Kuchnia indyjska.

1. Data: 2000-01-24 20:00:03

Temat: Kuchnia indyjska.
Od: p...@n...chok.kielce.pl (Robert Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

Ktos poszukiwal przepisow kuchni jw.
Jestem w posiadaniu ksiązki pt Kuchnia Kryszny.
Ponoc jest do kupienia w nastepujacych miejscach:
Swiatynia Miedzynarodowego Towarzystwa Swiadomosci Kryszny
1. Mysiadlo k. Warszawy, ul. Zakret 11, 05-500 Piaseczno, tel/fax 022 562711
2.80-125 Gdansk, ul. Cedrowa 5, tel. 058 329665.
3. 50-340 Wroclaw, ul. Nowowiejska 87/8, tel/fax 071 225704.
4. 31-309 Krakow. ul. Ehrenberga 15, tel 012 362885

Ksiazka jest wydana 7 lat temu wiec chyba numery telefonow lekko sie zmienily.
Pozdrowienia
eRPe
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-25 09:30:24

Temat: Re: Kuchnia indyjska.
Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Robert Piotrowicz wrote:

> [...]
> 4. 31-309 Krakow. ul. Ehrenberga 15, tel 012 362885
>
> Ksiazka jest wydana 7 lat temu wiec chyba numery telefonow lekko sie zmienily.

a ja zdaje się, mam dwie,... jak jest ktos z Krakowa chętny, mogę dać :)

Anna

> --
> Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-01-25 10:08:36

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coż, zdecydowanie uważam, że należy te kuchnie raczej oddzielić od siebie -
Kuchnia Kryszny ( poza tym, że strasznie czasochłonna i skomplikowana -
czytałem kiedyś sposób na przyżądzenie tłuszczu do smażenia - 2 godziny !!!
a inny składnik ponad jeden dzień - tylko składnik potrawy ) jest przede
wszsytkim wegetariańska a tak zwana indyjska nie

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-02 21:47:19

Od: "Hans" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a) w wiadomości: <3...@h...com>...

We Wrocku ten adres jest nieaktualny. Ze trzy lata temu bywałem u nich
na obiadach. Wtedy zainstalowani byli w byłym przedszkolu czy też
żłobku na starym Psim Polu. Dla każdego gościa przybyłego po raz
pierwszy poczęstunek jest gratis. Gdy byłem tam któryś raz z kolei,
obchodzili akurat jakieś swoje święto i przyrządzili 14 potraw,
normalnie z 6,7. Są bardzo mili i uprzejmi, nikogo nie indoktrynują
religijnie. Z tym, że smakosze mięska nie będą zadowoleni z takiej
wizyty. Oni są 100 % wegeterianami i nawet nie jedzą cebuli.

pozdrawiam Hans

1. Data: 2000-02-21 01:16:06

Od: "Alojzy" <k...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-21 07:46:10

Od: "Seva" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@n...chok.kielce.pl (Robert Piotrowicz) wrote:
> [...]
>4. 31-309 Krakow. ul. Ehrenberga 15, tel 012 362885
>
>Ksiazka jest wydana 7 lat temu wiec chyba numery telefonow lekko sie zmienily.

Nie tylko telefony. Wszystkie adresy poza warszawskim uległy zmianie. Książkę
można zamówić korespondencyjnie na http://www.iskcon.waw.pl/ w dziale
Wydawnictwa. Na tej stronie znajdują się też aktualne nr telefonów i adresy.

Pozdrawiam,
Seva

placek węgierski
Sekacz (sękacz) - szukam wszystko o .....
na parze
kolacja z owocow morza
kebab-placek do kebabu