Ktore pietro wygodniejsze do zamieszkania?

21. Data: 2006-07-21 11:49:22

Temat: Re: Ktore pietro wygodniejsze do zamieszkania?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli przy budyku są już albo będą drzewa, to I piętro może być w cieniu
(jedni wolą jasno inni cień).
Jeżeli z okien jest ładny widok, to z II p. bedzie leszy widok niż z I
JAcek

22. Data: 2006-07-21 14:10:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryba" <t...@b...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Przeszla mi taka mysl przez glowe :)
> A sa jakies powody aby tego nie robic? Lepiej nosic wozek np na 2 pietro?

To tak miej wiecej jak napisal ci Habeck i bardziej drastyczne kwestie -
gryzonie.
Z ta piwnica i wozkiem przypomniala mi sie pewna przykra historia, ktora
zdazyla sie w moim miescie.
Tekst nie dla wszystkich oczu.

Otoz pewna mloda mama trzymala wozek (gleboki) z kolderka i poduszka jak
zwykle w piwnicy. I jak zwykle wychodzac z domu, schodzila do piwnicy po
wozek, kladla do wozka dziecko i szla na spacer, zakupy. Pewnego dnia
dziecko podczas spaceru bylo bardzo niespokojne, plakalo. Matka to kolysala
wozkiem, to wkladala smoka i nic. Gdy po pewnym czasie odkryla kolderke,
zeby sprawdzic pieluche... Nie, nie moge! Nie wiem jak to napisac. To bylo
straszne... :( Moze sami sie domyslicie...

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

23. Data: 2006-07-21 20:27:10

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

a ja kupiłem na 1p z windą (w nowym, opcja byla tez 4 i 5-ostatnie).
nie wyobrazam sobie chodzic wysoko
jak winda jest zajęta albo zepsuta.

w zyciu nie dałbym sie namowic na ostatnie - komfort jak na strychu

24. Data: 2006-07-24 08:54:47

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.07.2006, o godzinie 16.10.33, na pl.rec.dom, Iwona_s napisał(a):

> zeby sprawdzic pieluche... Nie, nie moge! Nie wiem jak to napisac. To bylo
> straszne... :( Moze sami sie domyslicie...

Fajnie budujesz napięcie. I co było dalej?

*Habeck*
- Schutzbach

25. Data: 2006-07-24 09:11:31

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Fajnie budujesz napięcie. I co było dalej?

Nie jest to takie proste jak myslisz...
W wozku oprocz dziecka byl szczur, ktory zjadal dziecko poczynajac od nog...
:(

Szafy Garderoby Meble Kuchenne [spam]
farba (lakier) na parkiet?
jak zrobic scianę z cegieł?