnych przedsiębiorców i
rolników!
Chciałem przeprosić obywateli za czasów min. Kapicy. Takie mieliśmy polecenia. Ataki
kierowano więc na kiermasz pierogów w sołectwie Biesowo, czy na lokalnych festynach
producentów nalewek
- mówił Siwy.
https://wpolityce.pl/polityka/455409-porazajace-zezn
ania-celnika-urzednicy-na-pasku-mafii

,,Kierunkowano nas na ściganie legalnych podmiotów, a tymczasem rozwijały się mafie"
msies, mk 17.07.2019, 13:03 |aktualizacja: 19:40
- Przepraszam wszystkich podatników za to, co działo się ze Służbą Celną w latach
rządów PO-PSL - powiedział przewodniczący Związku Zawodowego Celnicy PL Sławomir Siwy
w trakcie przesłuchania przez komisję śledczą ds. VAT. - Wprost stawiano mi zarzuty
za to, że alarmowaliśmy, iż resort finansów wprowadza ułatwienia dla przemytu -
zaznaczył. (...)
Przewodniczący związku zawodowego podkreślił, że ,,rozwój patologii nie byłby możliwy
bez udziału wysoko postawionych urzędników w różnych resortach" (...)
- Komuś zależało na tym, by Polacy kupowali paliwo rosyjskie i niemieckie - zeznał
przed komisją śledczą ds. VAT Sławomir Siwy, opisując brak systemowych mechanizmów do
walki z przemytem m.in z paliw. (...)
- Minister Finansów ma wiedzę o tym, że każdego dnia setki cystern wjeżdża i nie
płaci VAT od paliw (...). Przecież każdego dnia to dziesiątki milionów złotych. Jak
może funkcjonować minister finansów, który o tym wie od 2011 r. - podkreślił Siwy.
(...)
Świadek zaznaczył, że ,,pod kątem VAT (...) nam nie wolno było ruszać paliw". Dodał,
że dopiero w sierpniu 2016 r. - ,,wraz z pakietem paliwowym" - służba celna otrzymała
uprawnienia do kontroli VAT od paliw.
https://www.tvp.info/43539295/kierunkowano-nas-na-sc
iganie-legalnych-podmiotow-a-tymczasem-rozwijaly-sie
-mafie

> Dla mnie to jest pewien argument, ale za mało, by tak się kategorycznie
> wypowiadać,

To przeczytaj może jeszcze ze 2 razy powyższe cytaty, a później te i inne materiały
źródłowe, które w dużej obfitości publikowane są w internecie. Poza tym jest już
udowodnione, że Tusk ze spółką doskonale zdawali sobie sprawę z okradania Polski i
mieli nawet przygotowany projekt ustawy to uniemożliwiającej, jednakże ów projekt
spoczywał sobie w szufladzie i nigdy nie zapalono mu zielonego światła legislacji
drogą parlamentarną, co zresztą, patrząc na wypowiedzi i zachowania tej zgrai
sprzedawczyków, dziwić nie może.

Przypomnij choćby sobie jak to w 2013 roku Tusk mówił, że PLL Lot jest ,,studnią bez
dna" czy ,,czarną dziurą" (w przeciwieństwie zapewne do Lufthansy) i ówczesny rząd
miał już nawet przygotowany projekt ustawy otwierającej drogę do prywatyzacji tej i
podobnych, strategicznych dla państwa przedsiębiorstw, a po objęciu władzy przez PiS
nagle Lot zaczął przynosić wielomilionowe zyski (2016- 184 mln, 2017 - 288 mln, 2018
- 209 mln). Natomiast w Niemczech nie dość, że jesienią 2017 roku upadłość ogłosiły
linie Air Berlin, wówczas drugie co do wielkości niemieckie linie lotnicze, to w tym
roku podobny los spotkał linie Germania. Trudno nie odnieść wrażenia, że gdyby nadal
rządziła Tuskowa ekipa, zbankrutowałby lub został oddany za bezcen obcemu kapitałowi
PLL Lot, a linie niemieckie, kolejnym po np. stoczniach cudem, stałyby się dość
lukratywne.
Porównaj choćby dochody Orlenu: za czasów PO było to 3 mld złotych przez całe 8 lat,
za czasów PiS siedem razy więcej (21 mld złotych) przez zaledwie 3,5 roku. Czyli
średniorocznie jest to 18-krotny wzrost zysku, podkreślam,
18_KROTNY, a nie o np. dwukrotny, co byłoby i tak wspaniałym wynikiem.
Poczytaj sobie Jakubie jak to po 89 rozwalano polski przemysł wojskowy, przemysł
węglowy czy stocznie, które dzięki temu w Niemczech okazały się nagle całkiem
intratnym przedsięwzięciem.

