Kuchnia - meble z Black Red White

1. Data: 2005-01-05 10:18:35

Temat: Kuchnia - meble z Black Red White
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przeszukalem dosc dokladnie archiwum, ale nie znalazlem
zadnych opinii na temat mebli BRW z serii Nika 250 - sa
to zestawy skladajace sie z typowych elementow, o stalej
szerokosci, mozna sobie wybierac tylko fronty. Wychodzi
to bardzo tanio, nie wiem jak z jakoscia.
Czy ktos mial do czynienia z meblami z tej serii, czy za
takie ceny dostane cos, co nie rozleci mi sie po roku uzywania?

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

2. Data: 2005-01-05 13:42:50

Temat: Re: Kuchnia - meble z Black Red White
Od: "G." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos mial do czynienia z meblami z tej serii, czy za
> takie ceny dostane cos, co nie rozleci mi sie po roku uzywania?

Meble BRW. Nie, nie i jeszcze raz nie. Zwłaszcza to tak "produkcyjnych"
pomieszczeń jak kuchnia. NIe chce mi sie pisać jakie problemu miałem z
biurkiem (to jeszcze był możliwy zakup- tyle że poskręcać trzeba było na
własny sposób), regał na książki, i ostatnio teściom łóżko (masakra - sam
musiałem z teściem dorabiać łączniki, bo się pakowacz mylił 4 razy ).

Do kuchni - aż strach pomyśleć - rozkleją się po pół roku.

G.

3. Data: 2005-01-05 13:52:35

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"G." <n...@n...pl> wrote in message news:crgqsv$kvb$1@news.lublin.pl...

> [...]
> musiałem z teściem dorabiać łączniki, bo się pakowacz mylił 4 razy ).
>
> Do kuchni - aż strach pomyśleć - rozkleją się po pół roku.

Dzieki za opinie, a co sie rozklei ??
Fronty z MDFu, jakies okleiny, czy cale szafki (ale one chyba sa skrecane?)

Czy w podobnej cenie znajde cos innego ?

4. Data: 2005-01-05 15:02:31

Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ<r...@p...com> oznajmił(a) z rozbrajającą szczerością co

> Dzieki za opinie, a co sie rozklei ??
> Fronty z MDFu, jakies okleiny, czy cale szafki (ale one chyba sa
> skrecane?)
> Czy w podobnej cenie znajde cos innego ?

Potwierdzam odnośnie odklejania oklein, dodam sposób wykonania szuflad, z
moich 6 mam już 4

5. Data: 2005-01-05 16:00:24

Od: "keimak" <k...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

U nas jest kuchnia BRW od 2 lat. Nie jest to Nika ale gdy ją kupywaliśmy to
chyba nie było tych dziwnych nazw. Też jest z jakiejś płyty. Teraz taka
kuchnia się nazywa 62nd Sun Street.
Generalnie nie mamy co narzekać bo wszystko się trzyma kupy i nic się nie
odkleja i drzwi/szuflady działają (choć trochę opornie). Tylko mam wrażenie
że jakość przez te dwa lata trochę im się pogorszyła. Meble sam składałem i
nie było problemu z brakującymi częściami.

Ogólnie jeśli chodzi o stosunek funkcjonalności do ceny to jesteśmy bardzo
zadowoleni (kuchnia kosztowała 1500zł), jeśli chodzi o inne aspekty to jest
trochę gorzej.

pzdr,
Keimak

6. Data: 2005-01-05 18:08:57

Od: "B." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za opinie, a co sie rozklei ??
> Fronty z MDFu, jakies okleiny, czy cale szafki (ale one chyba sa
skrecane?)

Okleiny. Szafki też przecież robione za z płyty. NIe, nie kupuj. Sruby Ci
powulatują z płyty, albo otwory będą zbyt duże do dostarczonych wkrętów.
Również blat. Zakładam, że będzie na kołki. A to też trzeba będzie
przykleić.....

