szarpanie się z sałatą jaki ma sens?

11. Data: 2006-06-22 08:07:57

Temat: Re: Kuroń [Było: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?]
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:e7dhb1$lic$4@nemesis.news.tpi.pl...

> Mi nie odpowiada, że on jest otyły (i to bardzo) - to świadczy o jego
> wiedzy n.t. dietetyki i w ogóle zdrowego trybu życia, takiemu
> kucharzowi nie zaufam. Rozumiem, że to często jest chorobliwe - ale z
> drugiej strony bez przesady, *można* ze sobą coś zrobić, aby nie być po
> prostu tłustym.

Hm. Ja nie ufam szczupłym kucharzom. Jak widzę puszystego to jakoś tak
zakładam ze on po prostu kocha jedzenie, kocha gotować, kocha jeść i tej
miłości trochę skapnie do tego co robi.
A kucharz sucharek... pewnie kucharzy bo musi.

Zresztą kucharz to nie dietetyk, kucharz ma właśnie nie bać się słodkiego,
tłustego i zasmażki na okrasę. m,a kusić i deprawować kulinarnie :-)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

12. Data: 2006-06-22 08:11:20

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> O matkobosko! Gdybym nie siedziała, usiadłabym na pewno :-)
> Rządzi _się_ :-)

Makłowicz powinien ograniczyć się do opowiadania, gotowanie zostawiając
ludziom którzy się na tym znają.

> A nawiasem mówiąc - nie wiem czemu, ale lubię Woralla Thompsona. Też niby
> trochę tęgawy /ale nie rozbiera się do goła przy gotowaniu jak RM/, trochę
> brzydkawy, ale jakiś taki, no, po prostu swój chłop.

Anthony jest bardzo OK. I jeszcze Rick Stein.
Lubię też Rossa Burtona, Briana Turnera i Ansleya Harriota.
i w ogóle BBC rulez jeśli chodzi o telewizyjne gotowanie.

Był jeszcze kiedyś FreeToAir na satelicie włoski kanał o gotowaniu AliceTV,
ale teraz jest kodowany :-(

13. Data: 2006-06-22 08:17:10

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mi nie odpowiada, że on jest otyły (i to bardzo) - to świadczy o jego
> wiedzy n.t. dietetyki i w ogóle zdrowego trybu życia,

To co napisałeś to świadczy tylko i jedynie o braku elementarnej logiki - u
Ciebie.
Możesz napisać, jak z faktu że ktoś jest gruby wynika fakt, że nie wie, jak
się powinien odżywiać?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

14. Data: 2006-06-22 08:18:52

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Makłowicz powinien ograniczyć się do opowiadania, gotowanie zostawiając
> ludziom którzy się na tym znają.

A czemu "powinien"?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

15. Data: 2006-06-22 08:22:10

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> napisał(a):

> A czemu "powinien"?

Bo nie umie gotować. Jest fleja i niesprawny manualnie. Nie potrafi
skomponować dania na talerzu.

16. Data: 2006-06-22 08:26:32

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał

Tak jest! Po trzykroć!

> A czemu "powinien"?

Bo z niego gawędziarz - teoretyk. Kilka lat temu, na początku jego kariery,
czytałam wywiad z nim w jednej z gazet. Opowiadał, że w rodzinie twierdzą,
że Bobek /czyli on/ ma dwie lewe ręce do gotowania. Ciekawe, czy opinia jego
matki i żony zmieniła się od tego czasu. Myślę, że więcej osób nauczyło się
oglądając jego programy, niż on sam - w nich występując. Parę
spektakularnych wpadek - i u mnie jest skreślony. I został Bobkiem.

Poza tym jego bogate słownictwo zawęża się do paru nieczęsto używanych słów.
W tej dziedzinie też się chłopina nic a nic nie rozwija.

Ania

17. Data: 2006-06-22 08:38:50

Temat: Re: Kuro? [By?o: Re: szarpanie si? z sa?at? jaki ma sens?]
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** flower wrote:

> To co napisałeś to świadczy tylko i jedynie o braku elementarnej
> logiki - u Ciebie.

Bo, ponieważ?

> Możesz napisać, jak z faktu że ktoś jest gruby wynika fakt, że nie
> wie, jak się powinien odżywiać?

Rozumiem, że ktoś może mieć taką, a nie inną budowę ciała, natomiast
jak jest przesadnie otyły to robi się to już nie zdrowe, a Kuroń jest,
można po prostu zdrowiej żyć i IMHO to pomaga na problemy z otyłością
(no chyba, że jest ona chorobliwa jak napisałem) - zdrowo się odżywiać
(wykluczać tłuste i niewartościowe pokarmy itp.), uprawiać sport etc.

Kuroń nie wygląda mi na kogoś kto by się zdrowo odżywiał czy uprawiał
sport, w ogóle. W przypadku normalnej osoby to bez znaczenia, no ale
Kuroń poniekąd jest osobą, która prowadzi program o żywieniu w TV, więc
szczególnie od niej wymagałbym aby nie była otyła, bo to się źle
kojarzy (mi).

Na tej samej zasadzie jakby psychologiem miał być psychopata, etykiem
morderca, seksuologiem ksiądz itp.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

18. Data: 2006-06-22 09:05:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flower" <f...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> No i..?
> Czy on prowadzi program o udzielaniu pierwszej pomocy robiąc rażące błędy?
> NIE. Czy pokazuje jak powinno się jeździć bezpiecznie samochodem, i robi
> po pijaku? NIE.
> Pokazuje jak robić proste dania, z różnych kuchni, a ta niezdarność
> właśnie
> jest jego siłą - pokazuje że nie trzeba umieć kroić czosnku na plasterki
> 1/10 mm w tempie sieczkarni, a i tak można coś upitrasić.

Nie mam do niego zastrzeżeń - po za wkładaniem palucha do potraw "na
oczach".

Panslavista - siekający nożem cebulę w tempie sieczkarni, bez kropli łzy w
oczach

19. Data: 2006-06-22 09:05:35

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No i..?
Czy on prowadzi program o udzielaniu pierwszej pomocy robiąc rażące błędy?
NIE. Czy pokazuje jak powinno się jeździć bezpiecznie samochodem, i robi to

20. Data: 2006-06-22 09:08:44

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na tej samej zasadzie jakby psychologiem miał być psychopata, etykiem
> morderca, seksuologiem ksiądz itp.

A anorektyk kucharzem?

Agata, co w kuchni woli bardziej niż mniej.

[przepis]sałatka z pistacjami
Wysyp kalarep...
Pasteryzacja zakupionej kiełbasy
Przechowanie sera