> ja bardziej wtedy, kiedy ich wybierałem zwracałem uwagę na to, że
> obiecywali chronić przed represjami i dyskryminacją niektóre grupy, jak
> nowe mniejszości wyznaniowe czy bezwyznaniowców, co robili w bardzo mizernym
stopniu, a PiS jest jeszcze gorszy pod tym względem. Gospodarką mało się
> [...]
> i wzroście, przeciwstawiając jej elektorat z innej grupy drobnomieszczaństwa -
> pochodzących w pierwszym pokoleniu ze wsi nowych przybyszy, tzw. słoików oraz
> zwyczajnego proletariatu miejskiego i wiejskiego oraz chłopstwa. Mieszczaństwo
> zasiedziałe i zglobalizowane musi znosić ich konserwatywne, uwłaczające osądy,
> na które nie było wystawione nawet za komuny, ani za sanacji. Platforma
> w Polsce co usiłowała, to zrobić rewolucję burżuazyjną, jednak nieudolnie
> i to ze względu na priorytet tej rewolucji olała sprawę zwalczania złodziei

Widź sobie jak chcesz, tylko wiedz, że nikt cię nie osądza za głosowaniem za
sprzedawczykami i złodziejami, bo wówczas nie było to jeszcze jawnie wiadome. Tylko
proszę przestań nazywać postępową warstwą mieszczańską i drobnomieszczańską zwykłych
cwaniaczków, przekupki wolnorynkowe i, co dziwo, choć dla mnie żadne zaskoczenie,
ramię w ramię z nimi idące ,,osobliwości" zaropione wiernopoddańczym komuszyzmem.

42. Data: 2019-09-26 04:30:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 września 2019 04:19:22 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> choć dla mnie żadne zaskoczenie, ramię w ramię z nimi idące ,,osobliwości"

To, że ostatecznie niektóre dwie czy trzy bardziej fachowe osoby w wierchuszce
mogły wiedzieć, co robią, nie znaczy, że reszta kierownictwa była świadoma
prawdziwych celów opracowywanych przez nie wytycznych.
Np. Komora o to bym w przeciwieństwie do Ciebie nie podejrzewał, po prostu
za duża to pierdoła. Mieli zaufanie do kolegów opracowujących projekty
i w podanym przez nich tempie zrzucili na kraj tę nomen-omen belkę z dachu.

43. Data: 2019-09-26 04:38:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 09:29:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

eksploatowane jest przez społeczności zagraniczne, a tym bardziej w większym
stopniu, a PiS jest jeszcze gorszy pod tym względem. Gospodarką mało się

> PS. W polskim prawie karnym nieumyślne / lekkomyślne pomocnictwo nigdy nie było
> karalne - przynajmniej przed Ziobrą, który wprowadził konfiskatę rozszerzoną.

PS. I bardzo dobrze, że to wprowadził, bo teraz szuje nie mogą przepisać majątku na
np. swoją separacyjną czy byłą żonę, albo siostrę, dziecko czy kogokolwiek tam im
bliskiego i w ten sposób śmiać się żywe oczy "ślepej" Temidzie.

44. Data: 2019-09-26 04:52:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 września 2019 04:38:46 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> kogokolwiek tam im bliskiego i w ten sposób śmiać się żywe oczy "ślepej"

Tylko ze ci ludzie zaczęli odpowiadać nawet wtedy, kiedy nie wiedzą co jest
grane. Jak np. ktoś, kto pożycza auto osobie, o której nie wie, że jest
złodziejem albo pijakiem i wykorzysta je do przestępstwa. Teraz ludzie
w interesach są zmuszeni robić research, czy ich partner jest wiarygodny
i uczciwy wobec osób trzecich, podczas gdy historycznie w Polsce mieliśmy
do tego olewający stosunek.

45. Data: 2019-09-26 04:55:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 września 2019 04:52:56 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> i uczciwy wobec osób trzecich, podczas gdy historycznie w Polsce mieliśmy

PS. W potocznej polskiej świadomości prawnej czy moralnej coś takiego jak due
dilligence jest zupełną nowością.

46. Data: 2019-09-26 04:59:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 września 2019 04:30:29 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> To, że ostatecznie niektóre dwie czy trzy bardziej fachowe osoby w wierchuszce
> mogły wiedzieć, co robią, nie znaczy, że reszta kierownictwa była świadoma
> prawdziwych celów opracowywanych przez nie wytycznych.

Po prostu Jakubie, choć jesteś człekiem bardzo oczytanym, poczytaj o tym troszeczkę;
właśnie cały ten proceder był był przez owe "nieświadome" kierownictwo wprowadzany.

> [...]
> i w podanym przez nich tempie zrzucili na kraj tę nomen-omen belkę z dachu.

