Kupiłam sobie

21. Data: 2007-01-16 09:41:19

Temat: Re: Kupiłam sobie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> a aktualnie jakiego tuszu uzywasz? tego Faux Cils, czy jakis inny YSL?
> i czy nie wysycha szybko?:)

Dokładnie tego, niestety wysycha szybko, to jego jedyna wada

--

Gosia

22. Data: 2007-01-16 10:15:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> przeciwzmarszczkowe kosmetyków za 10 zeta, chyba ze masz na mysli
> włąsnie serum z witamina C, ale teorie p Kwiatkowskiej własnie
> potwierdzili w ostatnim TS, tak ze nie mam powodu by jej nie wierzyc

Co to za serum?

Pozdrawiam
Ewa

23. Data: 2007-01-16 10:20:51

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Co to za serum?
> http://www.biochemiaurody.fora.pl/viewtopic.php?p=49
9#499

Ja zamawiam sobie juz gotowe składniki tylko tzreba je połaczyc

--

Gosia

24. Data: 2007-01-16 10:40:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nixowa, zaraz Cie kopne. Ja nigdy nie chwaliłam kosmetyków
> hipermarketowych dla 30.

Wieeeem, chodziło mi raczej o te tanie kosmetyki, które ostatnio polecałaś z
jakiejś strony :)
[nie pamiętam nazwy]

N.

25. Data: 2007-01-16 10:44:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Wieeeem, chodziło mi raczej o te tanie kosmetyki, które ostatnio polecałaś z
> jakiejś strony :)
> [nie pamiętam nazwy]

A, to inna inszosc, to ostatnio moj konik, na dodatek wyjatkowo w dobrej
cenie. Niestety jak znam zycie, szybko mi sie znudzi;-)ale to kosmetyki
robione samodzielnie ze składników, które sa w drogich kremach

--

Gosia

26. Data: 2007-01-16 12:13:32

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wiesz co, to jednak zalezy od tego jakie kto ma rzesy.
> bo jak dlugie, a tylko koncowki jasne, to i MF , np masterpiece wystarczy
.

O, dokładnie. Ja mam raczej długie rzęsy, ale straszniście białe końcówki.
Niestety, są te moje rzęsy również niezbyt grube i gęste, więc np.
Masterpiece mnie tak aż nie kręci jak Lash Lift.

> Ja nie widze roznicy pomiedzy tym co robil z moimi rzesami YSl faux cils,
> Diorshow, a Max factor..
>
> co do kremow, to tak jak napisalas, byc moze te z testowanych przez sq4ty
> nie byly po prostu dobre, stad roznica niewidoczna :)

Ja nie pisałam tylko o swoich kremach, tylko też o waszych :). Mówię, że
albo nie pamiętam, albo żadna z Was nie powiedziała nigdy "ten krem
wygładził mi zmarszczki wokół oczu". Ja nawet nie mówię, że zupełnia miał
zlikwidować, ale choć tyci-tyci...

Maja

27. Data: 2007-01-16 12:15:00

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ma 3 koty;-)

Uf, bo już się chciałam wystraszyć, że i na mnie pora...

Maja

28. Data: 2007-01-16 12:22:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> Wiesz co, właśnie nad tym zastanawiałam się wczoraj wieczorem: jak na razie
> jestem zdania, że wolę sobie za stówę kupić jakis ciuch, buty czy coś z
> biżuterii (nigdy jeszcze tyle nie wydałam na biżuterię), niż na krem, który
> zużyję w 2 m-ce.

Dobry krem, 50 ml, używany tylko na dzień albo na noc, mnie osobiście starcza
na znaaaacznie dłużej (4-6 miesięcy).

Pore Genius, którego używa się dwie krople, mam od jakichś 8 miesięcy i
jeszcze go sporo zostało. Na truskawce kosztuje 50 dolców. Zakładając, że
starczy na rok, wychodzi 12,5 PLN miesięcznie, co w przypadku tak
spektakularnie działającego preparatu nie wydaje mi się kwotą zaporową.

> A jesli już tyle wydam, to będzie znaczyło, że jestem już
> bardzo stara i bardzo nie chcę się z tym pogodzić.

Dobrych kremów nie używa się po to, żeby z poniedziałku na wtorek zlikwidować
hodowane latami zmarchy. Jak będziesz wyglądać jak shar-pei, to już żaden
krem za 2000 PLN Ci nie pomoże. To jest długofalowa inwestycja. Możesz
oczywiście wierzyć lub nie, ale systematyczna, dobrze dobrana pielęgnacja
opóźnia oznaki starzenia.

