Kviatkowi...

1. Data: 2018-05-13 13:20:43

Temat: Kviatkowi...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

..od tej pory nie odpowiadam na żadne posty. Nie jest dla mnie partnerem w
żadnej dyskusji.

--
XL

2. Data: 2018-05-13 13:35:13

Temat: Re: Kviatkowi...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 13:20:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> ..od tej pory nie odpowiadam na żadne posty. Nie jest dla mnie partnerem w
> żadnej dyskusji.
>

> --
> XL

zartujesz iksekus chyba. oczywiscie nie wiem,
co Ci powiedzial - jesli cos nazbyt, przeciez przeprosic nawet moze -
ale szacunek dla naszego rozmowcy zawsze zachowac trzeba,
zwlaszcza, ze to dosc latwe w pismie.
choc nawet nieraz w tym nas to ponosi.

zycze, choc wiem, ze masz, spokoju i milosci.

jacek

3. Data: 2018-05-13 14:02:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2018 o 12:20, XL pisze:
> ..od tej pory nie odpowiadam na żadne posty. Nie jest dla mnie partnerem w
> żadnej dyskusji.

na slupach to rozwies

--
gazebo

4. Data: 2018-05-13 14:21:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> zwlaszcza, ze to dosc latwe w pismie.
> choc nawet nieraz w tym nas to ponosi.
>
> zycze, choc wiem, ze masz, spokoju i milosci.

Nic z tych rzeczy. Po prostu jest zbyt głupi i agresywny, żeby możliwa była
rzetelna dyskusja. Moja ekonomika prowadzenia dyskusji każe mi wykluczać
tego typu ,,rossssmufcuf".

--
XL

5. Data: 2018-05-13 14:22:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> na slupach to rozwies

Słup sam przyszedł - dzieki.

--
XL

6. Data: 2018-05-13 18:29:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/05/2018 o 13:22, XL pisze:

> Słup sam przyszedł - dzieki.

zaprawde masz zajebisty ogrodek
--
gazebo

7. Data: 2018-05-13 20:24:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 14:22:46 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Słup sam przyszedł - dzieki.
>
> --
> XL

czy swieczki, ikselkus, tez same przychodza?
czy ktos je ustawia i nikt nie zapala - zapala:)

jacek

8. Data: 2018-05-13 21:52:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-13 o 14:21, XL pisze:

> Nic z tych rzeczy. Po prostu jest zbyt głupi i agresywny, żeby możliwa była
> rzetelna dyskusja. Moja ekonomika prowadzenia dyskusji każe mi wykluczać
> tego typu ,,rossssmufcuf".

Twoja ekonomika dyskusji polega na oznajmianiu prawd objawionych przez
chory na fanatyzm religijny umysł, a nie na dyskusji.
Każda rzetelna próba polemiki z tobą doprowadza cię do furii, bo jednym
prostym zdaniem można wykazać, że zwyczajnie zmyślasz, byle tylko
uzasadnić swoje religijne urojenia. Za te kłamstwa będziesz się smażyć w
piekle :)
Wy religianci od wieków macie tak prane mózgi, że ludzi którzy bronią
się przed spaleniem na stosie, utopieniem w rzece, albo narzucaniem siłą
waszych religijnych idiotycznych praw i podatków, nazywacie agresywnymi.
Gorzej, własnym dzieciom robicie taką samą krzywdę: niezdolność do
jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji, kompletny brak empatii i
refleksji, wybujałe poczucie zajebistości nad wszystkimi innymi, którzy
nie wierzą w waszego boga.
To religianci tworzą konflikty z innymi religiantami i niewierzącymi,
wywołują wojny i sieją terroryzm, zabijają z imieniem jakiegoś boga na
ustach. A ty mi tu piszesz, że to ja jestem agresywny... Żałosne. I
głupie :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-05-14 09:37:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-13 o 14:21, XL pisze:
> Nic z tych rzeczy. Po prostu jest zbyt głupi i agresywny,

http://wyborcza.pl/7,95891,23392356,taka-sobotnia-hi
storia-z-ursusa-dzielnicy-stolicy-panstwa-w.html

"Tu Polska jest i kościół katolicki, nie obchodzi mnie, żeś niewierzący,
szacunku żądam i masz do mnie mówić "proszę księdza"!
(...)
Ta historia wydarzyła się naprawdę. Nie w mrocznym średniowieczu. Ale
wczoraj, w Ursusie.
Moja ośmioletnia córeczka boi się teraz proboszcza. Ale bez obaw -
obronię ją."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Szatanowi
Re: Czy sztuczna inteligencja to demony?
Wpadłem na chwilę
Koniec z zażywaniem lekarstw.
Czy należy kalać własne gniazdo?