Kumulacja

11. Data: 2006-02-02 14:08:27

Temat: Re: Kumulacja
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mojegotowanie.onet.pl/1309558,artykul.html

Zaczniej lepiej jesc :-PPPPPPPP.

M.

12. Data: 2006-02-02 15:58:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
news:0d74.000000fe.43e1f712@newsgate.onet.pl...

> Nie martw się. Wciąż jeszcze możesz być dawcą organów

... gdybym tylko wiedział, gdzie się mozna wykastrować ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

13. Data: 2006-02-02 16:34:54

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Rzuciła mnie dziewczyna, dodakowo jestem jedynakiem. Cierpię również
> na aseksualność, przy czym widzę wszędzie czarne napisy. Utraciłem
> ostatnio przyjaciela oraz nie ukrywam, że jestem w błednym kole
> nałogu. Dosyć często występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to
> kobieca zemsta. Czuję się nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u,
> który ciągle chce robić jakieś sondaże. Co sądzicie ?

Postaraj się wymienić kilka plusów swojego położenia, jak i kilka minusów. A
jak nie chcesz, to powieś się.

P.

PS: Wypierdalaj stąd!

14. Data: 2006-02-02 16:38:51

Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to minie.... i znowu bedzie fajnie... nie ot tak sie mowi ze nieszczescia
chodza parami.
powodzenia :)

15. Data: 2006-02-02 17:00:22

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://mojegotowanie.onet.pl/1309558,artykul.html
>
> Zaczniej lepiej jesc :-PPPPPPPP.

Witam, a zakladajac ze dobrze sie odzywiam, to czy jest mozliwe, aby
stracic tymczasowo, lub w ogole z jakiegos powodu zainteresowanie
ktorakolwiek plcia? Pytam powaznie.

--
Pozdrawiam Mateusz

16. Data: 2006-02-02 18:47:27

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> często występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta.
> Czuję się nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić

Twój przypadek jest beznadziejny, Przemku. Nawet nie warto stawiać diagnozę
(czy diagnozy? - jak to się odmienia? :) )
Nietoperek

17. Data: 2006-02-02 19:42:30

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta. Czuję się
> nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić jakieś

- stary, to jeszcze nic - ja oprócz aseksualności mam jeszcze e-lęk przed
wyjściem z domu, kumulację dwulatka i samotnego psychologa w Szczecinku i w
Poznaniu... Po prostu dłużej nie dam rady!

18. Data: 2006-02-02 19:52:01

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że wszyscy skończymy na odpowiedniku Prozaca...
:-)

19. Data: 2006-02-02 20:02:23

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> PS: Wypierdalaj stąd!

No comments, poprostu jesteś żałosny.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
A jeśli chcesz wiedzieć, to wcale nie jestem pasztetem.

20. Data: 2006-02-02 20:09:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Twój przypadek jest beznadziejny, Przemku. Nawet nie warto stawiać
> diagnozę (czy diagnozy? - jak to się odmienia? :) )

Od kiedy Ty tak świntuszysz ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

jedynacy
PROZAC i odpowiedniki - jakie, jak, za ile
Zapomnienie
Aseksualnosc
czarne napisy