Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym

21. Data: 2006-09-11 14:04:37

Temat: Re: Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym
Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuksa wrote:
> Użytkownik "Waldek"

> miałam mastercooka i psioczyłam strasznie- uszczelki odpadły,
> zapalniki padły pierwsze, "krzywo" piekł... :) ale to było 10 lat
> temu; w zeszłym roku zmieniałam i rozmawiałam z fachoffcem i mówił,
> że amiki mają słabe blachy :) więc kupoiłam aristona- też krzywo
> piecze - nie trafisz ze wszystkim :)

bo tam u Was, to jest zakrzywienie globu ziemskiego najwieksze i się siły
przyciagania inaczej rozkładaja:-))

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

22. Data: 2006-09-11 14:38:31

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby"

> bo tam u Was, to jest zakrzywienie globu ziemskiego najwieksze i się siły
> przyciagania inaczej rozkładaja:-))

cześć Gruby :)*

Ola

23. Data: 2006-09-11 14:40:35

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuksa wrote:
> Użytkownik "Gruby"

> cześć Gruby :)*
>

> Ola

cze Olka..:-))

a jak Ci sie te wnetrze samoczyszczace sprawuje w tym piekarniku?

24. Data: 2006-09-11 16:06:50

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby"

> a jak Ci sie te wnetrze samoczyszczace sprawuje w tym piekarniku?

dobrze, półtora roku- 2 razy czyściłam i to pro forma :) nie umiem zabrudzić
:)

Ola

25. Data: 2006-09-11 16:48:59

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):
> Zadaniem termoobiegu jest mieszanie powietrza w piekarniku. Za kolor
> odpowiada górna grzałka. Za rośnięcie dolna. Może coś źle nastawiasz? Ja do
> ciast nastawiam 180-200 stopni zależnie od rodzaju, [...]

W tej temperaturze to się piecze mieso a nie ciasta, termoobieg pozwala
na obnizenie zwyczajowej temperatury o 20*C.
Jakie ciasta piecze się w 200-220*C?
pozdr. Jerzy

26. Data: 2006-09-11 16:57:46

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> W tej temperaturze to się piecze mieso a nie ciasta, termoobieg pozwala na
> obnizenie zwyczajowej temperatury o 20*C.
> Jakie ciasta piecze się w 200-220*C?

A francuskie i drożdżowe to w jakich pieczesz? 100-120*C?

DJD

27. Data: 2006-09-11 17:13:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> A francuskie i drożdżowe to w jakich pieczesz? 100-120*C?

W termoobiegu od 140-180 a wczoraj drozdżowe z dynią w 120.
pozdr. Jerzy

28. Data: 2006-09-11 20:08:24

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> W tej temperaturze to się piecze mieso a nie ciasta, termoobieg pozwala
> na obnizenie zwyczajowej temperatury o 20*C.
> Jakie ciasta piecze się w 200-220*C?

Makowiec na kruchym spodzie:))) Babki piaskowe i tym podobne zdecydowanie
mniej.

29. Data: 2006-09-14 20:58:17

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> "AniaM" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Na czym ta "doniczegość" polega? Z cekawości pytam.
> Anka
>
>Przepraszam, dopiero dzis zagladnelam na grupe. W mojej Amice ciasto ladnie
>rosnie i tuz przed koncem przy zamknietych drzwiach i stalej temperaturze -
>zaczyna opadac. Nie upiecze sie piernik - totalny zakalec, ciasto bezowe,
>na ciescie z piana, piana klapie i pokrywa sie kropelkami. "Dzieki" Amice
>przestalam eksperymentowac. Mam kilka, tzn. 3-4 placki i tylko to pieke.
Anna

30. Data: 2006-09-16 07:18:57

Od: "Waldek" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Już kupiłem Mastercook KGE 3468X Elegance
http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=180

Do tej pory wśród znajomych miałem tylko kuchnie Amica. Doświadczenia miałem
następujące:
1) U mnie grzałka termoobiegu nie działa. Ponieważ mam kuchnię przypiętą na
rurkach na sztywno więc robocizna wymaga odpinania kuchenki od instalacji
gazowej i ponownej instalacji. Koszt wymiany ok. 120 zł.
2) U mamy zapalnik gazu nie działa, kostka piekarnika była wymieniana na
mocniejszą, bo się spaliła, jedno z pokrętęł w ogóle nie działa (jakoś się
zablokowało i nie da się go ruszyć).
3) U siostry zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu nie działa w żadnym
palniku. Tzn. trzeba cały czas trzymać kurek. Tam są kurki poziome, więc
kładzie się ciężki przedmiot na kurku i palnik się dzięki temu pali.
Serwisant od Amici, który tam był powiedział, że to się zawsze psuje, rzucił
jakąś zaporową stawkę za naprawę i powiedział, żeby lepiej nie kupować
kuchni z takim urządzeniam; zresztą sam dla siebie też kupił bez tego
zabezpieczenia. Jak pamiętam z akademika to wszystkie kuchenki miały to
zabezpieczenie i nie pamiętam działającego kurka. Tzn. jak się gotowało
herbatę, to trzeba było cały czas trzymać kurek wciśnięty, żeby się paliło.
Tak, że chyba nigdy nie kupię kuchni z takim wynalazkiem.
Wszystkie te kuchnia mają po 6 lat.
Nadszedł najwyższy czas, aby dać szansę kuchniom Mastercook.

Waldek

Użytkownik "Waldek" <w...@n...hotmail.com> napisał w
wiadomości news:ee0rso$oor$1@atlantis.news.tpi.pl...

PRZEPRASZAM