> A co do kremów pod oczy, to albo coś przeoczyłam, albo żadna z was nie
> trafiła na idealny krem pod oczy

Musiałaś przeoczyć, bo chyba ktoś wspominał choćby o Collagenist Eye Zoom HR.
(Jest świetny, ostatnio, przy jakiejś większej okazji, złapałam korektor,
żeby nim potraktować okolice oczu i doszłam do wniosku, że chyba nie ma
takiej potrzeby.)

- u mnie żaden, nawet dośc drogi Re-act Eris
> nie zmienił NIC. Więc moim skromnym zdaniem, w moim przypadku nie ma żadnego
> znaczenia, czy stosuję krem Bambino, żel Avon Botainsource czy krem, którego
> używam do twarzy.

Eris ma w ofercie zarówno rzeczy świetne, jak i zupełnie kiepskie, a co do
Avonu - na litość, jakie składniki aktywne mogą być w kremie, którego koszt
produkcji zamyka się w kwocie jakichś 4 zł, łącznie z opakowaniem?

> Wyglądam tak samo, a zmarszczki i tak mi się będą pogłębiały.

A najlepiej się owinąć prześcieradłem i zacząć czołgać w stronę najbliższego
cmentarza.

> A swoją drogą, to wg mnie Olik ma trochę racji - kosmetyki, które
> niejednokroć polecacie, są naprawdę stosunkowo luksusowe. I nie mówię tego
> napadając na Was, bez zawiści, tylko po prostu - jestem nauczycielką na dwa
> fronty + korki,

Dobra, dobra, nauczyciele języków obcych i tak mają o lata świetlne lepiej od
reszty (done that), więc, khem, nie bierz ludzi pod włos na obraz
przymierającej głodem nauczycielki. ;-)

> zarabiam może nie bardzo mało, mąż też zarabia, ale nie
> wyobrażam sobie kupowania, nawet raz na pół roku, tuszu za 120zł (który
> działa tak samo jak ten za 40), kremu za 100zł raz na dwa miesiące itp. Może
> to się nie wydaje dużo w przeliczeniu na miesiąc, ale 120zł= rachunek za
> internet i, dajmy na to, za prąd. A trzeba pamiętac o wydatkach typu OC za
> samochód (stary grat, gdyby ktoś chciał zazdrościć), na które trzeba
> odłożyć.

Większość piszących na pru zapewne też nie żywi się rosą zbieraną o świcie i
nie ma sponsora wręczającego co tydzień 1000 PLN na waciki. Ale mnie
osobiście wydanie w przeliczeniu 12,5 PLN miesięcznie na naprawdę dobry
preparat nie wydaje się kwotą wygórowaną dla średnio zarabiającej osoby, za
jaką się uważam.

> Wiem, wiem, że droższe wielkorotnie równa się lepsze, a kupiwanie na łapu
> capu jest bez sensu, ale naprawdę - punkt widzenia zależy od punktu
> siedzenia.

Niestety - są rzeczy wyższopółkowe, które wydają się niezastępowalne. Nie
trafiłam nigdy na nic równie dobrego, jak np. Clear Difference EL. Będę
kupować, choćbym miała na niego odkładać. Trochę kwestia priorytetów - nie
muszę mieć żelu do mycia za 100 zł, skoro są o wiele tańsze, które też
doskonale się sprawdzają, ale kremy dobieram bardzo starannie.

--
JoP

29. Data: 2007-01-16 12:25:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> albo nie pamiętam, albo żadna z Was nie powiedziała nigdy "ten krem
> wygładził mi zmarszczki wokół oczu". Ja nawet nie mówię, że zupełnia miał

Oj, nie jest to prawdą. O widocznych skutkach działania różnych kremów różne
osoby pisały na pru nie raz. (Pierwszy z brzegu przykład: Dunia o Age Fitness
Biothermu i Lancome Resolution.)

--
JoP

30. Data: 2007-01-16 13:20:44

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
(...)
> [...]
> albo nie pamiętam, albo żadna z Was nie powiedziała nigdy "ten krem
> wygładził mi zmarszczki wokół oczu". Ja nawet nie mówię, że zupełnia miał

Bo to są kremy, nie różdżki czarnoksięskie :) Nieskromnie powiem, ze mam
mniej zmarszczek wokół oczu niż większość moich równolatek, ale te które
już mam to mogę tylko polubić (albo zrobić lifting ;)).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

kapiel w rumianku?
czerwony nos
dziwne? rzecz o szamponie