To pewnie z tej nieświadomości, gdy jakiś generał Wojska Polskiego powiadamiał
Komorowskiego o bezczelnym wyprowadzaniu setek milionów złotych na szkodę Skarbu
Państwa przez organizację Pro Civili i wprost mówił, że jest to przestępstwo, nagle
szedł w odstawkę i został zwalniany ze stanowiska.
To właśnie Jakubie premier i prezydent byli stelażem parasola ochronnego dla
wszelkiej maści złodziei, zarówno polskich jak i zagranicznych, zarówno osobowych jak
i korporacyjnych; dla nich i ich współpracowników nie było nawet za bardzo ważne, kto
kradnie, aby tylko wyprowadzał kapitał z Polski, bo wszystko to osłabiało Polskę. A
że najwięcej finansowo zyskiwali na tym Niemcy,
to też oczywiste, skoro na czele rządu "polskiego" stał Donald Tusk.

47. Data: 2019-09-26 05:22:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> [...]
Mieszczaństwo

> Tylko ze ci ludzie zaczęli odpowiadać nawet wtedy, kiedy nie wiedzą co jest

A co to ma do rzeczy? Jeśli np. ty, człek uczciwy, otrzymujesz powiedzmy nagle 10 mln
złotych od byłej żony, a później okazuje się, że te pieniądze pochodziły z rabunku,
to uważasz, że one ci się należą, bo jak je otrzymałeś, to przecież nie wiedziałeś,
że pochodzą z przestępstwa? I oczywiście skąd mogłeś domyślać się, że coś jest nie
tak?

> [...]
> i uczciwy wobec osób trzecich, podczas gdy historycznie w Polsce mieliśmy

Przestań Jakubie podawać takie, sorry za wyrażenie, trochę głupkowate przykłady,
bo jeśli raz użyczysz komuś samochodu, a ten pojedzie nim np. na przemyt, to wiadomym
jest, że swój samochód odzyskasz, ale jeśli robisz to wielokrotnie,
a samochód pożyczasz tylko przecież naprawdę dobrym znajomym, to jest pewne, że
wówczas współdziałasz, a to użyczenie jest tylko na niby, aby uchronić się przed
stratą majątku przy współdziałaniu, a często przy sprawczości czynu.

48. Data: 2019-09-26 06:43:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 września 2019 05:22:56 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> przed stratą majątku przy współdziałaniu, a często przy sprawczości czynu.

A jak się zapatrujesz na spekulacje prawami poboru przedsiębiorstwami
prywatyzowanymi za bezcen i odsprzedawanymi na giełdzie z bajońska przebitką?
We Wrocku w tym handlu brały udział tysiące drobnych ciułaczy,
wyspecjalizowanych w skupie z całej Polski, sam do tej rzeszy lumpenfinansistów
należałem i stałem w kolejkach do maklera.

49. Data: 2019-09-27 12:38:09

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 21 Sep 2019 19:27:25 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <d...@g...c
om>
od j...@o...pl :

>Jego wiedza bierze się z rozmów i faktów,

Źródła Sumlińskiego, rozmowy i fakty:

- Alistair MacLean H.M.S. "Ulisses"
- Steinbeck "Na wschód od Edenu"
- film Terrence'a Malika "Cienka czerwona linia"
- Stieg Larsson "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet"
- film "Szpieg" Tomasa Alfredsona
- powieści "Czterdzieści osiem godzin" Alistaira MacLeana
- Paulo Coelho
- "Żegnaj, laleczko" Raymonda Chandlera
- "Czterdzieści osiem godzin" Alistaira MacLeana
- Alistair MacLean "Mroczny krzyżowiec"
- Henryk Piecuch "Desperat"
- "Lalka na łańcuchu" Alistaira MacLeana

http://kompromitacje.blogspot.com/2016/01/sumlinski-
plagiator-patologiczny.html

Więcej w linkach z blogu kompromitacje pod analizą.

Ja na miejscu Sumlińskiego bym sobie zaniknął.

50. Data: 2019-09-27 21:12:34

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 25 września 2019 01:48:16 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> fajtłapę Komorowskiego na drugą kadencję prezydencką tylko przypieczętowali
> swoją przegraną z PiS-em, partią, która usiłuje reprezentować ideały
> diametralnie przeciwne tym, które są mi bliskie - ale przynajmniej jakieś
> ideały pomimo przerażających mnie ich wypaczeń. W dodatku teraz gruchnęła
> hiobowa wieść, iż Platforma zapowiada, ze się rozwiąże - nie jest w stanie
> nawet bronić interesów swojego największego betonu. To co ta partia przez długi
> czas swojego istnienia robiła, kiedy zapowiada wyprowadzenie sztandaru?

Otóż usa odepchnęły niemca od PL, pamiętaj najpierw ogół, później
szczegół, tak jest łatwiej:)

Kluczowe pytanie, dlaczego swego czasu usa zrezygnowały z wpływów
w PL?

Skoro usa straciły peło, mogą stracić i pis.

Who is Owsiak.
Jak pokonać depresję
Macierewicz to ruski agent
" komuniści i złodzieje "