No coż, jak lubisz hazard to kupuj.... Ja już nie będę ryzykował w
kosztownych zakupach, które maja słuzyć przez przynajmniej kilka lat (a
pewnie kilkanaście). Od jakiegoś czasu wolę dozbierać kasę i kupić coś
lepszego.

G. (z konta B.)

P.S. Nie wiem czy coś przebija cene BRW.Jeżeli tak to będzie jeszcze większa
badziewka niż producenta z pobliskiego Biłgoraja. Kiedyś się bardziejstarali
o jakość.

7. Data: 2005-01-05 20:20:21

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "G." <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> własny sposób), regał na książki, i ostatnio teściom łóżko (masakra - sam
> musiałem z teściem dorabiać łączniki, bo się pakowacz mylił 4 razy ).

Ta sama opinia. Koleżanka sobie kupiła. Wszystko strasznie nie precyzyjnie
wykonane. Nie da się równo poskładać. Spod oklejonych krawędzi płyt
wyglądają grudki [kleju?].

8. Data: 2005-01-06 08:37:55

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2005 19:08:57 +0100
"B." <a...@a...pl> wrote:

> P.S. Nie wiem czy coś przebija cene BRW.Jeżeli tak to będzie jeszcze
> większa badziewka niż producenta z pobliskiego Biłgoraja. Kiedyś się
> bardziejstarali o jakość.

a moze mi ktos podac cene zabudowy kuchni w brw?
i tak okoli liczbe mb zabudowy
jestem ciekaw..

Sierp

9. Data: 2005-01-06 09:03:29

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <s...@s...sierp.net> wrote in message
..

> a moze mi ktos podac cene zabudowy kuchni w brw?
> i tak okoli liczbe mb zabudowy
> jestem ciekaw..

Ta kuchnia, o która ja sie pytam (Nika 250) kosztuje 949zl
(2,5 mb = szafki stojace + wiszace) - fronty wygladaja
bardzo ladnie, ogladalem ja nie tylko w katalogu, ale tez
na zywo, w zlozonym komplecie, no ale jak sam widzisz
wszyscy mowia o kiepskiej jakosci :-(

Problem jest taki, ze ja remontuje stara kuchnie w starym
budynku, i wlasciwie to chodzi tylko o to, zeby bylo "jako-tako",
i caly remont (czyli plytki, malowanie, wymiana okna, meble
oraz wyposazenie - okap, plyta gazowa i zlewozmywak)
musi mi sie zmiescic w 3,5 tys. zlotych. Obawiam sie, ze
nie znajde nic innego w tej cenie, a nawet jesli, to moze byc
jeszcze wiekszy badziew :-(

10. Data: 2005-01-06 09:54:08

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 6 Jan 2005 10:03:29 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@p...com> i powiedziała:

> bardzo ladnie, ogladalem ja nie tylko w katalogu, ale tez
> na zywo, w zlozonym komplecie, no ale jak sam widzisz
> wszyscy mowia o kiepskiej jakosci :-(

A ja mam od prawie czterech lat i na jakość nie narzekam. Nic mi nie
odpada (poza nieco rozklejonym brzegiem blatu przy kuchence gazowej, ale
akurat jego prawo, bo warunki dość ekstremalne). Sami z TŻ montowaliśmy
i wieszaliśmy, trzeba było jedynie do szuflad zamiast ichniego kleju,
który jest do niczego, dać kołeczki i dobry klej (np. do paneli z IKEI).

Tyle że mimo wszystko traktuję to jako kuchnię "przejściową", na maks 10
lat. Na razie mam minimalistyczne podejście do mebli.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

zalanie łazienki sąsiada - pęknięta rura w ścianie
Jakiej firmy kupić lodówkę...
kupno mieszkania od wlasciciela kamienicy
jak polaczenie wyrownawcze w lazience - wanna akrylowa?
Stała szafa - zabudowa-firma