Kuchnia bułgarska

1. Data: 2004-01-29 15:16:50

Temat: Kuchnia bułgarska
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy znacie, ale znalazłam przypadkiem fajową stronkę :
http://www.bulgaricus.com/kuc_main.php

Wieczorem chyba sobie zrobię szopską !! :)

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-01-29 16:22:53

Temat: Re: Kuchnia bułgarska
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem, czy znacie, ale znalazłam przypadkiem fajową stronkę :
> http://www.bulgaricus.com/kuc_main.php
>
> Wieczorem chyba sobie zrobię szopską !! :)
>
> pozdrawiam
> Kasia

A propos. Jaki właściwie ser najlepiej wychodzi w szopskiej ? Wiem że niby
feta, ale czy taka classic grecka będzie ok ? Jak ją niby zetrzeć ? Może
duńska też by się nadała ? Czy polecicie coś ewentualnie innego ?

pozdrowionka
Kasia (bardzo głodna przed wyjściem z pracy)

1. Data: 2004-01-29 20:16:41

Od: Glos z boku <m...@b...ek.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos. Jaki właściwie ser najlepiej wychodzi w szopskiej ? Wiem że niby
> feta, ale czy taka classic grecka będzie ok ? Jak ją niby zetrzeć ? Może
> duńska też by się nadała ? Czy polecicie coś ewentualnie innego ?

jak dla mnie to po prostu fete, a zeby ja starkowac to wpierw zmrozic

*Glos*

1. Data: 2004-01-29 20:22:59

Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvbc0a$paf$1@nemesis.news.tpi.pl,
Corrina <c...@o...pl> typed:

> A propos. Jaki właściwie ser najlepiej wychodzi w szopskiej ?

Bułgarski solan (szopski). Niestety jakiś czas temu zniknął ze
sklepów p. Lewona w Warszawie. Jak mi tłumaczył, z powodu tego,
że bułgarskie mleczarnie nie spełniają unijnych norm, więc nie
można ich produktów importować do Polski (co ciekawe, było to
w czasie, gdy media donosiły, że polskie też nie spełniają).

Ja używam teraz greckiej fety.

K.

1. Data: 2004-01-30 10:01:17

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można ich produktów importować do Polski (co ciekawe, było to
> w czasie, gdy media donosiły, że polskie też nie spełniają).

no to ciekawe. Ja używam do szopskiej bułgarskiego kaszkawału i
bułgarskiej fety.

Waldek

1. Data: 2004-02-01 12:51:48

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można ich produktów importować do Polski (co ciekawe, było to
> w czasie, gdy media donosiły, że polskie też nie spełniają).

A można spytać, co to za sklepy i gdzie one? Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-02-01 12:52:48

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A skad bierzesz błg. kaszkawał?
Pozdr. A.
Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:401A2B6D.4070309@ukbf.fu-berlin.de...

1. Data: 2004-02-02 11:59:32

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek:
> A skad bierzesz błg. kaszkawał?

bywa w Metro i Selgros, niestety dość rzadko (albo ja tam rzadko bywam,
max. 1x miesiąc). Jako produkt zastępczy biorę czasem francuski twardy
ser owczy, ten do dostania w każdym sklepie. Bułgarska feta jest za to
zawsze i prawie wszędzie.

Waldek

1. Data: 2004-02-04 17:06:53

Od: "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

In news:74a0.00000974.401cf663@newsgate.onet.pl,
Gusiek <a...@p...onet.pl> typed:

> A można spytać, co to za sklepy i gdzie one?

Sklepy "Wina Bułgarskie" - Marszałkowska (na dole Cepelii
przy Rondzie Dmowskiego) i pawilony na JP2.

1. Data: 2004-02-04 21:27:37

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości
> In news:74a0.00000974.401cf663@newsgate.onet.pl,
> Gusiek <a...@p...onet.pl> typed:

> Sklepy "Wina Bułgarskie" - Marszałkowska (na dole Cepelii
> przy Rondzie Dmowskiego) i pawilony na JP2.

Dzięki, jakos nigdy nie wpadłam na to, żeby się tam wybrać... chociaż jestem
zaciekłym fanem kuchni (i nie tylko) bułgarskiej :)
pozdr. A.

Kiedy pierwszy budyn??
Jakie wino??
wesolek - cytaty z Maklowicza