Kurzajka - Tylko chirurgia?

1. Data: 2006-01-28 09:34:21

Temat: Kurzajka - Tylko chirurgia?
Od: SlaVa <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie jak w temacie. Czy kurzajkę można usunąć tylko
chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie
się jej?

Dziękuję za odpowiedź

Piotr "SlaVa" S.

--
Otoczyli nas?
To dobrze, możemy atakować we wszystkich kierunkach.

2. Data: 2006-01-28 10:36:07

Temat: Re: Kurzajka - Tylko chirurgia?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

SlaVa napisał(a):
> Witam mam pytanie jak w temacie. Czy kurzajkę można usunąć tylko
> chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie
> się jej?

Wartner

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-01-28 11:19:37

Od: " m@rkop" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

SlaVa <pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl> napisał(a):

> Czy kurzajkę można usunąć tylko chirurgicznie, czy są może jakieś inne,
> "Domowe", sposoby na pozbycie się jej?

Ostatnio dużo dobrego czytałem o leku Brodacit.
Pzdr

4. Data: 2006-01-28 12:53:42

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

<"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> napisal nam:

> Witam mam pytanie jak w temacie. Czy kurzajkę można usunąć tylko
> chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie
> [...]

mialem taka kiedys, kurze ziele pomoglo. Wycialem ja tez zyletka "w glab".
Znajomy wypalal lutownica :)

5. Data: 2006-01-28 13:47:44

Od: perimo <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domowe sposoby są bardzo niebezpieczne - infekcja i blizna. Ja mały pieprz
usuwałem laserem.

6. Data: 2006-01-28 15:25:36

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości

> mialem taka kiedys, kurze ziele pomoglo.

Chyba jaskolcze?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

7. Data: 2006-01-28 15:49:21

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisal nam:

> Chyba jaskolcze?

LOL tak, tak. Z dokladnoscia do ptaka :))

8. Data: 2006-01-28 18:39:22

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wartner

a to jeszcze sie nie spotkalem zeby komus pomoglo. moze ktos sie pochwali?

9. Data: 2006-01-28 18:58:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam mam pytanie jak w temacie. Czy kurzajkę można usunąć tylko
> chirurgicznie, czy są może jakieś inne, "Domowe", sposoby na pozbycie

A co powiesz na chirurgie "domowa"? Niestety innego sposobu nie znam i tylko
ten mi pomogl. Polecam: obcinacz do paznokci, szczypce uniwersalne, noz.
Oczywiscie wszystko odkazamy, odcinamy doplyw krwi do miejsca z kurzajka i ...
drastyczny opis zabiegu pomine.
Jak nie ma doplywu krwi to tak nie boli ;)

MaD

10. Data: 2006-01-28 23:11:12

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialem taka kiedys, kurze ziele pomoglo. Wycialem ja tez zyletka "w glab".
> Znajomy wypalal lutownica :)

to mieliscie duzo szczescia, ze to sie nie roznioslo:(

[prośba] Wyniki badania - CMV i AFP
odmrożenie
wykwity na paznokciach
zła recepta czy lekarz ?